22. ledna 2011

Sedmá vzducholoď se snílky

Avatar big
Dneska se pár z vás opět přidá ke hvězdám :)


1) Snílek Camellia - silenttears.blog.cz
Jsem nenapravitelný melancholik a věčně lítám s hlavou v oblacích. Zároveň toužím někam patřit a najít si další čtenáře, a do AK se za momentálních podmínek pravděpodobně nemám šanci dostat.
Destinaetus praví: Do AK se možná nedostaneš, alek nám určitě jo :) ANO
Berenika dodává: Stačilo přečíst si první básničku a jsem nadšená.
Jestli se do Ak nedostaneš, pak onen klub o hodně přichází. Vítej.

2) Snílek elcasa - elcasa.blog.cz
proto
Destinaetus praví: Neřeším, jednoznačné ANO :)
Berenika dodává: Musím říct, že mě tyrkys šíleně praštil do očí,
                          ale z povídky jsem nadšená.

3) Snílek Mango - http://mango-pise.blog.cz
I když toho zatím není moc, tak se do své tvorby snažím dávat kus sebe a své fantazie. A to snílci dělají, ne? =)
Destinaetus praví: Podle mě ANO :)
Berenika dodává: Já si nemůžu pomoct, ale musím obdivovat tvou kresbu, v posledním článku.
A nebo spíš musím obdivovat obě, vítej k nám XD

4) Snílek J.T. - www.konici-ja.blog.cz
Utíkám od reality, mílovými kroky... stalo se mi, že mě za ten útěk už pár lidí odsoudilo, ale já utíkám stále. Můj mozek je jen jedno velké skladiště myšlenek, které volně sbírám a skládám do příběhů, nejen fantasy, ale i o koních, kteří jsou mou velkou radostí... A proč chci patřit taky mezi snílky? Protože mě takto hodně lidí označilo, tak ať to mám potvrzené! :)
Destinaetus praví: Taky povídkář.. ANO
Berenika dodává: Že nemá co dodat. Nádherně píšeš.

5) Snílek Telenta - http://telenta.blog.cz
Proč? Hmmm... Zkrátka sním hodně a s radostí (ke smutku ostatních, když je občas zapomenu vnímat^^).
Destinaetus praví: Já nic neřeším :) Pro mě velmi sympatický blog :) ANO
Berenika dodává: Znám. Vítej mezi nás.

6) Snílek Naru - www.kawaai.blog.cz
Jsem prostě klasický snílek, který se neustále ztrácí ve světě fantazie a pak těžko hledá cestu zpátky.
Destinaetus praví: Taky sympatický blog :) Spousty rcezencí na knihy a zahlíd se i nějaké ty filmy/seriály :) ANO
Berenika dodává: Taky známý. Vítej.

7) Snílek Sissi - www.sissinepribehy.blog.cz
Vraj som básnické črevo na epiku... stále snívam o tom, že vydám nejakú knihu svojich slohových prác.. a snívam o tom, že budem vlastniť rôzne autogramy celebrít zo sveta.. snívam o tom, že sa raz k moru dostanem... snívam o tom, že príde Edward Cullen, premení ma a unesie ma do Forksu, aby som mala od všetkých pokoj.. :-D  :-D
Destinaetus praví: No nevím. Abych řekl pravdu, nejsem zrovna nadšen a okouzlen. Básen sem našel všudevšudy jen jednu. A povídky mě taky zrovna nenadchli - extrémně krátké...a ty témata, no, kvůli spravedlnosti tohle nebudu brát v potaz :) A tvé články jsou už opravdu krátké až hanba. Třeba o magii se dá rozepsat na několik stran a ty si to hodila do pár vět s nějakým rozdělením. A navíc tvůj blog na mě působí spíš jako skladiště - rádoby gothické obrázky, stáhlý animace, strohý seznam fóbií na blogu není potřeba podle mě, článek o české próze vypadá spíš jako zápis ze školy...a proboha, ty bleskovky! NE
Monica Otmili dodává: Vidím spousta věcí, jež nejsou tvoje. Upřímě řečeno, zajímalo by mě, co z tvé rubriky Gothic vyleze. Ale to už jsem jinde. Přikláním se s k Destinaetově rozhodnutí.
A Berenika doplňuje: Ty bleskovky... Krátké povídky by až tak nevadily, ale neuškodilo by je trochu rozepsat a zbavit se kopírovaných věcí. Jsi jako na začátku dlouhé trati. Snílek, ale zatím pořád příliš nízko.

