27. ledna 2011

Kontrola pátá - Le fille Ash

Banner - Repetitio (úzký)
Repetitio už dlouho nebylo, ale nebojte se, ostříží oko správců se stále míhá nad vašimi blogy.
Takže, drazí Snílci, tohle je první kontrola, kdy se kontrolovaný přihlásil.
A tím blogerem - tedy spíše blogerkou - je Le fille Ash s blogem http://ashinin.blog.cz, která vám vzkazuje:
Můj blog se snažím každou chvíli zlepšovat a rozšiřovat a snažím se být otevřen návrhům a přáním mých čtenářů. Přála bych si, aby můj blog byl místem, kde si třeba i náhodný návštěvník ráda počte a třeba se i časem rád vrátí.

.
Le fille Ash píše krásné povídky i básničky, všechno autorské. Zprvu jsem se lekla rubriky "Best of Youtube" a bála se, že tam budou samá videa bez textu. Naštěstí se to nesplnilo a já si mohla oddychnout. Ovšem stejně je tu něco, co bych jí vytkla...i když to není ani tak výtka, jako spíš doporučení aneb to, čeho jsem si všimla. V tomto článku má nefunkční video. Blog.cz moc nespolupracuje s jinými než youtube.com nebo stream.cz, alespoň podle mých zkušeností.
Každopádně jinak je Ashinin blog v naprostém pořádku.
Vyhazování si neužiju (jsem já to ale zlá mrcha) a tento článek bude krátký, jelikož nemám, co bych vytkla.
A uzavřela bych to jenom tím, že nápis v záhlaví, "Ashina autorská tvorba" je skutečně oprávněný.
.
A jak už jsem psala, Repetitio je "Kartáč" i "Kladivo" zároveň. Pod mým napřaženým kladivem prošla bez úhony. A co na ni říkáte vy? :)
.
Chcete se do Repetitia také přihlásit? Více informací ZDE.

6 komentářů:

  1. Oh, děkuji za upozornění... když jsem tam video dávala, bylo ještě funkční. Hned to napravím. post scriptum: děkuji za zhodnocení!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Samozřejmě. Nemáš zač, tvůj blog byla radost zkoumat. Když jsem nenašla žádnou chybku. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Znám.
    Stálo by za to, se i trochu víc rozepsat, reklama je v tomto případě na místě.

    OdpovědětVymazat
  4. Články, kde jsou jen videa můžou být problém? Já mám třeba rubriky Videoklipy a Song pro tento den, protože někdy jedna písnička vystihne náladu líp než 5stránkový výlev Plus to beru jako tipy na písničky o které se chci podělit
    Nefunkční videa můžou být způsobena tím, že youtube jej odstraní.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: No, můžou. Pokud to video není tvoje, že. Jsme klub autorských blogů, přestože s mírnějšími pravidly než v AK, videa bez textu rozhodně autorská nejsou. Samozřejmě pokud to vedeš jako Le fille Ash a ke všemu dodáš svůj názor, dojem, cokoliv, nemám žádných námitek. (Omlouvám se, nemám energii ti teď šmejdit po blogu. Musím ještě kontrolovat další, fronta se nebezpečně rozrůstá. )
    Samozřejmě, s tím videem to bylo jen upozornění, žádná výtka. Jen jsem si toho všimla. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Samozřejmě, ale myslela jsem to tak, že autorství i zdroj je u nich jasné ))
    Ok

    OdpovědětVymazat