2. ledna 2011

Třetí vzducholoď

Avatar big
Další vzducholod se připojuje ke svým sestrám mezi hvězdami :) Dnes se k nám připojí dalších 18 snílků.
Opět si zapindá Ziky, Babe a mnoho dalších :)


1) Snílek Teia Warrilow Gingl - http://forever-gone-forever-you.blog.cz
Zaujalo mě to. A myslím si, že je to lepší než AK (ve kterém mimochodem nejsem), protože dnes v AK nejsou jen kvalitní blogy.
Destinaetus praví: Podle mě střelenej blog co k nám patří :D A tvůj křeček se mi vážně zalíbil :D ANO
Ziky pindá: ..dle mě kvalitní blog. A křeček to zabil! Už jsem ho hrála kdesi na nějaké stránce.. Vyžaduji odkaz, kde ho naleznu! xD

2) Snílek yellow-dog - http://yellow-dog.blog.cz
Ani nevím. Jsem prostě nenapravitelný snílek :)... a navíc... zkusit se má všechno :-D
Destinaetus praví: Alenka v záhlaví mě dostala :P Blog snílka, tedy ANO
Ziky pindá: ..pro Alenku mám slabost už tak x)

3) Snílek Orlageddon - http://dracice-na-netu.blog.cz
Moje články sice neobsahují jakoukoliv objektivní myšlenku, ale i ty deníčky snad někoho zajímají. :3 Kromě toho občas něco načmárám nebo jinak stvořím.
Destinaetus praví: Úchvatné kresby v menu...rozhodně ANO
Ziky pindá: ..tvořivec každým coulem!

4) Snílek Fantaghira - http://fantaghira.blog.cz
Sním, tedy jsem ;-)
Destinaetus praví: Píše, fotí, kreslí... ANO
Ziky pindá: ..přesně, od každého kousek x)

5) Snílek Richelle von Weird Quadrtangle - weird-quadrangle.blog.cz
Nevím, jestli k Vám patřím. Doufám v to! :o) Připadá mi to všechno jako velmi dobrý nápad!
Destinaetus praví: Vlastní povídky..co mám psát? :D ANO
Ziky pindá: ..piš, piš, piš a piš. Nic víc ti dopindat nemůžu xP

6) Snílek Zlatka - podsvetti-or-raj.blog.cz
Dovoluji si říct že jsem snílek, a to pořádný ;) Nejsou v životě lepší chvíle, než když můžu v klidu snít, a pokud jsou i lepší chvíle, jsou to ty, kdy se mé sny vyplní ;)
A mimo to, dnes je hledat dobré články jako hledat jehlu v kupce sena, doufám, že členství v klubu by mi alespoň pomohlo najít pár blogů, které stojí za pravidelné čtení ;)
Destinaetus praví: Snad u nás někoho takovéh najdeš :) Povídky, recenze knih, deník... ANO
Ziky pindá: ..jak už jsem říkala - pro deníčky mám slabost. A ty snílkovské jsou nejlepší!

7) Snílek eŠ - l-moustache.blog.cz
Blogovala jsem kdysi, znát to.. takový to deníčkování a fotky a tak, ale vadilo mi, když to četli moji známí, kteří to nějak vždy našli. Teď jsem si založila blog zaměřený jen na moje fotky a chtěla jsem se přihlásit do AK protože mě rozčiluje, jakou návštěvnost mají různé de*ilní mucíkářský bloquísky a ten můj, s mojí vlastní tvorbou (i když to neni zase nijak závratný).. prostě nemá šanci, aby ho lidé vůbec našli a navštívili. Jenže mám ho 3dny a ne 3 měsíce, takže nemám šanci a taky satanví, jestli za ty tři měsíce AK ještě vůbec bude fungovat... Takže proto! :D Chci prostě, aby moje fotky prostě vidělo více lidí... třeba se někomu budou líbit! :D
Destinaetus praví: Fotografka, které její umění závidím :) ANO
Ziky pindá: ..foť dál, rozvýjej svůj talent a hlavně - věnuj se tomu, co tě baví. O to jde.

