1. ledna 2011

První vzducholoď se snílky

Avatar big
A je zde první várka nových členů... Někteří jsou naši známí kteří nám pomáhali, a proto si pochopitelně členství zaslouží automaticky. Další jsou nově objevení snílci, které rádi přijmeme :)
Dnes mi bude pomáhat Sussanah de Silva z Inventoru.


1) Snílek Amy - www.tudorrose.blog.cz
Nemyslím, ale zkusím ;-)
Destinaetus praví: Rozhodně jsi snílek. Máš sice blog jen asi 2 měsíce (což jsem vykoumal z článků), ale i tak už de vidět, že jsi nadaná - básně, vlastní názory a koukám že i recenze k filmu. ANO
Sussanah doplňuje: Nemám co doplnit =) Snad jenom, že se mi líbí vzhled, i ten je dost "snílkovský" =)

2) Snílek Dark Angel - www.nostalgia.blog.cz
Splňuji podmínky, mám autorský blog, používám vlastní grafiku i obrázky a jsem nenapravitelný snílek :-) Takže proč ne.
Destinaetus praví: Povídek jak mraků...není nad čim uvažovat. ANO
Sussanah doplňuje: Už jsem si pár povídek přečetla a musím říct, že to stojí za to! =)

3) Snílek Tarina S. - www.t-m-r.blog.cz
Protože jsem snící puberťák s myslí stále jinde, než má být. Protože si myslím, že jsem aspn trochu autorská. Protože chci ukázat svou tvorbu. Protože pomeranč. :-D
Destinaetus praví: Deník, opepřen oblíbenou hudbou, takže člověk může objevit nový kapely. Prostě osobní blog. ANO
Sussanah doplňuje: Nemůžu moc soudit (snad jen podle účasti v LS u mě na blogu, což je dobrá vizitka!), ale jinak je na můj malej počítaček vzhled příliš široký, takže si moc nepočtu =(

4) Snílek Bels Vengeance - www.zrcadla.blog.cz
To je snad jasný, ne? :)
Destinaetus praví: Ano, je to jasný :D Člověk co nám pomáhal s blogem a i tak má dost autorský blog. ANO
Sussanah doplňuje: Psychopatův veřejný brutálníček? Těším se, až se do něj ponořím! =D

5) Snílek Ziky - www.ZikyO.blog.cz
...jsem Snílek stojící pevně nohama na Zemi a Realista s hlavou v Oblacích ^^
Destinaetus praví: Bez připomínek. Znám autorku a jednoznačně ANO
Sussanah doplňuje: Nejsme AK, tož vítej mezi námi, sprosťáku! =D (ale všeho s mírou, ano? Nestupňovat ;) )

6) Snílek Lenny - www.lenicky-zahradka.blog.cz
Jsem nenapravitelný snílek, baví mě psát a fotit, a víte jak, jsem s váma :)
Destinaetus praví: Taky patří do naší AntiNěkdoArmy :-) Osobní blog a hlavně autorský. ANO
Sussanah doplňuje: Moc krásný blog =)

7) Snílek Illian - www.polcerova.blog.cz
Sním či bdím? U mě v tom není rozdíl. Ráda píšu co mě napadá a o čem sním, tak snad sem patřím :-)
Destinaetus praví: Vlastní myšlenky a povídky. ANO
Sussanah doplňuje: Illian znám z blogu Ztracených, takže můžu s klidným svědomím říct, že k nám rozhodně patří! =)

8) Snílek Lady Vivianne - http://wolfsdream.blog.cz
Protože jsem snílek celou svojí duší... ;-)
Destinaetus praví: Pravda, vypadá krapet zmateně. Ale důležitý je obsah :) ANO
Sussanah doplňuje: Blog se mi líbí a i když vypadá chaoticky, určitě k nám patří! Btw moc pěkné obrázky!

Chcete se také přidat? Napište si do ZDE

10 komentářů:

  1. Díky
    Sussanah: Já vím, s tím layem je spousta problémů :/ Pracuju na novém, na kterém si snad počteš

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: stačí nastavit maximálni rozměr na procenta a ne na pixely aspoň myslím [1]: rádo se stalo =)

    OdpovědětVymazat
  3. [5]: Babe je rádo [3]: Už jsem to předělala, tak se můžeš kouknout, jestli tvůj nápad pomohl

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za přijetí i za chválu

    OdpovědětVymazat
  5. Jů,děkuju za přijetí a pochvalu obrázků...jenže....já netuším proč vypadá chaoticky jestli je to v layoutu,a nebo třeba v psaní článků...

    OdpovědětVymazat