30. ledna 2011

Srazy KS - Velký snílkovský sraz o velkých prázdninách

Hlásím se Vám dnes jako ,,správkyně srazů." Samozřejmě nebudu moci být na všech, ale cokoli ohledně Vašich nápadů směřujte na můj e-mail - Elfka.upirka@seznam.cz

Nejdříve bychom si měli ujasnit, kdo by kam dorazil - utvoříme tak jisté skupinky.
Vybírám zatím ta největší města - a ta, odkud znám více blogerů, či kam se dostanou.
Pokud to své nenajdete, stačí napsat do komentářů.
Vaše jméno se může objevit u více měst na jednou - počítáme ale jen ty, kam se můžete dostat.
A pak naše překvapení - Velký snílkovský sraz v Praze - o velkých prázdninách.
Aby se o vás rodiče nebáli, můžete přijet spolu se skupinkou ze svého města.
Například skupinka z Hradce (zatím já, Sussanah de Silva a Lenny) by tedy (vzhledem k tomu, že já nejsem plnoletá) mohla jet do Prahy společně.
Předtím si můžete sejít jako ona skupinka a doufejme, že si i padnete do noty.
Problém by nastal, kdyby byl bloger sám - Pak by se to snad dalo řešit s nějakým bližším a větším městem.
Blogeři ze Slovenska mi musí napsat, která města by se jim nejvíce hodila nebo jestli by mohli dorazit někam k nám.
Skupinky si organizují srazy pokud možno sami - upoutávka bude ještě zde, jakmile mi pošlete údaje o datu a pak - padnou-li si do oka - můžou jet spolu na ten Velký. Samozřejmě chápeme, že bude spoustu problémů se skloubením datumů a dovolených, ale snad se nás sejde co nejvíce - Jsme přece snílci, tak sněme a mějme své ideály.


- Předběžný seznam skupin a jejich členů -

Praha
The, Monica Otmili, Destinaetus, Nel-ly, Babe, Ziky, Atyiya, Lily, Lady Dariel, Metteorwa, Krist,
Nika Caesaris, M, Eníí, Jan Vítr, Tarina S, Achája Eressiel, Fée, Agrrr, Já, Tereza Matoušková,
Katja Shykittenová, Karolin, Mrs. Kakao, Malé Chlupaté Stvoření z Alfa Centauri, Teia Warrilow Gingl, Emi, Tabitha ren Moore, Barča, Appelez-moi eL, Abyss, Ratuska, Telenta, Terka, Fantaghira, Labanda, Polgara

Hradec Králové
Berenika, Lenny, Sussanah de Silva, Destinaetus, Agrrr, Katja Shykittenová, Karolin, Abyss,
Elöwayn-Fon

Pardubice
Lenny

Brno
Destinaetus, Dragita, 101% cocotte, Bareta, Marieke, Amy, Nikolas, Infantility*, Naru, Lummen,
Tereza Matoušková, Denaille (Estel), Draggel, Bels, Appelez-moi eL, Illian, Nika Caesaris, Fantaghira

České Budějovice
Ziky, Lady Dariel, Salliene, Ratuska, Elcasa, Vysmátá

Plzeň
Karolin, Blé

Olomouc
101% cocotte, Lady Dariel, Marieke, Naru, Denaille (Estel), Tabitha ren Moore, Bylinka

Ostrava
Lady Dariel, Moon Lustre, Marieke, Camellia, Rodney, Alee, Bylinka, Elöwayn-Fon

Zlín
Misa ~ Ai Ookami, Marieke, Lady Dariel, Denaille (Estel), Appelez-moi eL, Vé

Jihlava
Nika Caesaris, Greatlee, Tajemná M*

Liberec
Eníí, Achája Eressiel, Lady Dariel

Mladá Boleslav
Achája Eressiel, Lady Dariel, Richelle von Weird Quadrangle

Kolín
Agrrr

Karlovy Vary
Emi

Tábor
Čip

Písek
Čip, Monča

Český Krumlov
Elcasa, Ratuska

Příbram
Terka

Košice
Rainbowmusic

Bratislava
Rainbowmusic
April

(ostatní se mi prosím přihlašte do komentářů, pokud chcete na nějaký sraz dorazit)

