26. ledna 2011

Creatio - Prodloužení soutěže


Moji Snílci!
Ráda bych vám oznamila, že soutěž o ilustraci k povídce prodlužiji až do 4.2. 2011 do 12:00.
A byla bych opravdu velice ráda, kdyby se zúčastnil aspoň ještě jeden člověk.
Protože se přihlásil jenom jeden, a to se mi zdá chorobně málo :(
Vybranou povídkou na ilustrace je tato: http://sussanah.blog.cz/1101/kdo-jsem-cizince. Byla bych ráda kdyby obrazky byly minimálně 3.
Na vyhodnocení se budou podílet Snílci správcové a také bude anketa.
Kdo se rozhodne pro účast, nechť se přihlásí do komentářů pod tento článek!
A pak mi prosím pošlete vaše ilustrace na mail xxx.palacinka.xxx@seznam.cz 

12 komentářů:

  1. No, tak to asi není pro mě. Škoda

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, já to klidně zkusím, předtím termín jsem nestihla

    OdpovědětVymazat
  3. Já se taky klidně přihlasím,jen mě zajímá jestli to má být ilustrace jako titulní stránky nebo to mužu udělat na jakoukoli část toho příběhu.

    OdpovědětVymazat
  4. Povídku jsem přečetla jedním dechem, ale nějak mě nenapadlo, co nakreslit. I když mám konkrétnější zadání, tak mi trvá aspoň týden, než vymyslím, co a jak. A navíc mám teď rozkreslený hned 2 věci a dneska jsem dostala další "zakázku"... Asi počkám na další soutěž

    OdpovědětVymazat
  5. Jdu do toho, milá Sussanah!
    Jen, co dokreslím na přání, pokusím se utužit tuší tvé dílko a nezprasiti ho svou patlanicí...

    OdpovědětVymazat
  6. Té soutěže jsem si předtím nevšimla, ale určitě zkusím něco nakreslit, jakousi představu mám :).

    OdpovědětVymazat
  7. Napadl mě nápad ! A dokonce dva Ano Určitě to zkusím, neříkám nic závazně, třeba to bude vypadat strašně, ale určitě se do toho pustím :) ... snad to stihnu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tiež sa pridávam. za skúšku nič nedám :)

    OdpovědětVymazat
  9. Taky jsem nestihla termín :(. 3 obrázky?
    Mám jeden... a to navíc není moc hezký. Asi se k tomu budu muset dokopat .
    Díky za prodloužení termínu. Snad to tentokrát stihnu.

    OdpovědětVymazat
  10. Jak koukám tak budu mít nejspíš drtivou konkutrenci .
    Kruci .

    OdpovědětVymazat
  11. škoda, že tu není Lucerna, myslím, že její tvorba by se ti líbila, poslala mi aj poštou svou labuť k mým narozeninám

    OdpovědětVymazat