9. ledna 2011

Pátá vzducholoď

Avatar big
Patá vzducholod je na cestě k oblakům. Posádku kontroluje Des a jeho kontroluje Sus =)
A ještě se tu mihla Ziky a Monica Otmili :)


1) Snílek prudent.wolf - smalldiary.blog.cz
Prečo mám k vám patriť? Pretože proste som Snílek ;-)
Destinaetus praví: První Slovák :) Deník, vlastní názory... ANO
Sussanah doplňuje: že si opráší slovenštinu (vlastně zatím není co oprašovat) a bude si u tebe číst! Hned první článek mě velmi zaujal a o dessu nemluvě, je hrozně roztomiloučkej =)

2) Snílek Abyss - abyss-mystery.blog.cz
Díky snění se udržuji stále v dobré náladě :) A především protože ze všeho nejraději čtu a kdyby člověk při čtení nesnil, určitě by si to moc neužil :)
Destinaetus praví: Když sem si přečet tvůj úvod a pak otevřel tvůj blog, tak mě málem trefilo že se k nám připletla náká pixelka :D Naštěstí to byl jen první dojem z barev :D Po bližším prozkoumání musim tvůj design ocenit, opravdu potrefené a takové dětské (a všichni snílci jsou takové děti:) ). Recenze na knihy, události kolem tebe, názory...musim říct že z tvého blogu mám také chut hodnotit knihy co sem právě přečet :) Jednoznačně ANO
Sussanah doplňuje: Abyss znám už dlouho a její blog bude velkým přínosem hlavně pro Snílky - čtenáře! =)
Ziky pindá: ..Abyss - má nejoblíbenější písnička od Linkinů T_T

3) Snílek Fée - http://unefee.blog.cz
Sním pořád a o všem. Realita mi je málo... A v mém šíleném světě je mi prostě dobře :)
Destinaetus praví: U tebe se nemusim dlouho rozmýšlet. Tvůj blog dýchá autorstvím a snílkovstím jen to otevřu :) ANO
Sussanah doplňuje: Stihlo mě totéž přesvědčení jako Dese =) Blog se mi líbí! =)
Monica Otmili dodává: K Fée občas zajdu, je to 100% snílek.

4) Snílek 101% Cocotte - http://cocotte.blog.cz
Ač si nejsem jistá, jestli do klubu snílků patřím, celý můj život je založen na snech, snažím se sny žít a proto se přihlašuju ;)
Destinaetus praví: Potrefenej deník :) ANO
Sussanah doplňuje: Hou hou jsem ráda, za tuhle přihlášku! Boží počtení %D

5) Snílek Lennie Heroin - http://lennie-heroin.blog.cz/
snílek jsem určitě, jen mi v komentáři od jakéhosi Zikyho nesedělo to velké S. Rozhodně mě tento klub zaujal, ale žádné "proč si myslím" psát nebudu, neumím shrnout svoji osobu do pár řádků, jsem snílek-egoista...
Destinaetus praví: Punkerskej blog ANO
Sussanah doplňuje: Tohle vypadá na hudební blog. Na takový jsem snad ještě nenarazila =)

Protože sněním trávím dost času na to, aby mě to vyřazovalo z běžného života. Takže by možná bylo fajn, kdyby mě to pro jednou někam naopak dostalo :) A samozřejmě taky proto, že ráda získám nové čtenáře a naopak nové zajímavé blogy ke čtení =)
Destinaetus praví: Vážně zajímavě píšeš, někdy si tě musim prohlídnout podrobně :) ANO
Sussanah doplňuje: Zajmavý blog plný zajímavých myšlenek. A třeba rubrika Looklet mě snad donutí, abych to konečně taky zkusila =)

Protože jsem kreativní snílek? :)
Destinaetus praví: Souhlasim se Sus :) ANO
Sussanah doplňuje: Kdyby u tohoto blogu nepadlo ano, asi bych se bouřila =) Doufám, že se nepletu a budeš nám přispívat do Inventoru ;)

Protože se prostě musím pořád někam cpát i když tam asi ani nemám co dělat :-D
Destinaetus praví: Už jen lvůli tunám povídek musim dát ano :) ANO
Sussanah doplňuje: Tady to zase vypadá, že si počtu =)

Jsem melancholický snílek, který vede blog o svých zájmech, mazlíčcích a bludech mysli.
Destinaetus praví: Pěkná číča :) Deník, fotky mazlíčků, i o knihách sem něco "málo" zahlíd :D ANO
Sussanah doplňuje: Vím, jaký to je a věřím, že "tam" se nedostanou ani petardy a ani bouřka... Vítej mezi Snílky =)

Pretože niekam predsa patriť musím,tak prečo nie práve do tohto klubu? A okrem toho, môj blog je niečo ako môj denník, moje sny, túžby, sklamania a radosti. A tak často sa zasnívam s otvorenými očami, že to už podľa mňa ani nie je zdravé.
Destinaetus praví: Recenze knih, názory, deník :) ANO
Sussanah doplňuje: Nedošla jsem dál, než na první stránku a už z ní je mi jasné, že mezi nás patříš =)
´
11) Snílek Shitty - http://dash-it.blog.cz/
Proč? Vždy jsem chtěla patřit někam, kde by mi lidi nenadávali. A taky proto, že jsem snílek... :))
Destinaetus praví: Mám stejnej názor jako Sus. Ale co, když tak tu máme Repetitio :D Dáme ti šanci :) ANO
Sussanah doplňuje: Mno tak já nevím. Na blogu jsou všehovšudy dva články. A z těch se nedá moc poznat. Řekla bych ale, že můžeme být benevolentní a přijmout i jednoho zajíce v pytli =)

12) Snílek yamashi - http://op-pineapple.blog.cz/
Většinu dne trávím v myšlenkách což je asi hlavním znakem snílků ... taky mi to tu přijde magicky temné.. skoro jak sekta Tak asi tak
Ohledně stampů v menu... mmmmmožná je to trochu přehnané ALE! beru je jako obrázkový profil, jelikož chci lidem na první pohled dát jasně najevo co mám či nemám ráda, aby mě tím špatným zbytečně neotravovali a podle mě psané menu, pokuť zrovna nejste blog, který čtou stovky lidí denně ... ani nikdo nezaregistruje... proto doufám, že to nebude takový problém (? :33) Díky ^^
Destinaetus praví: Já proti hromadě stampů v menu nic nemám (naopak to i podporuju :P) a tvůj obrázek králíka mě dostal :D ANO
Sussanah doplňuje: Přiznávám, že se nechávám naprosto ovlivnit vzhledem a prvním článkem (obrázek Seva a Lily) a jsem unešená! =)

13) Snílek Yaminah - yaminah.blog.cz
Lebo je dobre vediet ze aj ini ludia ziju v takom neralnom a vysnivanom svete ako ja :D
Destinaetus praví: Deník a názory...podlě mě ANO
Sussanah doplňuje: Podle mě též ;) 

14) Snílek Lady Letty - http://letty-letters.blog.cz/
Už když jsem si blog založila, tak jsem ho pojmenovala Malý svět velkého snílka. Sním v podstatě pořád. Dokonce můžu říct, že bez snění bych asi nemohla žít ^^ Je docela děsivé si představit, že bych už neměla kam utíkat od reality, do mých malých, osobních světů , kde je možné vše. ^^
Občas mi některá z mých představ uklouzne na papír jako povídka, básnička, drabble a jiné věci, které ventiluji na svůj blog. ^^
A protože si myslím, že mezi tolika snílky budu moci snít úplně naplno. ^^

Destinaetus praví: Nic neřešim :) ANO
Sussanah doplňuje: Jasný Snílek! =)
Monica Otmili dodává: Tady někdo rád tvoří. :)

15) Snílek enkelinkiskanka - http://enkelinkiskanka.sblog.cz/
Protože jistě chce i někoho, kdo není na blog.cz :) a taky proto, že to tu vede tatíínek (ty se styď, žes mi nic neřek! Všechno musím zjišťovat sama *fňuk*), snílek jsem myslím dost velkej, kopírkou bych se nenazvala.. a vůbec.. potže JÁ CHCI! *dupne si*
Destinaetus praví: Dcero, omlouvám se :D Ale nebylo v mých silách tuto zprávu rozhlásit dál než na mém blogu :D A jelikož jsi má krev, tak ano :P ANO
Sussanah doplňuje: Zajímavý blog. Spíš deníček, ale jasně snílkovský =)

16) Snílek Her alter ego - http://little-soul-inside.blog.cz/
Osud tomu tak chtěl (přečti si články) a já začla snít víc než obvykle. 4 články mnoho neřeknou, ale profil třeba, hodně človíčků mě zná taktéž z Inf. A pokud tu nebudu, lehnu si na koleje.
Destinaetus praví: Zase souhlasim se Sus :) ANO
Sussanah doplňuje: Nějak jsem se v blogu nemohla moc orientovat, ale články, které jsou vidět hned, se mi docela zamlouvají.

