3. ledna 2011

Zahájení prvního Duelu

Dobré ráno, či dobrý den.

Dnes, přesněji v tuto minutu začíná úplně první duel Aurory. Jestli chcete, můžete tleskat.
Do prvního duelu jsem si vybrala povídku. Nad tématem jsem velice dlouho přemýšlela. Nakonec mě napadli dvě témata. A sice Láska a Pevné pouto. Nevěděla jsem, co si vybrat. A nakonec mi přišlo, že téma Láska je už trochu ohrané. A proto jsem si vybrala Pevné pouto. Proč? Přijde mi, že má mnoho významů. A proto jsem jej zvolila.

Mé požadavky: Ještě jednou připomínám, že čas vypracování povídky máte do pátku. V sobotu se začne hlasovat. A teď už k požadavkům


-
Povídka musí být alespoň na stránku ve Wordu dlouhá.
-        
- Není to sice požadavek, ale prosím, zkontrolujte si pravopisné chyby. Je to spíše doporučení.

Pokavaď mi v pátek nepřijde e-mail Vlachova.p@seznam.cz od jednoho ze Snílků, můžete ho poslat ještě v sobotu ráno do 09:00. Pokud ne, Snílek je vyřazen a druhý vyhrává.

Doporučení: Nemusíte psát přesně to, co to znamená, ale i to, co si pod tím představujete Vy sami.

Hodně štěstí. Beru první dva Snílky.

Začínáme!

9 komentářů:

  1. Tak se nehlásím, ale zkusím na to téže něco napsat x)

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Sussanah, jsi v duelu s Amy =) jen aby jsi věděla =) Máš čas do pátku =) Hodně štěstí. =)

    OdpovědětVymazat
  3. nezapomněla jsem, mám vymyšleno a večer posílám =)

    OdpovědětVymazat
  4. Nápodobně jako Sussanah, vymyšleno mám, teď jen sepsat a poslat Jen jsem se chtěla zeptat: budou tu povídky uveřejněny anonymně? (tj. že ostatní nebudou vědět, komu patří která. V rámci objektivity při hlasování by mi to přišlo lepší)

    OdpovědětVymazat
  5. jéžiš, já jsem si to blbě přečetla a jak magor se snažim, aby to bylo přesně na stránku :-/ tak nic no

    OdpovědětVymazat