8) Snílek Elionetta - Elionetta.blog.cz
Doma, ve škole, kdekoliv ráda odbíhám do světa fantazie (k nemalé radosti učitelů...). Ráda vymýšlím povídky z "druhé dimenze" plné elfů a čarodějek, ale ještě jsem je nezveřejnila na blogu, možná ani nebudu.
Destinaetus praví: Další deníkofilní snílek :) Měla by si svou tvorbu zveřejnit, byla by to škoda :) ANO
Berenika dodává: Heh, perfektní blog. Článek na reklamy mě okouzlil, skvělý nápad :-D

9) Snílek Chester - Hybrid-Theory.blog.cz
Nědky je web lepší než realita takže něco jako "utěk od reality".Jsem  tvořivý tip.rád dělám grafiku,snažím se i o povídku,když se do toho pustín takj to de,ale jinak jsem strašně liný,pokoušim se to více rozvíjet a myslim že tento blog mě ještě více povzbudí.(P.S. blog je "znovuobnovený" mám ho totiž už od začátku října a orkát jsem to párkrát zrušil.jo a jinak,pozdravujte Dese ;) )
Destinaetus praví: Jop znám. Ale po kolektivní poradě jsme se shodli, že tvůj blog je až moc nový a tedy zatim bez obsahu. Zkus se přihlásit až to bude rozjetý :-) NE
Berenika dodává: Já myslím, že snílek jsi, ale našla jsem všehovšudy devět článků, což je podle nás málo. Zkus to trochu víc rozjet a přihlaš se k nám znovu.

10) Snílek Dragi(lia) a Komba Bluemeekovi - http://sileny.blog.cz/ a http://www.deux-fee.estranky.cz/
Dragi:Na křídlech snů často odlétáme do jiných dimenzí...
Komba:Já tedy nevím jak ty, ale já snílek prostě jsem! :-D
Dragi:A také nás zaujalo, že jo Kombi?
Komba:No jo no...(otrávená intonace)
Dragi: To je ale podpora!  Líbí se nám, že nejde jen o to "někam patřit".
Jak tu vidíme, snažíte se pro své členy i něco dělat(duely, soutěže, inspirace...). A snad bychom si s vámi mohly rozumět... :-D  :-D :-D
Destinaetus praví: Podle mě si s náma budete rozumět :D ANO
Berenika dodává: Hemží se nám to tu skvělými blogy... :-D

11) Snílek Wewe - sweetwewe.blog.cz
Som doslova vo dne v noci snívajúci človek. Milujem vlastnú tvorbu najmä poéziu, cez ktorú človek môže snívať o lepšom svete, budúcnosti a zároveň vyjadriť svoje nálady, pocity, myšlienky i sny. Páči sa mi myšlienka tohto klubu a chcem svoj snívajúci blog posunúť ďalej, na lepšiu úroveň. Nájsť ľudí so spoločnými záujmami a som presvedčená, že to ste práve vy a váš klub. :) :)
Destinaetus praví: Zase nevim co spát :D ANO
Berenika dodává: Já se lekla toho sweet a jak jsem byla překvapená, když jsem narazila na
                           příjemné prostředí úžasného snového světa. Vítej. 

12) Snílek Lanevra - black-lana.webnode.cz
Když jsem měla ještě blog (zaplať panbuh že jsem ho zrušila) tak jsem uvažovala o vstupu do AK. Zkusím to tady, za to nic nedám a když už jsou tu Dark Angel a Nel-ly tak bych byla i mezi známými. Žádné to prohlášení že jsem snílek tu nebudu říkat, jsme spíše příšera a podivín.
Destinaetus praví: Vítej :-) ANO
Berenika dodává: Těší mě, že k nám zase zavítal někdo z webnode.
Obdivuju, jak s tím dokážeš zacházet. Já to zkoušela a nic XD Jednoznačně vítej.

