5. ledna 2011

Sussanah de Silva

Dneska Suss, jenom ve zkratce, později budou otázky podrobnější,... Ale to si ještě musíte počkat.. :)
Salliene 

1. Jak vznikla tvoje přezdívka, kolik ti je let?
Přezdívka Sussanah de Silva je zkomolená složenina jmen dvou postav z knihy Mediátor od Meg Cabot (kterou mimochodem vřele doporučuju a to všech šest dílů!), Susanah Simon je hlavní hrdinkou celé ságy a jejím hlavním znakem je to, že vidí duchy a Jesse de Silva je duch, který bydlí v jejím novém pokoji =) Celejch šest dílů to mezi nima jiskří, ale k ničemu vlastně nedojde, tak jsem jejich osudy spojila alespoň takhle =)
Věk? To je ošemetné! =D Vůbec bych se nedivila, kdybych byla z celého KS nejstarší! O_O Je mi 25, ale to až v únoru =)

2. Jak dlouho máš blog? Dokázal /a by ses s ním "rozloučit"?
Blog jako blog mám asi od srpna 2008, první jsem měla jinde a tam se mi přestala líbit administrace, tak jsem se přesunula na Blog.cz =) A tady s blogem sussanah.blog.cz jsem od loňského prosince (tedy od 2009) a už bych se bez něj asi neobešla! Když mám hroznej vztek (třeba), tak si o tom napíšu článek a pak už ho nemusím ani zveřejnit a stejně se mi nesmírně uleví =) Takže ne, blogu bych se nevzdala!

3. Ať už jde o psaní povídek či básní, grafiku, malování nebo psaní deníku - co Tě k Tvému koníčku přivedlo?
Tak nejdřív upřesním, co je tím mým koníčkem - jsou to povídky a pak spousta dalších věcí =D A co mě k tomu přivedlo? Tak to vážně nevím... Možná, že to byl můj profesor ze střední školy, pan PP. Vždycky jsem ho tajně milovala a protože moje schopnost pamatovat si cokoliv je skoro nulová, tak jsem se rozhodla, že ho oslním právě svým slohem! A víte co? Zabralo to! =D Samozřejmě na duševní úrovni =)
Takže to mi zůstalo. Pak taky strašně ráda čtu. Ať už knihy, nebo povídky svých blogových přátel =)
A ještě bych ráda řekla, že mě hrozně baví tvorba šperků. A protože mi už nestačí obyčejné korálkování, zkouším teď třeba Tiffany techniku. 

4. Na nápadu založit klub snílků jste se podíleli společně, baví Vás tahle "funkce"?
Ten název, to byl můj nápad =) To je ale ego! =D
A baví mě to, doufám, že se nám to podaří dobře rozjet! =)
Mojí funkcí je starost o rubriku Inventor a protože jsem od přírody tvořivá osoba, řekla bych, že je to přesně pro mě =)

5. Jak trávíš volné chvilky, když zrovna nesedíš u počítače? Četbou, procházkou lesem...?
Čtu, píšu, muchlám se se psama =) A taky šiju historický kostýmy a šermuju =)

6. Když jsi načínal se svým blogem - jaký byl Tvůj cíl? Od začátku si uchovat autorský blog, nebo byli Tvoje začátky "kopírácké"?
No samozřejmě, že byly kopírácké =D ale asi jenom měsíc =)
A co byl můj cíl? Asi se vypsat, protože říkat všechno, co si myslím lidem, se kterejma bydlím, to by bylo nebezpečné, takže tak =) Navíc jak jsem řekla, sem tam se vypíšu a pak to ani nezveřejním, takže je to napůl tajnej deníček a napůl veřejná vylejvárna =)
Ale hlavně bych někdy chtěla vydat knížku =) Jenže to je ještě daleko...

Děkuju Ti za rozhovor... 

I já, i já =)
já věřím na víly! a jo! a jo!

19 komentářů:

  1. Mediátora jsem četla taky a musím říct že je to úžasné.. vlastně Meg má hodně skvělých knížek :)...

    OdpovědětVymazat
  2. Na Mediátora se taky chystám!
    Mimochodem, chválím za nápad založení Klubu Snílků! PS, Taky chci vydat knížku!

    OdpovědětVymazat
  3. Neboj nejsi nejstarší, lenny je ještě trochu starší, ale pšt ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Mediátora miluju. A všechno od Meg Cabot, nejsem moc troškař. Vlastně jsem tě "objevila" díky tvojí přezdívce. Jen jsem vždy byla překvapená tvojí Sussanah místo Susannah. Název klubu je perfektní, knížku nás chce jednou vydat asi hodně a ke slohu jsem vždycky měla stejnej přístup.

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám nejradši Princezniny deníky Mediátora jsem četla bohužel jen jeden díl (zatím) a teď se mi dostala do ruky V kůži supermodelky a to je taky na pokračování. Jj, Cabot píše moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám nejraději, ani nevím knížek je hodně :). Pěkný to rozhovor ^^, líbil se mi Sall šikulka jsi. Po pravdě čekám na toho kdo řekne "ne můj blog byl od začátku autorský" - to mě zajímalo kdo to bude, pokud to někdy někdo vůbec bude {A_A}.

    OdpovědětVymazat
  7. příjemná slečna je to. jen bych  byla docela ráda, kdyby jste sem daly na slečnu i odkaz.... ráda bych si přečetla i její tvorbu
    (já chci taky jednou..aspoň jednou...vydat knížku)

    OdpovědětVymazat
  8. odkaz je zde, neb rozhovor je o mě   
    a já vím, trochu jsem to jméno zkopala, když jsem blog zakládala, neměla jsem holt knížku po ruce a hledat na netu mě nenapadlo   já se přiznám, že jsem od Meg nic jiného nečetla, ale určitě to napravím =)

    OdpovědětVymazat
  9. jo a to s těma vílama, to je můj podpis v mailu, ten už tam moc nepatří, ale mazat ho nebudu, protože prostě na ty víly věřím!

    OdpovědětVymazat
  10. Náhodou ten podpis je super
    Na Meg Cabot se chystám a chystám a chystám a snad se k jednou dokopu k nějaké akci...
    A zajímavý způsob jak přijít ke svému koníčku - snaha oslnit profesora. To u mě nehrozí, my měli vždycky na češtinu učitelku

    OdpovědětVymazat
  11. [5]: V kůži supermodelky je taky pěkný :) a docela se těším na další díl

    OdpovědětVymazat
  12. [3]: Já se věkem netajím - je mi 29, ale nejsem správce, jenom kibicuju, takže asi JE nejstarší :)

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: néééé   jsem staroch toliko k rannímu výkřiku

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: A lepší už to bohužel ani nebude Nojo náš drahý Mediátor že takové krásné odpočinkové čtení :)

    OdpovědětVymazat
  15. Abych se přiznala, tak podle toho, jak ses s vervou zapojovala do diskuzí na AK, myslela jsem, že je ti tak kolem max. 14

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: nechávám se strhnout svým vnitřním dítětem   

    OdpovědětVymazat
  17. aj moje začiatky boli kopíracké, to asi každého. Zaujalo ma to šermovanie a šitie tých kostýmov, znie to zuajímavo.

    OdpovědětVymazat
  18. A Venom si přisadí že má rád Mediátora a přečetl to všecičko

    OdpovědětVymazat
  19. [17]: na mém blogu najdeš odkaz na ty moje kostýmy =)[18]: =)

    OdpovědětVymazat