18. ledna 2011

Inventor - Jak zrušit přesměrování na Krásnou?

Možná se divíte, proč do této rubriky dávám návod, který se týká administrace blogu a nikoli rukodělných výtvorů. Ale na tohle taky musel někdo přijít a rozhodně to někomu zase přijde vhod.
Počítám totiž, že my tady v klubu opravdu nechceme být po odhlášení přesměrováni na tu novou komerční stránku.
Pokud mám pravdu, tak pod perexem se dozvíte, jak se toho zbavit =)

V administraci blogu si klikněte na záložku Nastavení. V levém menu si sjeďte na nabídku Ostatní a vyberte hned první položku - Obecné. Jakmile se tam dostanete, hned uvidíte toho zakopaného psa. Všichni jsme tam měli to políčko o přesměrování automaticky zaškrtnuté. Stačí si ho odškrtnout a je po problému =)
A ještě si to oživýme obrázkem:

Pochopili všichni? To jsem ráda =)

13 komentářů:

  1. zas bych neházela všechny blogy z krásná.cz do jenodho koše pod pojmem RůžhOwouČkÝ BloQÍsek... nebo ještě nakonec skončíte stejně jako velká část arogantních členů AK, celkově proti nim nic nemám, ale někteří (a bohužel jich je už doopravdy hodně) by zasloužili jednu pěstí (a to jsem nenásilnej člověk).
    Neříkám, že se mi líbí číst takové blogy, ale jen nerada vidím, že se další "klub" posouvá k odsuzování a házení všech na jednu hromadu, minimálně jedna slečna píše doopravdy zajímavě a rady o oblečení a makeupu? Dobře, není to něco, co bych musela každý den číst, ale je to aktuální a lidi to zajímá tak příště jen třeba blogy na krásná.cz nebo jiný "přívažek"...

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: pravda, opravím to, aby to nebylo tak "pytlovité" =)

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: ale že je to aktuální a lidi to zajímá, no... to taky není úplně pravda i když nejspíš je celý ten problém vinou propagace, kdyby to necpali všude a netvrdili o nich, že jsou nejlepší, nejspíš by mě to nechalo chladnou, jako všechno ostatní

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: já neřekla, že se mi to líbí vypla jsem to hned, jak se to objevilo...
    ale většina těch "témat" o kterých mají tyhle blogy být aktuální jsou, byly a budou a nikdo proti tomu nic neudělá
    osobně už se ani nesměju, ale spíš si zoufám, když si přečtu nějaký ten obpravu sQujElÝ článek, ale všichni takoví nejsou (jen 90% ) a růžová mi nevadí

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: tohle se mi líbí. Že někdo taky nehází všechny tyhle blogy pod pojem "růžové"..
    a souhlasím, že mladé dívky prostě oblékání a vzhled zajímá.. přiznejme si to ;) neříkám, že chci číst krásná.cz ale že problém není v tématech, ale v nadměrné propagaci a nevhodně zvoleným autorech (některých, některé články určitou úroveň mají).

    OdpovědětVymazat
  6. Díky mě to to tam dost štvalo...

    OdpovědětVymazat
  7. Z blogu se už několik let neodhlašuji, takže jsem přesměrovávání nějak přehlédla Ale stejně to odškrtnu... už jenom proto, že mi vadí ta všudypřítomná reklama...

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Já jsem na tom podobně.
    Blog.cz mě automaticky přihlašuje, takže jsem si ani nevšimla, že po odhlášení to přesměruje na Krásná.cz.

    OdpovědětVymazat
  9. Ještě že nám nechali tu možnost si to automatické přesměrování zrušit. Myslím, že by mi z něj jinak hráblo.
    1: No, je sice pravda, že je nemusíme házet všechny do jednoho pytle, ale já osobně neznám barbienu jako bubblegum, která by psala normální povídky (,,braky" do normálních nepatří ) Spíše mne na nich štve to oslovení ,,NEJLEPŠÍ".

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Přesně, taky mi vadí, že o nich říkají, že jsou nejlepší. A nikoho ani nenapadne podívat se na blogu odsuď nebo i z AK. Nojo, co by taky blog pro peníze neudělal, že. Reklama vládne světu.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Přesně tak! Všechno je to zmanipulované penězy

    OdpovědětVymazat
  12. mluvíte tu o penězích.. mně se taky ta stránka a její obrovská reklama nelíbí, stejně tak to zonačení nejlepší blogerky, ale mezi námi, nechtělo by to taky trochu vděčnosti za to, že si můžeme psát blog naprosto zadarmo? ;)

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: naštěstí není Blog.cz jediná doména, kde se to dá zdarma dělat... blbé je, že je z těch všech vážně nejsnadnější pro ovládání a komentování...

    OdpovědětVymazat