1. ledna 2011

První kontrola - Berenika

Banner - Repetitio (úzký)
Krásně se nám to tu rozjíždí, já si teda myslela, že budu ještě chvíli bez práce, ale mýlila jsem se. Už mám rovnou tři (nebo čtyři?) přihlášence na kontrolu.
První je naše správkyně Berenika, jež pečuje o žánrovou rubriku, tedy rubriku Principia.
Přejdu k věci:

Tak tedy, jak vidím na první pohled, Bereničin blog není žádná úschovna kopií. Jak jsem se později dověděla, ta věta v zápatí sice zmiňuje Deviantart, avšak bereničin účet. Nevidím tedy žádný problém - snílkem určitě je a také je kreativní blogerka. Páni, tolik tvůj blog nemáš zase moc dlouho, ale těch povídek a básní, toho je tam habaděj, vždyť to snad nestihnu přečíst.
Já tedy říkám ano, žádný problém nevidím. The mi zase není po ruce, takže neuvidíte její názor, ale nechám jí některé další články.

Berenika sídlí na blogu: kouzlazivota.blog.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat