23. ledna 2011

Konec Třetího duelu + Zadání Čtvrtého kola

Ahoj Snílci. Víkend bohužel opět utekl jako voda, a máme tu neděli. Což znamená i vyhodnocení Třetího duelu. Dívky měly napsat báseň na volné téma. To se jim povedlo, a obě díla byla vskutku nádherná. Musela vyhrát ale jen jedna.


Nebudu tajit kdo to je, možná už to většina i tuší. Výherkyní je Ant, se svým dílem Říše (ne)splněných snů. Gratuluji! =) I mě se tvá báseň moc líbila, a hned mě zaujala. Ještě jednou, gratuluji. Vyhrála jsi o třináct hlasů, s počtem dvaceti čtyř hlasů. Můžeš být na sebe hrdá. ;)

A ještě pro připomenutí, Vám zde ukáži její dílo.

Říše (ne)splněných snů

Sedí u okna,prší,
zvláštní energie z ní srší,
Svět zahalen do tmy je,
nikdo si na nic nehraje.
Jasné hvězdy na obloze září,
nikdo nemůže vidět,
jak se tváří.
Nikdo nevidí pramínky slz,
časem jich bude ještě víc.

Zavře okno,
usmívá se,
vidí měsíc v celé kráse,
není ji smutno,
sklopí řasy a sní dál,
hvězda září opodál,
chtěla by létat,
to je její sen,
škoda,že zůstává nesplněn...

Usíná,miluje spánek,
protože ve spánku,vane vánek,
vánek,který jí dává tu moc,
moc,po které její srdce touží,
pro kterou se její duše souží
může létat,křídla má ,
veliká a nádherná,
chtěla by létat celou noc,
tuhle ve spánku má moc...

Budí se šťastná,
se splněným snem,
který vlastně zůstává nesplněn....
Ale ona dál žije ve své říši,
kde průzračné kapky z nebe prší...

Ještě jednou, gratuluji.

K Příštímu Duelu:

Konečně se někteří z Vás dočkali. Tentokrát se bude soutěžit s kresbou, na téma Sen. Můžete ho vzít v jakémkoliv pojmu, je to jen na Vás.
Požadavky tentokrát žádné nemám. Všechno je na Vás, jak styl, tak nápad. Beru první dva Snílky, + náhradníka. *Zazněl zde opravdu dobrý nápad na náhradníka. Jsem Vám za něj vděčná. Kdo se přihlásí na pozici náhradníka, beru ho. Ps. Může být jen jeden.*
Můžete začít.

12 komentářů:

  1. Gratuluju Ant, Byla jsi lepší ;) tvoje báseň byla úžasná ;)Ještě bych ráda reagovala na jeden komentář ve kterém se psalo,že má  poezie je dobrá pokud chodím na nižší stupeň gymnázia nebo na ZŠ....Je mi 13
    Ještě jednou Gratulujů Ant ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju moc všem za hlasy,sice musím říct,že se mi báseň mé "soupeřky" líbila podstatně víc,než ta má...Nepíšu to proto,že bych byla až přehnaně sebekritická,ale protože si to myslím.
    Dále byl k mé básničce i jeden  komentář ve kterém mi byly vytknuty mé chyby,autorovi za něj ovšem děkuju,protože si z něj určitě vezmu něco k srdci...
    Jinak ohledně mého věku,je mi třináct a psaní básniček se až tak nevěnuju...Byl to pouhý pokus...
    Ještě jednou děkuju za hlasy a za to,že jsem dostala tak skvělou příležitost si to tady vyzkoušet...

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju Kiaro... Mám jiný názor..Ale...Ipřesto děkuju...

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji Ant, tvá báseň na mne velmi zapůsobila.

    OdpovědětVymazat
  5. Mohu se přihlásit?? je ještě volno?

    OdpovědětVymazat
  6. Ant, máš talent, mě se báseň hned zalíbila mě to poslední dobou nějak nejde, chybí múza

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuju Vám strašně moc...Vůbec jsem nečekala,že bych mohla mít nějaký úspěch...

    OdpovědětVymazat
  8. tu kresbu si beru.. a tohle už dám, stoprocentně x)

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: ...tedy jsem to ale uspěchané. Pokud to dobře chápu - jsem náhradník

    OdpovědětVymazat