20. ledna 2011

Photo - Noční Praha


První nezvířátková fotka je tu. Přišla od m. z blogu phoenixrise.blog.cz.

Fotografii jsem pořídila v létě roku 2007 a to při jedné noční výpravě
na Petřín, s níž mám spojené velmi pěkné vzpomínky. Ovšem i kdyby nebylo
jich, sama o sobě mi bude vždycky připadat kouzelná už jen proto, jak
nezvykle dobře vyšla (všechny noční záběry z mého tehdejšího foťáku
obvykle měly zcela rozmazaný a nepublikovatelný charakter, takže tohle
bylo velmi příjemné překvapení). A pak, co je pro takového měšťáka
kouzelnější než noční Praha a její nádherně nasvícená architektura? =)

Noční fotky jsou děs, zvlášť bez stativu a takhle do hůry, i proto má můj obdiv =) (Sussanah)
***
Chcete se taky pochlubit nějakou svou fotkou? Juk sem! =) 

14 komentářů:

  1. moc pěkná fotografie :) Líbí se mi nasvícené noční světlo, bohužel můj foťál v noci zrní a rozostřuje :(

    OdpovědětVymazat
  2. tak to je luxusní :) chjo, prič neumím fotit? :(

    OdpovědětVymazat
  3. úžasný :) fakt jak od profíká *nadšeně tleská*

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za chválu a pro všechny, kdo si zoufají - vězte, že ani já nejsem žádnej fotograf a pokud jde o ten šuntovní foťák, kterým jsem to brala, tohle bylo asi jeho vrcholný dílo Tedy neklesejte na mysli a foťte, i když tomu moc nevěříte, výsledek se může dostavit v tu nejméně očekávanou chvíli :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná fotka! Vážně moc povedená, v noci je Praha jiná než ve dne .

    OdpovědětVymazat
  6. vážně krásná. zatím nejlepší příspěvek v této rubrice.. asi tím úhlem pohledu, je to takové neobvyklé.. dokonalejší by byla už jen kdyby místo petřína pózovala eiffelovka

    OdpovědětVymazat
  7. Noční fotky mám moc ráda! Tahle se opravdu povedla!

    OdpovědětVymazat
  8. Jůůů... (netřeba dalších slov ^w^)

    OdpovědětVymazat
  9. Originální nápad a moc krásná fotka.

    OdpovědětVymazat
  10. úžasná fotka :) Taky bych se večer měla do Prahy někdy vypravit :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mě to připomíná vrcholek Eiffelovky.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná... skutečně jak Eiffelovka :)

    OdpovědětVymazat