Jsem tůze velká idealistka, jejíž sny se nikdy nesplní. Sním, sním a sním... a snů stále přibývá, leč již po dlouhý čas neubyl ani jediný...
Destinaetus praví: Rebelský design podle mého gusta :) A v tom se také nesou všechny články (můj malý nevýznamný dojem :D) ANO
Ziky pindá: ..tak sem se budu vracet *..* Tímto blogem jsem vysloveně nachnuta. Prostě - přesně dle mého gusta x)


9) Snílek Bareta - bareta.blog.cz
Chtěla bych znát váš názor na můj blog. Možná jsem se touto přihláškou ukvapila, třebas je i celý tento klub jedno velké unáhlení, které nebude mít delší trvání. Ale začíná mě štvát, že nemám téměř žádné odezvy ke svým článkům.
Když se tak zamyslím, snílek jsem a asi hodně nereálný
Destinaetus praví: Nějak sem se nemoh dohledat odkazů k obrázkům, ale po nich mi nepasem :) (Ale před Repetitiem by sis možná měla dát pozor, nevim jak sou holky drsný :D) Ale jinak blog splnuje všechno co hledáme. ANO
Ziky pindá: ..tady Ziky nepindá, pouze souhlasí s Desem xD

10) Snílek Kira Seigi - www.temny-koutek.blog.cz
Jelikož jsem snílek a bylo by fajn patřit do nějakého takového klubu, kde nejsou hloupá pravidla. A taky by bylo fajn najít blogy, které se dají číst.
PS: Možná bude problém s obrázky, ale bohužel, autora nedohledám u obrázků, které mi rok hnijí v počítači.
Destinaetus praví: Jasný, problém s obrázky taky znám :D Já problém nemám :) A tvůj blog znám, a jsi snílek. ANO
Ziky pindá: ..problémy, ty mi jsou velice dobře známé. A nemusejí se týkat zrovna obrázků, takže dobrý xD Zajímavý blog, názory, myšlenky a všechno x)

11) Snílek Moon-Lustre - http://moon-lustre.blog.cz
Proč si myslím, že sem patřím? Svůj blog beru jako svůj svět, i když jsem musela kvůli poprasku ve škole mnoho věcí promazat, stále tam jsou mé myšlenky, názory, nálady, ... Nechci patřit mezi hromady pisálků. Chci patřit k lidem. Ano, lidem. Lidem, které baví, co dělají.
Destinaetus praví: Vlastní povídky...a nebudu se opakovat :D ANO
Ziky pindá: ..nejsme lidé, jsme Snílci. Ale myslím, že to ti bude vyhovovat x) Dělej dál to, co tě baví, protože (jak už jsem řekla) to je to, o co jde x)

12) Snílek Annet - http://majn.blog.cz
Jsem snílek každým coulem. Snažím se mít autorský blog a jsem zvědavá, jak to tu bude pokračovat. :-)
Destinaetus praví: Design od Estel, naší členky...jak vtipné :D Deník s vlastními fotkami. ANO
Ziky pindá: ..kruci, ty deníčky jsou vážně skvělé! A fotky a.. a... wrawr, nemám co dodávat xD

13) Snílek Zuzulin, u nás zvaná Puella - filmactor.blog.cz
No to je přeci samozřejmé, jsem snílek se snící duší a s teorií, že žijeme, díky tomu, že sníme!! Protože to okolo nás je přece vysněné :)) :))
Destinaetus praví: Další snílek co kreslí, píše :) ... ANO
Ziky pindá: ..jestli vše kolem nás je vysněné, pak mají lidé zalíbení v nočních můrách. Zbytek byl vysloven (vypsán) xP

14) Snílek Mystery Kenny - mystery-kenny.blog.cz
Protože já podle mě sním skoro pořád, miluji četbu, ráda vymýšlím příběhy, texty či písničky.Myslím, že patřím sem. Člověk by měl mít nějaké místo ještě někde jinde, teda kromě svého blogu.
Destinaetus praví: Vlastní povídky a viděl sem i recenzi na film. ANO
Ziky nepindá..

