1. ledna 2011

Inventor - Mohérový had

Dalším odvážlivcem, který se chce podělit o svůj nápad je Berenika.

Ahoj!
Občas, když nemám co dělat, hraju si se všemi materiály, které zrovna najdu.
Když přišel na řadu tenhle výtvor, byla po ruce vlna.
Normální a také mohérová.
A právě ta mě zaujala. Špatně se mi s ní háčkovalo i pletlo
A přece jsem dál háčkovala.
Samozřejmě se mi několikrát zamotal háček do ,,výtvoru"
a já začínala od znova, ale kupodivu mě to bavilo.
Když se mi podařil dost dlouhý řetízek,
ani jsem kupodivu nevěděla proč to nebo co to dělám,
začala jsem ho obmotávat bílou a černou mohérovou vlnou
a přidala normální vlnu jako oči a jazýček.
A vznikl jakýsi hádek - fotky níže.
Doufám, že se líbí a třeba i zkusíte něco podobného vytvořit.

Berenika



***
V případě, že máte také chuť se podělit o nějaký svůj nápad, tak instrukce najdete v tomto článku.
Sussanah

5 komentářů:

  1. Já ho mám ráda! Už jednou jsem ho viděla na tvém blogu a přijde mi dokonalý!

    OdpovědětVymazat
  2. Trochu mi připomíná lorda Voldemorta (to pravděpodobně dělají ty červená očička) Jsi šikovná

    OdpovědětVymazat
  3. *ta červená očička* (je brzy ráno )

    OdpovědětVymazat