29. ledna 2011

Osmá vzducholoď se snílky

Avatar big
Vzducholoď je plná a vyráží do oblak.

1) Snílek Lastovička - http://the-host.blog.cz
Ak nepatrík k "snílkúm" tak už nikde nepatrím. :-D
Snívam častejšie, ako je vhodné a nehanbím sa za to! :-)
Destinaetus: Neřeším. ANO
Monica Otmili říká: Známá osoba, občas si k tobě zajdu, takže myslím, že k nám máš dveře otevřené.

2) Snílek Johanka - http://smaragdovypribeh.blog.cz
Protože vím svoje ;-)
Destinatus praví: Neřeším. ANO
Lenny jásá:  Jsem ráda, že tu Johanka bude snít s námi! :D

3) Snílek Daletth - daletth.webnode.cz
Proč? Mé sny dávají vzniknout novým světům a postavám...
Destinatus praví: Spousty povídek. Neřeším :D ANO

4) Snílek Essi - rape-me-my-friend.blog.cz
Protože to kudrnaté cosi s rukama od úhlu, mozoly z hraní na kytaru a sluchátky v uších jsem já.
Destinatus praví: Oh, uviděl sem kresbu Once X a netřeba slov :-P ANO
Monica Otmili říká: Celkem nebezpečný název blogu. Ale i přesto k tobě zavítám. :D

5) Snílek Mary - mary.blog.cz
Protože ten smyšlený svět, je mnohem přívětivější a podle mého, než Realita. ;-)
Destinatus praví: Bohužel. Na blogu sou pouze dva články. Zkus se přihlásit až budeš mít nějaký obsah :-) NE

6) Snílek Bareta - baretka.blogspot.com
Už jsem tu se svým nyní už smazaným blogem bareta.blog.cz byla. Nyní píšu na jiný server a opět bych jako snílek chtěla patřit mezi vás :)
Destinatus praví: Matně si vzpomínám :-) A jelikož jsme tě už jednou vzali, tak ted tě vezmem znovu :-) ANO

7) Snílek Giornale - giornale.blog.cz
Snění je lepší než všední život
Destinatus praví: Zdá se že deníkofil :-D ANO

8) Snílek veruce - http://blog.veruce.cz
Protože si myslím, že snílek jsem, svědčí o tom některé mé články i povídky. Prošla jsem si už většinu blogů, které tu jsou a dost by se mi líbilo býti mezi nimi :)
Destinatus praví: Bez výtek :) ANO
Monica Otmili říká: Tak tady je ode mě jednoznačné ANO, píšeš skvělou povídku na pokračování (pro lidi, co neznají vřele doporučuju) a i tvé články stojí za to. Vítej! :D

9) Snílek Jess - www.graphic-liwia.blog.cz
Pretože veľmi rada snívam a keďže nemám s nijakou z kamarátok rozvinutý vzťah natoľko, aby som im hovorila všetko, dávam to na papier. Je to môj druhý život :-)
Destinatus praví: Myslim, že tebe taky asi zklamu. Máš tu sice nějaké návody na grafiku. Viděl sem dvě povídky na téma twilight (ale budiž). Ale prostě musim brát v potaz blog jako celek. Ty SONB. Zameřění na pozérské upíry. Bohužel. NE

10) Snílek Martin Maniaque - http://pytelkosti.blog.cz
Myslím, že jsem konečně našel lidi, kteří by byli ochotní číst divné a mnohdy depresivní příběhy homosexuálního mladíka s hlavou v oblacích, který touží po nesplnitelných věcech.
Destinatus praví: Tak nějak tě chápu :D ANO

11) Snílek Ichigo - green-ele.blog.cz
Myslím si, že každý je snílkem, záleží jen na tom jak moc. Když vás třeba moc lidí nechápe, máte odlišné názory, za které se vám ostatní posmívají, je lepší vytvořit si svůj svět. Kde nejsou problémy jako na tomto. Já ten svět mám, a můžu říct že je mi hned líp (:
Destinatus praví: Neřeším :) ANO

12) Snílek Ztracené - ztracenych.blog.cz
Když sem patříme samotné, rozhodli jsme se přihlásit i náš společný blog. Hádejte, kdo jsme :-D
Destinatus praví: Se mi ten mail zdál jakýsi povědomý :D ANO