To je prozatím vše. Dotazy směřujte do komentářů či na výše zmíněný e-mail.
Poslední informací je, kdo se sejde první. Budu to já a Sussanah de Silva v Hradci Králové.
A kdy? No přece zítra :-D Je to sraz na rychlo, ale držte nám palce. Nebo spíše mě, protože já jsem i přesto, že mám Hradec v adrese, schopná lehce zabloudit. Vaše Berenika

102 komentářů:

  1. Já žiju v Praze, ale víte co, bojim se vás .

    OdpovědětVymazat
  2. Já se hlásím k Budějcím, ale do Prahy se dostat by nebyl problém. Ovšem, problém by už byl s tím, že bych se vám nevěnovala jelikož tam jezdím za určitou konkrétní osobou x_x xD

    OdpovědětVymazat
  3. Ber, napiš mě i k Hradci a Brně, můžu se dostat do obojího

    OdpovědětVymazat
  4. Praha je kousíček, ale já jsem schopná se tam ztratit...

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem z Prahy, ale tím, že bych přišla na sraz, si nejsem úplně jistá.. nápad je to pěkný, tojo.. ale nevim nevim...

    OdpovědětVymazat
  6. Praha je docela daleko;) jsem zvědavá jestli se k Brnu někdo napíše.

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych mohla do Olomouce, teoreticky do Brna (protože z Olmika beztak nikdo není). Ale budu se bát

    OdpovědětVymazat
  8. Ale ne... Rodiče mají problém mě pustit samotnou do Opavy k zubaři, a to je odsud kousek... A nikam se mnou jezdit nechtějí. V tomhle případě je mi to celkem líto...

    OdpovědětVymazat
  9. Možná, možná to Brno, ale záleželo by na datu a lidech, samozřejmě.

    OdpovědětVymazat
  10. Umch nešlo by něco do Zlína? Tam by mě naši snad i pustili, jinak do Brna, ale je to celkem dost daleko, takže to by nejspíš nevyšlo.

    OdpovědětVymazat
  11. praha, idealní, ostava taky by se dalo a budějovice taky, a olomouc taky nojono kačenka má znamosti snad všude :) bych s emohal dostavit podle toho kde bych zrovna prázdniny trávila :) ale jinak je pro mě idealní praha, a to by mohl jed i ěnkdo nesnílkovský? pkud by to envadilo?

    OdpovědětVymazat
  12. [1]: ono se to bojí, a po skype a fb mě to chce zanasilnovat!

    OdpovědětVymazat
  13. Ostrava, Ostrava! Nebudu tam snad sama, že?

    OdpovědětVymazat
  14. Cokoli na Moravě. Nejideálněji asi Ostrava nebo Olomouc, ale může být i Brno nebo Zlínský kraj (tam bydlím, ale moc nás asi nebude).

    OdpovědětVymazat
  15. To zní dost dobře, Praha je pro mě jasná, pokud mi do toho něco nevleze :)

    OdpovědětVymazat
  16. já bych byla schopná dorazit do Prahy :) sem z Berouna a to je celkem kousek

    OdpovědětVymazat
  17. Já bych nespěchala, holky. Dala bych první sraz v Praze o prázdninách pro všechny a pak teprve ty menší po městech, aby se zbytečně neutvářely skupinky a pak to nebylo na těch větších rozčtvrcené. Vím, o čem mluvím, účastnila jsem se už několika blogových srazů a vím, kdy to byly nejlepší zážitky a kdy to stálo za pendrek. Mimochodem, já bych se mohla postarat o sraz v Jihlavě jakožto krajském městě Vysočiny.

    OdpovědětVymazat
  18. Já nejsem zrovna srazovej typ, ale kdyby se na tu Prahu vymyslelo něco zajímavýho, možná bych se i stavila :)

    OdpovědětVymazat
  19. Klidně si mě můžete napsat k Brnu, s ním bych teoreticky mít problém neměla

    OdpovědětVymazat
  20. Pokud tedy bude i Brno, svorně se hlásím

    OdpovědětVymazat
  21. [14]: Yop zlínský kraj by byl nej xD

    OdpovědětVymazat
  22. Hlásím, že pokaď by byl sraz v Liberci přijdu! a nebojím se případně i něaký zorganizovat, kdyby byl zájem. Jinak, jsem ochotná dojet i do Prahy..

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj, mám to nejblíž do Prahy, ale v podstatě mi nedělá problém, dojet kamkoliv. Vlaky jezdí všude...skoro všude... zatím....

