30. ledna 2011

Creatio - Sasuke


Tak, a další příspěvek do creatia. Tentokrát je to anime postava z Naruta od snílka  Mrs.Kakao z blogu sídlícím na adrese feel-the-romance.blog.cz

Jeden z mých nejpovedenějších výtvorů, Sasuke Uchiha z Naruta. :3
Kreslené podle předlohy, ale většinou to bylo podle obrázku s minimální velikostí v mobilu. Obličej se moc nepovedl, ale i tak se mi to líbí ^^"
Navíc se mi nepodařilo to naskenovat celý, je to ve skicáku.

Kresba:
 ****
Original:

7 komentářů:

  1. Nejlepší výtvor? No.. eh..
    Buď nemá nos, anebo ho tam má a ty jsi úplně slepá, toť otázka, co z toho.

    OdpovědětVymazat
  2. Takovýto styl kreslení se mi nelíbí, to přiznávám rovnou, nicméně se musím autorky zastat. Nos nakreslila, sice není zdaleka tak výrazný jako na předloze, ale je tam. Jestli tu čirou náhodou někdo jiný nemá problémy se zrakem

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Nello? Chybí mi tady jakýkoli odkaz na tvůj blog... a ano, jsi slepá :).

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: když neumí ani uvést blog xD on tam ten nos je! ale trochu jsem nevypočítala velikost obličeje a velikost papíru - a to má nahoře ještě zbytek hlavy xDa mangu kreslím asi od... Srpna? xD

    OdpovědětVymazat
  5. mmm...nic moc podle mě...a navíc anime a podobné věci..nesnáším..ale tak někomu se to líbí že jo..

    OdpovědětVymazat
  6. náhodou je Sasánek na obrázku ještě roztomilejší než na předloze ^^, povedl se, takže jakožto vášnivej otaku dávám pálec nahoru .. a slečna Nella je prostě asi trošku srab, no

    OdpovědětVymazat