13) Snílek Miss.Lavender - miss-lavender.blog.cz
Protože je mnohem jednodušší snít v klubu snílků než v realitě. :)
Destinatus praví: Tady taky nemám co povědět :) ANO

14) Snílek Wraithomilka Nass - http://i-lagur.blog.cz
(nebo jen Nass, ale radši mi říkejte tou první :D)
Podmínkou vstupu do klubu je být snílek. Já osobně teda sním pořád, ať jsem ve škole, jdu po ulici nebo ležím v posteli. Nejčastěji o lidech a o bytostech, na kterých mi záleží (např. o Toddovi.... :-D). Není nic, co by moji fantazii zastavilo, někdy se až divím, co dokážu vyplodit. Ale nenechte se zmást těmi kravinami, co mám na blogu, svoje sny si většinou nechávám pro sebe, to je na nich to nejhezčí. :-)
Destinatus praví: Neřeším :D ANO

15) Snílek marieke - marieke.pise.cz
Často píšu o zcela nesnílkovských tématech jako politika :-D ale přitom aspoň člověk může snít o tom, že žije v ideálním světě. Prostě mě zajímá všechno možné. A sním ráda-u zajímavých knih, krásných obrázků, když se dívám z okna, když jdu na procházku...nevznáším se přímo v oblacích, jsem také zemitý a realistický Kozoroh, ale snít je moc prima.
Destinatus praví: Mám dojem, že v dobách kdy sem ještě měl čas (a možná i jiný nick), tak sem možná byl tvůj návštěvník :D Každopádně ANO
Monica Otmili říká: Další pro mě známá i oblíbená blogerka, vzhůru na palubu k nám.

16) Snílek Nikolas - nickii.blog.cz
No,tak díky úžasné Krásné jsem se o vás dozvěděla :) Na AK mám stejný názor a moc ráda se přidám sem, vypadá to tu o moc lepší ;) Sice žiju spíš v realitě, ale někdy se taky zasním :)
Destinatus praví: Nevidím žádnej zápor ;) ANO

17) Snílek Misa~Ai Ookami - doupe-zvrhlika.blog.cz
Protože bez snění bych byla nic.
Destinatus praví: Blog jedné yaoifilky? Tady musim přijmout už jen proto, že by mě jinak yaoistky správkyně zkopaly so hranaté kuličky :D ANO

18) Snílek Labanda © - http://labandasjana.blog.cz
Já jsem vodnářka a tak proto se neustále vznášim na obláčku někde tam nahoře, nevim jestli budu vyhovovat i když píšu básně a dělám grafiku, ale zkusit jsem to zkusila, já si hlavně přišla pro ikonku kterou chci u sebe propagovat tak i tak, hodně štěstí ;-)
Destinatus praví: Též sem vodnář a vim jaký to je se vznášet na obláčku :D ANO

21 komentářů:

  1. Tak toto ma potešilo viac ako prijatie do AK. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já v AK zatím nejsem a nijak mi to nevadí. Teď vedou Snílci!

    OdpovědětVymazat
  3. Helemese, Daletthka... To jsou mi věci. Vítej!

    OdpovědětVymazat
  4. Taktéž gratuluji. Z dnešních příchozích mě zaujal především blog Martina, nejspíš si ho prohlédnu, až budu mít čas

    OdpovědětVymazat
  5. To jsem ani nečekala, děkuju moc, jsem ráda, že patřím mezi tak fajn komunitu! A gratuluju ostatním, hlavně Veruce, její blog je opravdu bez výtek

    OdpovědětVymazat
  6. Vítej, Dalleth!
    Nechť tvé cesty vedou správnými směry a tvoje fantazie taktéž.

    OdpovědětVymazat
  7. Nový snílci, buďte vítáni!

    OdpovědětVymazat
  8. Welcome! Dear dreamers! Jsem ráda, že jste mezi námi!

    OdpovědětVymazat
  9. On není nebezpečný jenom název, majitelka blogu je taky nenezpečná n.n.
    Jsem ráda, že jste mě přijali..

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji... Jsem ráda, že jsem konečně v nějaké takovéhle komunitě...

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji za přijetí i za pěkné přivítání

    OdpovědětVymazat
  12. Potěšili jste mě takhle při neděli, díky

    OdpovědětVymazat