    OdpovědětVymazat
  24. [12]: cs já neznásilňuji ty si zase vymejšlíš, asi se s tebou rozvedu

    OdpovědětVymazat
  25. Mě můžete připsat k Praze :)

    OdpovědětVymazat
  26. [26]: nemužeš se semnou rozvest, nejsem vdaná sme jen ve vzathu

    OdpovědětVymazat
  27. A to je to, proč mám KS radši než AK... je to tady mnohem přátelštější, i když já bych na ten sraz asi nešla.

    OdpovědětVymazat
  28. BB - Beru Brno, pokud bych měla čas náladu a moji ustrašení rodiče by se spokojili s výmluvou, že prostě do Brna musím

    OdpovědětVymazat
  29. Na prázdninový sraz v Praze bych se asi vypravila:)Později bych možná mohla uvažovat i nad něčím v Liberci, Mladé boleslavi nebo někde mezi tím, ale nic neslibuji;)

    OdpovědětVymazat
  30. Beru Brno nebo Olomouc. Spíš ten Olomouc, mám ho jen pár kilometrů. Ale nápad je to skvělý

    OdpovědětVymazat
  31. No, byla bych schopná dostat se do Prahy, ale jsem celkem stydlivý a plachý typ, možná kdybych dopředu už někoho znala...

    OdpovědětVymazat
  32. Hradec králové/Praha? v podstatě jsem na půli cesty... Kolín.....
    Tak jsem zvědavá jestli se s někým sejdu, zatím se mě všichni bojí

    OdpovědětVymazat
  33. Já bych se hlásila k Budějkám.. :)

    OdpovědětVymazat
  34. [16]: u Berouna mám chatu, je to do Prahy cca půl hodiny to by určitě nebyl problém... Doprava je dobrá odkudkoli.. ale myslím, že s menším sebezapřením dojed kamkoliv

    OdpovědětVymazat
  35. Já jsem Brňák, no, výlet na sraz do Prahy, proč ne, ale záleží na tom kdy.

    OdpovědětVymazat
  36. Teoreticky Jihlava - prakticky to bude horší... :'( záleží na datu a okolnostech

    OdpovědětVymazat
  37. Jé dneska jsem v Hradci byla :)
    Tak někdy příště se též k tomuto městu hlásím:)Ale i Praha je pro mě možná,mám obě města stejně daleko:)

    OdpovědětVymazat
  38. Brno  by určitě šlo... není problém se tam dostat. V úvahu bych brala možná i Zlín nebo Olomouc, ale ještě jsem tam nikdy nebyla a s cestováním nejsem velký kamarád...Věřte mi, ztratila bych se... takže Brno je na 100%.

    OdpovědětVymazat
  39. [35]: já vím :) je to tak půl hohinka v buse :)

    OdpovědětVymazat
  40. docela se těch lidí sešlo.. ale jo, jdu do toho, není co zrtatit, třeba budou všichni osobně ještě zajímavější než na blogu. Tak se těším na sraz v Praze! :)

    OdpovědětVymazat
  41. Já jsem z plzně A prej velká města xD
    Ráda přijedu :)
    Jsem schopná dorazit do prahy a možná i hradce :) ;) Těšim se! :)

    OdpovědětVymazat
  42. Snad bych mohla do Prahy, ale nic neslibuju

    OdpovědětVymazat
  43. asi bych mohla do Jihlavy, ale bojim se, že by mě naši nepustili. Přecijenom je mi teprv 13.

    OdpovědětVymazat
  44. Jééé!
    Ač jsem stvoření snílkovské, které se snadno ztrácí na planetě Zemi, mám tam svého velvyslance. A ten má ze zmíněných měst nejradši a nejblíže Prahu... Tak mne tam prosím, napište, rádo bych se s vámi všemi setkalo - můj pobočník mě jistě vezme sebou!

    OdpovědětVymazat
  45. Já bych se ráda sešla v Praze, protože jsem pražanka Ale záleží na datu.

    OdpovědětVymazat
  46. Lidi já bydlím kousek od Ostravy a tak bych mohl na sraz tam .. Jinak na ten velký do Prahy? No nevím .. Musel by se mnou jet další snílek .. Já bych se tam i dostal, ale mám orientační smysl asi jako vařená nudle .. A navíc mi je čerstvých 15 ..