13) Snílek Kitt C. - kitt-c.blog.cz
Proč? Možná proto, že snílek je mé druhé jméno :)
Destinaetus praví: Musim vyzdvihout tvé doprovodné dotky k článkům :) ANO
Berenika dodává: Co říct? Zkrátka vítej.

14) Snílek AnFaFe - anfafe.blog.cz
To ani nevím. Jsem takový,,snílek". Prostě sním. Takže tak, no :-D
Destinaetus praví: Sice krátké články, ale píšeš zajímavě :) Ale od malé dívky taky nemůžem čekat celé eseje (snad ses neurazila). Podle mě máš dobrou blogovou budoucnost, takže ANO
Berenika dodává: Já si tu dovolím protestovat proti ,,malé dívce" Podle toho, co jsem četla bude mít zkoušky na gympl, což by mohlo znamenat, že je přibližně na stejné věkové hranici se mnou XD Takže vítej a nic si z toho nedělej :-D Patříš k nám.
                          

15) Snílek Therysek - therysek-diary.blog.cz
Miluji fantasy a psaním si snažím vytvořit co nejhezčí a pro mě nejpříjemnější svět. Svět podobný tomu nejhezčímu snu, z něhož se nikdy nebudu muset probudit =)
Destinaetus praví: Krásný lay :) Doufám, že jestli se otevře rubrika s grafikou, tak s tebou můžu počítat :) ANO
Berenika dodává: Říkala jsem si, že nebudu komentovat desingy a právě to padlo.
Je to dokonalé. XD 

16) Snílek chouettee - www.re-creative.blog.cz
Ráda sním...
Destinaetus praví: Já fakt nevim jak chválit, když bych měl :D ANO
Berenika dodává: Mě okouzlila hlavně fotka srnky... Vítej.

17) Snílek Čip - crazy-cip.blog.cz
Vlastně nevím... Moc ráda sním, asi proto :-D.
Destinaetus praví: A já si říkal odkud znám ten lay :D Podle mě mu děláš dobré jméno :) ANO
Berenika dodává: No já tedy koukám...  Jsem v odkazech? Páni... To mě moc mile překvapilo.
Děkuju. Akorát si prosím oprav mou přezdívku - Berenika XD Myslím, že u tebe se ještě zastavím...

18) Snílek Gabriella - http://gabriella15.blog.cz
Snění je tak krásné...
Destinaetus praví: Taky sympatický blog :) ANO
Berenika dodává: Jednoduše vítej, není co jiného dodat.

19) Snílek Dorian Gray - http://dorian-gray.blog.cz/
Jsem především rozdvojená osobnost, a koneckonců snílek taky, zoufale hledám lidi s podobnými problémy a názory. Mastím na grafiku a projevuji se hlavně textem.
Destinaetus praví: A projevuješ se dobře. ANO
Monica Otmili dodává: Tebe znám od nedávná díky tvému komentáři u mě na blogu. Dal si mi novou naději na létání, děkuju za radu. Tak vítej u nás!
Berenika dodává: Velmi milý a hezký blog. Zaujalo, takže vítej mezi nás.

20) Snílek Lauren - http://eternal-desire.blog.cz/
Jsem poměrně uzavřený člověk, který se neustále utápí ve svých myšlenkách, nesoustředí se a velmi rád sní, nebot´jenom ve snech se uskutečňují jeho tajná přání...
I mě za to hodně lidí odsoudilo. Je tedy příjemné najít někoho, kdo s vámi soucítí.
Destinaetus praví: Opět sympaťák :) ANO
Berenika dodává: S Tebou si zjevně budeme také rozumět. Vítej.