15) Snílek Fabiana - good-blood.blog.cz
Protože to říkám já, Babe! :D Každý, kdo kdy vkročil na Dobrou Krev ví, že Fab je úchatvný tvořitel a já vím, že je to uchvacující osoba. Přihlašuju ji já, protože prostě chci :D. Fabíkovi by to trvalo jistě moc dlouho a pomlouval by se tu. Sním s ním lepší realitu. Vím to, takže jako prostě ho vemem. A kdo bude mít kecy, de pryč :P.
Destinaetus praví: Fabianu znám :D A bylo přihlášeno přes Babe. Fabiana má vážně skvělý blog, který je rozhodně z rodu snílků :) ANO
Babe se přisírá: Jak jinak by to mohlo být? Jestli bych tam vidělo NE, všichni byste toho litovali :D.
Ziky pindá: ..no sakra! Říkám že NE by bylo největší škodou xP
Pokud jste zmatení jako já, znamená to ANO! :D

16) Snílek Tereza Matoušková - www.temnarka.blog.cz
Nekopíruji, tvořím, nepiju, nekouřím, za děvkami nechodím...
Dění okolo tohoto klubu sleduji už asi týden a líbí se mi, že jenom nekafráte, ale vymýšlíte i něco vlastního. Je to pro mě možnost být v kontaktu i s lidma, kteří (už) nejsou v AK a přesto (by) mě jejich tvorba bavila. :-)
Destinaetus praví: K tobě nemám slov. Rod snílků! ANO
Ziky dopindala: ..tady je to jednoznačné xP

17) Snílek Kakao - www.feel-the-romance.blog.cz
Napsala bych "Protože patřím k lidem co klub snílků 'založili' a máme tak nějak... stejnou víru" :D
Můj blog je doufám autorský, tak asi proto ^^ :-D
Destinaetus praví: Ano, patříš k nám :D A ano, máš autorský blog :D Takže ANO
Ziky pindá: ..tak Kakao... doufám že jsi od Granka xP

18) Snílek Lirael - http://bluewriting.blog.cz
Myslím, že by člověk nikdy neměl přestat snít a doufat. Mám ráda svoje snění, které mě dokáže zabavit i v nejnudnějších chvílích jako jsou nudné hodiny ve škole, nebo jiné pochmurné chvilky. Jsem naivně racionální a nemůžu se vynadívat na rozvíjení klubu autorů, mezi které bych chtěla patřit.
Destinaetus praví: Krásně sniví design...úplně podporuje spánek :) Povídky, názory, deník... ANO
Ziky pindá: ..prostě tohle je dokonalé x)

Chcete se také přidat? Napište si do ZDE

14 komentářů:

  1. Och, tady je tolik mých oblíbených blogerů..já si myslím, že v Repetitiu skutečně nebudu mít co dělat.
    Holt jsou tu skutečně "autorské" blogy. :)
    A všem přijatým gratuluji. Takže vlastně..všem gratuluji. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasná zpráva po probuzení z noční můry.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju za přijetí :)
    Buď mám zdroj obrázku v jeho názvu (chvilkové podržení myši na obrázku), nebo jsem jej sama vyfotila, takže v názvu obrázku je moje pojmenování.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji moc za přijetí.
    To víte - od každého kousek, baví mě všechno, nejde mi nic

    OdpovědětVymazat
  5. No... dobře, fajn
    díky za přijetí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Destinaetus, Aditum02 ledna, 2011 12:41

    [4]: Tak to je teda snad  v pořádku. Víš jak, když já popíšu obrázek, tak ho v tomhle "zobrazení" blog přejmenuje na náký čísla s písmena. Nenapadlo mě že to někomu funguje správně

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji moc a samozřejmě gratuluji ostatním přijatým. Snad nezklamu!

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji. Odkaz na křečka je přímo v křečkovi, jen jsem si neuvědomila, že ve zmenšeným to půjde hůře číst Děkuji k přijetí

    OdpovědětVymazat
  9. Hyjéé
    Nejsem od Granka, nepodporuju žádné výrobky co mě okrádají a kopírují!

    OdpovědětVymazat
  10. já se lekla, že už je nějaké NE a no NE!
    vítám všechny snílky!

    OdpovědětVymazat
  11. Zdravím snílky a děkuji za přijetí.

    OdpovědětVymazat
  12. Oo, já myslela, že to bude trvat věčnost a ono hoplá! :)) Děkuji:))

    OdpovědětVymazat