16. ledna 2011

Třetí týden - Hračka teenagerů


Dnes téma týdne vyhlašuju já, Destinaetus :) Babe je momentálně ve stavu silného pohoršení díky té Krásná.cz pytlovině. Dnešní téma jsem opět vymýšlel já, a téma zní - Hračka teenagerů
Jestli vás ted napadli lehce úchylné představy jako mě při vymýšlení, tak se nepohoršujte :) Když se nad tím tak zamyslíte, tak vás určitě napadne spoustu jiných a zajímavějších věcí :)
Odkazy na články posílejte Babe, na e-mail sosonafa44@seznam.cz a věřím, že se jistě předvedete!

20 komentářů:

  1. To vypadá zajímavě... Nejspíš něco napíšu, pokud bude víc času.

    OdpovědětVymazat
  2. Oho, nenapadají mě úchylárny, ne-e...jo, napadají, pardon. Ale třeba zas něco vymyslím

    OdpovědětVymazat
  3. Pokusím se něco sepsat... pokud mě tedy přejdou ty úchylné představy

    OdpovědětVymazat
  4. Heh, též se pokusím něco sepsat... , je i spousta méně úchylných věcí...no, možná.
    Přeji Babe ať se z toho brzy dostane a na tu stránku se, ehm ....., též jsem na ně....

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná.cz? Nepochopím, jak to vůbec mohli spustit.. těch chyb a překlepů, to by na takové stránce být nemělo. O obsahových věcech nemluvím.. raději. Téma je to pěkně těžké. No uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hmmm :) to zní velice zajímavě :) Asi se hluboce zamyslím nad tímto tématem v některé strašně nezáživné vyučovací hodině následujícího týdne.. třeba francouzštině, tam se dobře přemýšlí o naprosto nesouvisejících tématech

    OdpovědětVymazat
  7. Asi nic. Ať dělám co dělám, nenapadá mě nic kromě pitomostí :(

    OdpovědětVymazat
  8. u Ilian je špatně napsaný odkaz, nefunguje :(

    OdpovědětVymazat
  9. a jinak navrhuju na příště téma Krása. Ne, opravdu nemyslím na Krásnou (tu už bojkotuju), ale jako protiváhu - když tam oni píšou, že bez tuny mejkapu a s "širokými boky" si MUSÍME připadat ošklivý, co kdybysme napsali, každý sám za sebe, co považujeme za krásu my? Mám chuť básnit o bocích věstonické venuše :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jako první mě napadly totální úchylnosti ,ale pokusím se to potlačit Ale už se mi v hlavě něco rýsuje ,jo to půjde...

    OdpovědětVymazat
  11. Jenom dotaz proč jsou moje příspěvky vyhodonoceny jako spam?

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: Už to chápu. A omlouvám se za zmatky.

    OdpovědětVymazat
  13. Promiň, ale mam toho moc a těch komentů jsem si nevšimla. Někdy prostě nějakej přehlídnu. Vážně to nebylo ignorování. Taky bych ocenila, kdybys trošku krotila ten styl psaní, pod kterým se dá velice lehce představit křik. Na OPBS teď nemám ani pomyšlení. Je toho moc a já nemám náladu na nic a poslední dobou mám poněkud depresivní myšlenky. Vážně uvažuju o sebevraždě tak jako nikdy předtím. Mysli si o mě co chceš, že sem blázen a zralá do ústavu pro duševně nemocné, ale nemam lehký období. Příště bych ocenila, kdybys napsla do článku Reklam a vzkazů nebo na e-mail. Připadá mi totiž strašně divný, když napíšeš do článku, přestože nad ním je velkej odkaz na vzkazy... díky a doufám, že pochopíš...

    OdpovědětVymazat
  14. Mám otázku,pokud bych se chtěla přihlásit do duelu, musím být Snílek ( =člen klubu) ?

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: Ano.[10]: Asi musíš vymazat takovou tu věc před adresou .hahahá Babe je zpět.

    OdpovědětVymazat
  16. jaj, zase jsem nestihla poslat na předchozí téma, ááá
    No nic, tak uvidím, jestli mě něco napadne na tohle :) Mám totiž chuť udělat něco na krk

    OdpovědětVymazat
  17. Ááá, hlava se mi hemží úchylárnami.

    OdpovědětVymazat
  18. nevim, jestli sama něco vyplodím, ale rozhodně si počtu

    OdpovědětVymazat