30. ledna 2011

Photo - Pavouci

Dalším fotograficky založeným snílkem je Fabiana z blogu good-blood.blog.cz.
Ačkoli nemám pavouky příliš v lásce, na focení neexistuje nic dokonalejšího. Obé fotografie pocházejí z okolí našeho domu; první pavouk je na plotě a druhý na pavučině za mým oknem. Vypadá, jako by se vznášel. Je to moje oblíbená fotka.



Já teda pavouky fakt nemám ráda... Fotky povedené, ale nemám je ráda... =D (Sussanah)
***
Pokud se s námi také chcete podělit o nějaké své fotky, tak juk sem! =)

17 komentářů:

  1. Já z nich mám fóbii takže to asi neocením

    OdpovědětVymazat
  2. Dalo bych jim pusu, kdybych se jich trochu (hodně) nebálo ^^.

    OdpovědětVymazat
  3. pavouci jso oškliví a tak se mi nemůžou líbit ani fotky, i kdyby byly sebelepší

    OdpovědětVymazat
  4. mít dobrý foťák, nebo v mém aktuálním stavu "mít vůbec nějaký foťák", tak bych je také fotila :)
    Pěkné fotky, jen bych si možná trochu pohrála ještě s jasem a ostrostí :)

    OdpovědětVymazat
  5. no já pavouky zrovna nemiluju, ale ty fotky jsou opravdu pěkné.. víc se mi líbí asi ta druhá :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nemůžu si vychutnat kouzlo fotek, které jsou krásné... protože ty potvory nesnáším

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherný potvůrky. Takový bych chtěla domu. xD

    OdpovědětVymazat
  8. Fotky i pavouci jsou skvělí!Proti těmhle potvůrkám vůbec nic nemám, líbí se mi více ta první fotka, ta je přímo luxusní

    OdpovědětVymazat
  9. Fotky se moc povedly!!! Hlavně ta druhá! Já pavouky také nějak extra nemusím, ale že by se mi nějak strašně hnusily, to ne!

    OdpovědětVymazat
  10. Já se povouků bojím. Pro přirovnání - asi tak jako Ron Weasley .
    Ale fotky se povedly.

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné fotky, strašně si přeji sklípkana domů .

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: Já také, ale vždy jsem měla hlodavce.. nakonec jsem to ke všemu zabila kočkou a nechce se mi moc riskovat její zdraví. Jelikož ona vyleze i tam kam já nedošáhnu :)).

    OdpovědětVymazat
  13. Druhý obrázek je krásný. Mám ráda pavouky. Mezi slečny to asi nezapadá, ale jsou strašně zajímavými zvířaty a tobě se je povedlo krásně zachytit.

    OdpovědětVymazat
  14. fuj fuj fuj fuj, neměla jsem to otvírat! xD
    *pobíhá kolem a křičí

    OdpovědětVymazat
  15. Jé, krásné fotky, pavouky já ráda, ale být tu mravenci, asi házím nohy na ramena

    OdpovědětVymazat