23. ledna 2011

Creatio - Phantom Apple

Tak a další příspěvek od snílka Lucie z blogu hour.blog.cz. Ty jablka mě opravdu dostaly, hlavě ty první ty se mi opravdu moc líbí.


Zdravím!
Chtěla bych se podělit o své kresbičky
Je to školní práce,kterou si nemužu odnést domů,proto to není vyfoceno kvalitním fotákem,takže kvalita....
Nicméně posílám 2 fotky 

 ***

27 komentářů:

  1. Zaujaly mě obě dvě práce, ta první teda víc. Zajímavý nápad.

    OdpovědětVymazat
  2. První obrázek se mi líbí krapet víc, ale oba dva jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
  3. Obě jsou krásný, takhle umět nmalovat... hmm...

    OdpovědětVymazat
  4. By mě zajímalo co se ty na prvním obrázku snaží skrýt.

    OdpovědětVymazat
  5. Překrásný...hlavně se mi líbí podle mě velice pečlivá a promyšlená práce s barvou.

    OdpovědětVymazat
  6. Sakra já nemám slov! Druhý obrázek mi vyrazil dech, ať žijou ty pravé umělkyně :). Vzdávám svůj hold!

    OdpovědětVymazat
  7. aj ty první dvě jsou opravdu úžasný!!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je dokonalé.. tleskám

    OdpovědětVymazat
  9. wow... úžasné :) povedlo se :).

    OdpovědětVymazat
  10. [4]: Težko říct,je to surrealismus...dělala jsem to podle předlohy jednoho španělského malíře...ty druhé jablka jsou už zcela můj vyplod fantazie...taková parodie na ně :P
    Jinak jsem ráda,že se vám líbí

    OdpovědětVymazat
  11. Ano, ano, je v tom cítit inspirace René Magritteou. A je to vskutku dobré, velmi dobré:)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to je úžasné! Myslím, že je to perfektní nápad a krásně namalované ;) Hned bych si to někde pověsila ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Páni, mě se líbí obě práce. Ta první mi ale evokuje Fantoma opery, takže se mi asi líbí o trochu víc. Ovšem to jablko s nosem nemá chybu

    OdpovědětVymazat
  14. opravdu pěkná práce moc se mi to líbí, mě to s barvama nejde

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to je úžasné Mít to v pokoji na stěně a koukat se na to každé ráno tak nikdy nemám špatnou náladu ^^

    OdpovědětVymazat
  16. Mě se líbí obě stejně. Je to nádherná práce...

    OdpovědětVymazat
  17. MILUJU TĚ
    A TVOJE PRÁCE TAKY!

    OdpovědětVymazat
  18. Prej kresbičky Obě ty malby jsou nádherný a pokud jde o mě, velmi ráda bych si něco takový pověsila v pokoji :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ouh! To je naprosto dokonalé!
    Lituju tě, že si to nemůžeš vzít domů, být tebou, tak se asi zblázním.....

    OdpovědětVymazat
  20. Jedne z tých najlepších prác, čo sú tu zverejnené :)

    OdpovědětVymazat