21) Snílek ajinak - papercat.blog.cz
Dostala jsem tip na tohle společenství a zaujalo mě. Odjakživa si říkám, že nepatřím nikam. Ale pokud bych se měla nějakým slovem charakterizovat, "snílek" by byl zřejmě na místě. Co jiného taky studentce informatiky s výtvarnými sklony zbývá :)
Destinaetus praví: Krásně kreslíš! ANO
Berenika dodává: Tebe taky znám. Jednoznačně vítej mezi nás.

22) Snílek Rue - omrzliny.blog.cz
Když se chci zabavit, zahrabu se do svých myšlenek a sním si. Takový svět ve vlastní hlavě, kvůli kterému mi věčně ujíždějí zastávky a zapomínám na moje problémy. Prostě bych se ráda přidala někam, kde mě pochopí a autobus si na mě počká :D.
Destinaetus praví: A nakonec zase sympaťák :) ANO
Berenika dodává: Dokonalý desing :-D Milé. A ty máš morčata? Také jsem je chovala.
A pískomily a zkrátka jeden velký zvěřinec. Můj zaujatý názor tedy zní pouze - Vítej!

Chcete se také přidat? Napište si do ZDE

22 komentářů:

  1. Vítám všechny nově přijaté Ráda zas prolistuji blogy nových snílků

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za přijetí :))

    OdpovědětVymazat
  3. Morčata nemám, tyhle jsou z kroužky. Původně jsem morče nebo potkana chtěla, ale nakonec jsem se rozhodla pro fretku.
    Děkuji za přijetí :).

    OdpovědětVymazat
  4. Jo a k tomu mému věku.
    Je mi jedenáct, nevím, jakou měl kdo představu, ale teď už to víte.   

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za přijetí v hodně krátkém čase!

    OdpovědětVymazat
  6. Moc děkuji za přijetí, je to pro mě čest .
    A přezdívka je opravena, vloudila se chyba .

    OdpovědětVymazat
  7. Taky moc děkuji za přijetí :)

    OdpovědětVymazat
  8. I já děkuji za přijetí do klubu. Opět jsem si rozšířila své blogové obzory...

    OdpovědětVymazat
  9. Všem novým Snílkům gratuluju! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji za přijetí, už pospíchám přidat ikonku.
    Co se týče toho jak dokážu ovládat webnode, tak podle mě je to snazší než blog, protože se tam člověk nepatlá se vzhledem u kterého občas ať dělá co dělá nedaří se mu ho nastavit jak by se mu líbil. Pravda tam je omezen tamními šablonami, ale raději oželím individuální vzhled než muset mít zase něco společného s admini blogu.

    OdpovědětVymazat
  11. gratuluju všem přijatým. Asi tři z nich už jsem znala a jsem jejich, takřka pravidelný návštěvník. Ale všechny mě zaujaly a až budu mít víc času, určitě je prozkoumám.

    OdpovědětVymazat
  12. Jůůů on už je tu i Dorian Gray krásně se nám to rozrůstá, ani nevíte jaké mi to přináší uspokojení to vyznělo blbě což?

    OdpovědětVymazat
  13. Přidávám se ke gratulaci všem přijatým.
    Zatím jsem prolistovala jen pár blogů, ale všechny mě zaujaly...

    OdpovědětVymazat
  14. Snílek Sissi mě dostal. Už z jějího popisu jsem byla na větvi, jak je vidět byla jsem na ní oprávněně. Nemám nic proti lidským snům, ale tohle vyjadřování je horší než mé. Kritika na mou hlavu prosím.

    OdpovědětVymazat
  15. Gratuluji všem přijatým a zejména nočněmůrně snící Papírové kočce!

    OdpovědětVymazat
  16. Trochu opožděně (dobře, tak s křížkem po funuse) gratuluji všem přijatým a zároveň moc děkuju za členství. Systém a chod tohohle blogu se budu snažit pochopit co nejrychleji.

    OdpovědětVymazat
  17. I guess that to get the <a href="http://goodfinance-blog.com">loans</a> from banks you should present a good motivation. Nevertheless, once I have got a short term loan, just because I wanted to buy a building.

    OdpovědětVymazat