    OdpovědětVymazat
  47. Bydlím v řiťomilech , co jsou daleko odevšad Ale pro účast abych se potkala s více lidmi to vidím bud na Olomouc nebo Prahu uvidíme, jak se ještě rozhodnu

    OdpovědětVymazat
  48. Všichni zapsaní * stírá pot z čela * Tak se můžete připisovat další, mí milí snílci.

    OdpovědětVymazat
  49. Já se přednostně hlásím za Karlovy Vary, které tu ještě nejsou, ale jinak se můžu zařadit i do Prahy

    OdpovědětVymazat
  50. [51]: Karlovy Vary byly, ale nikdo se nehlásil, tak jsem je dala pryč. Teď je tam vrátím, jsem ráda, že máme někoho i tam

    OdpovědětVymazat
  51. [50]: Na mě jsi zapoměla Nebo je to mno, že se nemůžu najít?

    OdpovědětVymazat
  52. Dostanu se za hodinu do Brna, takže cca bch mohla patřit pod Brno :)

    OdpovědětVymazat
  53. Tak Babe se nebude účastnit velkého srazu snílků . Má strach dokonce i z pěti blogníků najednou, tak jak by to dokázalo s celou stovkou . Ne, vážně se setkám maximálně s jedním, dvěma blogníky, které uvidím poprvé.

    OdpovědětVymazat
  54. Já bych byla schopná dorazit do Mladé Boleslavi, ale záleží na datu...

    OdpovědětVymazat
  55. Já se prosím hlásím do Brna :)

    OdpovědětVymazat
  56. Já se hlásím do Prahy, ale nevím jestli dorazím

    OdpovědětVymazat
  57. Tak a všechny máme. Další prosím

    OdpovědětVymazat
  58. Jsem kousek od Zlína, takže ten je jasný, pak bych mohla do Brna a o těch velkých prázdninách do Prahy

    OdpovědětVymazat
  59. Hlásím se do HK, bydlím sice úplně v růžku tohoto kraje, ale nemám problém do HK za dvě hodiny dojet :) Určitě by pak nebyl problém dojet i do Prahy :)

    OdpovědětVymazat
  60. Přesto, že jsem se nikdy neúčastnila srazů (a to ani třídních), myslím, že by bylo zajímavé seznámit se s někým novým. hlásím se k Plzni, Plzeeň!, ale koukám, že tam je zatím jen Karolin, snad nás přibude :)

    OdpovědětVymazat
  61. Já jsem dost...nespolečenský člověk, dalo by se to tak říct, ale když už tak já jsem kousíček od Brna, takže asi tam, pokud si to ještě nerozmyslím

    OdpovědětVymazat
  62. Všechna města jsou daleko ode mně, takže se asi nikam nedostanu. Kdyby tam byl třeba Tábor či Písek, tak možná, ale na takovouhle dálku mě nepustí...
    Bé, budu brečet...

    OdpovědětVymazat
  63. Já jsem z Písku, takže  kdybych se k vám Snílkům dostala, nikam nemůžu

    OdpovědětVymazat
  64. [61]: Já jsem stejně jako eL kousek od Zlína takže už není co dodat dvojče se vyjádřilo. Já jen dodám, že bych taky jela :)

    OdpovědětVymazat
  65. Jo a pokud srazy nebudou ve stejný den, mě můžete připsat i k Brnu.

    OdpovědětVymazat
  66. Já jsem pro Ostravu nebo Olomouc Ale samozřejmě záleží na datu a mojí vytíženosti :)

    OdpovědětVymazat
  67. A všichni jsou zapsaní. Další prosím

    OdpovědětVymazat
  68. Hlásím se k Budějkám, ale není problém udělat si výlet po Jižních Čechách . To samé Praha, taky by šla .

    OdpovědětVymazat
  69. a co český krumlov?
    tam bydlím já
    ale bych jela do budějek

    OdpovědětVymazat
  70. Z těhle měst mám nejblíž Prahu a ráda bych i přijela, jen bude hodně záležet na tom, kdy přesně by ten sraz byl, abych zrovna někde nelítala

    OdpovědětVymazat
  71. já mám svůj okruh doletu České Budějovice, ale nic neslibuju. Realita, snílci a blog jsou hodně odlišní

    OdpovědětVymazat
  72. Ahoj, já bych mohla možná Prahu a Příbram.

