17. ledna 2011

Výzva pro všechny Snílky!

Moji milí Snílci!
Ráda bych vám za všechny správce připomněla, že se můžete aktivně podílet na chodu klubu!
A to buď přispíváním do jednotlivých rubrik (info jak na to dostanete vždycky v prvním článku dané rubriky), nebo třeba vlastním článkem, který se vám natolik povedl, že máte potřebu se o něj podělit ještě jednou. Ať už půjde na názor na nějakou aktuální věc nebo třeba o mimořádně povedenou povídku. I takového články by bylo vhodné zařadit do některé rubriky, ale když nebude žádná vhodná, taky se to dá nějak řešit =)

Pokud si nevyberete žádnou rubriku, do které byste svůj článek zařadili, napište mi email (sherridon@seznam.cz).
Kvůli šíření toho článku sice budu procházet všechny vaše blogy a pokud mi zbyde síla, pošlu vám to i na mail (ať žije spam! =D), ale bude to jistě práce únavná (a předem se omlouvám, že to nebude k článkům), proto bych vás chtěla poprosit, abyste si překontrolovali, že máte na svém blogu jednu z našich ikonek =) Děkuji! =)
Button3
Button2
Button5
(další jsou v menu ;))´
A aby to bylo pěkně po kupě, tak vám sem ještě napíšu seznam rubrik.
  • Principia - máte nějaký oblíbený žánr, o kterém byste rádi něco pověděli? Tak tady je vhodné místo =)
  • TT - téma týdne, taková vděčná rubrika, do které navíc můžete přispívat i zpětně!
  • Inventor- moje rubrika, která čeká na vaše šikovné ručičky =)
  • Creatio - v této rubrice se můžete podělit o svoje kreslířské nadání; momentálně probíhá soutěž o nejlepší ilustraci k dané povídce 
  • Photo - tahle rubrika ještě není úplně aktivovaná, ale kdybyste se chtěli podělit o nějakou svou fotku, pošlete mi ji ve formátu JPG a s nějakým povídáním a odkazem na svůj blog na můj mail a já to zatím zařídím! =) (email ještě jednou sherridon@seznam.cz)
To je snad všechno, co jsem vám chtěla říct. Budeme moc rádi, když vaše účast tady v klubu neskončí přihláškou! =)
Sussanah de Silva a kolektiv Snílků =) 

20 komentářů:

  1. Ha, tak photo, jo....! Skvělé, myslím, že něco pošlu!

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za připomenutí u mě na blogu ,ale všimla jsem si tohohle článku i bez toho Každopádně jsou tu rubriky do kterých klidně přispěju....

    OdpovědětVymazat
  3. Možná pošlu nějaké fotky...

    OdpovědětVymazat
  4. Já si vás pro jistotu přidala do oblíbených odkazů, aby se mi na titulce zobrazovaly nové články :)Až budu mít něco fakt inspirativního, tak se ráda podělím

    OdpovědětVymazat
  5. Přemýšlím, že pošlu nějakou fotku

    OdpovědětVymazat
  6. ok, posílám pár svých ne moc povedených výtvorů

    OdpovědětVymazat
  7. výborně vy! =) jsem ráda, že to má odezvu =)

    OdpovědětVymazat
  8. Aaa, jak mě ty ikonky zlobí. Ale už to tam mám. Obvykle mám odkazy v Oblíbených, ale tento klub si zašlouží plnou propagaci :)

    OdpovědětVymazat
  9. Promyslím si to. Možná bych taky mohla zaslat nějakou tu svou patlaninu.

    OdpovědětVymazat
  10. Díky za připomenutí, rozhodně se do něčeho pustím, ale momentálně jsem trochu víc neaktivní, mám trochu problémy se zeměpisem

    OdpovědětVymazat
  11. Vadí moc, že mám v menu jenom odkaz na Vás? Mě se tam moc nehodí ikonka a pokud by to šlo, tak bych to tak ráda ponechala... Dík za případné pochopení!

    OdpovědětVymazat
  12. Určitě se zapojím! V menu mám ikonku kvůli propagaci i odkaz kvůli zobrazování nových článků od vás. Nerada bych něco propásla

    OdpovědětVymazat
  13. No což o to já za mimořádně povedenou považuju Iren... jenže ta je moc dlouhá... Chtěla jsem se účastnit duelů, ale neumím tak na povel vymýšlet povídky... Tak uvidíme, snad se budu chytat   

    OdpovědětVymazat
  14. jéj tak až něco vyfotím pošlu   

    OdpovědětVymazat
  15. časem určitě pošlu nějakou fotku.. až se mi povede něco co stojí za šíření víc než jen na mém blogu Škoda, že mé kreslířské schopnosti nejsou moc dobré.. styděla bych se oproti ostatním. A ikonku v menu samozřejmě mám ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Jejda, hned jak chytnu inspiraci tak se o něco podělím :) Už jsem nad tím přemýšlela, ale zatím mě nic efektivního nepraštilo

    OdpovědětVymazat
  17. [8]: děkujeme =)[9]: pošli [10]: nojo, tak to znám, já z něj skoro proletěla [11]: nevadí, odkaz stačí, nejsme despoti =)[12]: hodná holka =)[13]: =)[14]: děkujeme =)[15]: tak mi pošli odkaz a třeba se nějak domluvíme =)[16]: pošli =)[17]: ale to nevadí, že to třeba moc neumíš, tady taky nejsme žádní mistři =)[18]: já tě praštím, chceš?

    OdpovědětVymazat
  18. [19]: Ty nejsi dostatečně efektivní

    OdpovědětVymazat