23. ledna 2011

Čtvrtý Týden - Krása

Bwhaháá (Ano, The mne tím nakazila :D). Babe je zpět!
Inu, nové téma. Tvořte! :D Mě to potěší. A víc mne potěší, když mi budete pořád dávat nová témata :D. Zatím jsem svoje nevymyslelo, umím dobře přemlouvat :D.

Pište bardi, pište. Šup! 

Jako vždy, posílejte mi odkazy na sosonafa44(zavinované á)seznam.cz. Dělej jako ne? :)

Můžete nového témata využít, abyste si vylili... ehm nasrání, nebo prostě ukázali, co je pravá krása.

Hop! Jistě někoho něco oridžinálního napadne! ;)

Se snějící Lunou, vaše milované selátko Babe :P

5 komentářů:

  1. Ahoj, nechci nové téma ale potřebuju poradit. Potřebuju zjistit, jak si na blog nahrát vlastní design, díky

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ještě lepší. Že já čekala něco inteligentního. Bože.Babe tak to jsem ráda :). Možná bych se byla ochotná připojit, ale kdo ví  - momentálně mám volný čas jenom na to jít na wc. Už ani skoro nespím..

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm...*dělá že přemýšlí*, tak Krása? Na to se dá něco vymyslet. Že bych zase něco stvořila? Aby jste se začali bát

    OdpovědětVymazat
  4. Achjo, tak jsem to zase nstihla, pro foťák jedu až zítra, takže to stále odfotit nemůžu :(

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych ráda, ale jedeme na lyžák. Slibuju, že příště něco spíchnu =)

    OdpovědětVymazat