    OdpovědětVymazat
  73. Pokud by se něco mělo uskutečnit v Ostravě,klidně bych se zůčastnila...A kdyby se našlo dobré datum,teda hlavně,musela bych to vědět hodně dopředu,tak Hradec Králové.Bydlí tam babi,tak snad by to šlo.

    OdpovědětVymazat
  74. hej to som tu jediná Slovenka? Mne sa môže o výlete do Prahy len snívať Môj okruh tvoria moje milované Košice a Bratislava Inde sa nie som schopná dostať.   

    OdpovědětVymazat
  75. Tak já bych určitě mohla do Brna a pak na ten velký sraz v Praze, pokud by se mi datum s ničím nekrylo.

    OdpovědětVymazat
  76. já jsem z Chebu, takže na jakýkoliv po Prahu cestou do Prahy, jen se modlim, aby to vyšlo na pátek bo sobotu, protože to už bude sezona v plném proudu a já budu pracovat, sice jsem z druhého kraje Republiky, ale kdokoliv, třeba ze Slovákl by chtělo ubytování na jak dlouho by chtěli a to zcela free pobyt, stačí se spojit, do Prahy to není daleko a mají celý můj dům k dispozici pod přísným dohledem Ladynky

    OdpovědětVymazat
  77. Plzeň ,Praha, K.Vary a možná i Olomouc bo bydlí v Lošticích šelmička

    OdpovědětVymazat
  78. [4]: tě někde cestou naložim a ztratíme se spolem

    OdpovědětVymazat
  79. [82]: zavoláme Agrrr že jsme si stouply tam a tam nás najde a tak nás potom vyzvedne až pochopí kde cvlastn jsme tea doufám ? Agrrr?

    OdpovědětVymazat
  80. [78]: Ale nie, nie si jediná. Už sme tu dve Pokiaľ by to bolo aj na Slovensku, tak som za Bratislavu. Do Čiech sa tak skoro nedostanem

    OdpovědětVymazat
  81. [83]: eště abychom se všichni poznali. To bude chtít nějaké poznávací znamení. Třeba šeřík v klopě nebo všichni snílci budou mít stejnou barvu triček

    OdpovědětVymazat
  82. Je to dobrý nápad, kdybych mohla, přišla bych v Brně. Ale bohužel, vzhledem k tomu, že většina těch, co dorazí, bude starší (2-4 roky) než já... A rodiče by mi udělali scénu... Tak bohužel nic.

    OdpovědětVymazat
  83. Vypadá to zajímavě... xD Nevím, jak s Prahou, nicméně jinak se hlásím k Jihlavě. xD

    OdpovědětVymazat
  84. Já taktéž za Karlovy Vary, šoupli byste mě tam někdo? :) Případně bych snad zvládla i Plzeň a Prahu, ikdyž v Praze by nás asi bylo až až

    OdpovědětVymazat
  85. hlásí se Pražák - takže Praha, popřípadě Stará Boleslav, která tu ovšem není

    OdpovědětVymazat
  86. Stověžatá naše matička mne ve svých útrobách hostí, proto volím rovněž toto město.

    OdpovědětVymazat
  87. Hlásím se k Českým Budějovicům :)

    OdpovědětVymazat
  88. Hlásím se k PRAZE A pokud je někdo z vás, stejně jako já, blázen do SLASHE, klidně můžeme dát slashařský sraz Potřebuji kolem sebe stejné fanatiky, jako jsem já, protože mé "normální" kamarády už nebaví poslouchat ty věčné nadšené proslovy

    OdpovědětVymazat
  89. Hlásím se k Praze, protže v ní bydlím. A jinam by mě rodiče určitě nepustili.

    OdpovědětVymazat
  90. Já se hlásím k Praze, Č. Budějovicím, Písku.

    OdpovědětVymazat
  91. Tak já se hlásím k Plzni a Praze :)

    OdpovědětVymazat
  92. [5]: Souhlasím, takové..nezvyklé.

    OdpovědětVymazat
  93. No já bych se moc ráda zúčastnila srazu v Praze!

    OdpovědětVymazat
  94. Druhá do počtu v Karlových Varech

    OdpovědětVymazat
  95. To jsem zase něco objevila A jelikož nikde nevidím sebe a mám tendence se všude angažovat.... tak mě prosím připište k Brnu :) ♥

    OdpovědětVymazat
  96. Můžete mě připsat k Brnu, i když záleží na tom, jestli by mě rodiče pustili.

    OdpovědětVymazat