17) Snílek Papája - http://pajussska.blog.cz/
Vlastně ani nevím, jestli sem patřím, ale snílek rozhodně jsem (i když to možná z mých článků tak jasně nevyplývá) a ráda bych to tady zkusila =)
Destinaetus praví: Taky mám s kofoláčkama náký zkušenosti :D A zase souhlas se Sus :D ANO
Sussanah doplňuje: Že by další přispivatel do Inventoru? =)

18) Snílek Mihayi - http://kiss-me-goodbye.blog.cz/
Nevím, jestli zde můžu patřit, nicméně mě děsí jak AK upadá a pevně doufám, že tady to bude lepší ^^
Destinaetus praví: Ovečkofil jako já a ještě s názorama :P ANO
Sussanah doplňuje: Další blázen, který mezi nás jistě zapadne =)

19) Snílek Malé chlupaté stvoření z Alfa Centauri - http://alfa-centauri.blog.cz/
Eeek! Jsem malé stvoření a nepatřím zatím nikam, kde by se mi líbilo - a zatím bohužel ještě nezapadám mezi vás... ale mám hned několik snů: potkat někoho, kdo také sní a ve snech je jako doma; kdo obdivuje a je fascinován možnostmi lidské fantazie jako takové a někoho, kdo se nebojí snít pořád, kdykoliv a kdekoliv se ztratit. Nerado opouštím svou snovou říši, utkanou z nejjemnějších vlákýnek představ - narušenou hulvátským přístupem lidských bytostí, které nemají k tam handicapovaně mrňavým tvorům, jako jsem já, úctu.
Moje sny jsou bezesporu zvláštní a už proto si myslím, že bych sem mohlo zapadat. Tady jste všichni zvláštní - a to se mi líbí. Každý se snaží vybočovat a najít si svoje sny, svoje představivoucno. Takže to zkusím... a třeba se mi splní! Hrozně se mi to tu totiž líbí (až na to pomalé načítání - máme totiž tady o 3,5 světelných let pomalejší internetové připojení)!
Destinaetus praví: Už jen první článek mě dostal! ANO
Sussanah doplňuje: Jasně snílkovský blog! Vítej =)
Monica Otmili dodává: Malé chlupaté stvoření je snílkovstvím pověstné. Tož vítaj!

20) Snílek Já - www.gulperi.blog.cz
Předtím jsem s přezdívkou Já oxidovala na bespedi.blog.cz, ale pak jsem se odhlásila z AK a založila si nový blog. Ještě ho nemám moc zařízený, ale snažím se, vylepšuji...
Váš klub Snílků mi doporučila The a protože se mi tenhle nápad moc líbí, tak se chci přidat. Protože jsem Snílek. Odjakživa.
Destinaetus praví: The doporučila dobře! :) ANO
Sussanah doplňuje: Blog se mi obsahově líbí a vzhledově počítám s vylepšováním, ostatně jak sama autorka píše =) Jo a růže jsou nádherné! =)
Monica Otmili dodává: Takže s tím přemístněním blogu na jinou andresu jsi nekecala. No nevadí, havně že jsi mezi námi. :) Jo, a The dobře udělala, že tě sem "poslala".

21) Snílek momonika - http://exciting-dream.blog.cz/
Keď raz za čas prestanem poletovať po svojom vysnenom svete, chcela by som mať príjemné snílkovské miesto na odpočinok :)
Destinaetus praví: Jasnej snílek :) ANO
Sussanah doplňuje: Povídky nad osmnáct? Hmm =)

22) Snílek Grizzly - http://moon230.blog.cz
Pravidla splňijí... snílek jsem.. líbí se mi tu.... myslím, že bych jsem možná mohla patřit.. ))
Destinaetus praví: Podle layoutu takovej cyber-snílek :D A díky tvému článku o Yaoi konečně vim co to je to Uke a Seme a můžu odpovědět na dotaz Blanch :D ANO
Sussanah doplňuje: Zajímavé počtení! Vítej =)

23) Snílek Harley Quinn - http://ztracena.blog.cz/
Protože jsem nenapravitelný snílek, autorka vlastních originálních literárních dílek a.. je to tu sympatické, originální, příjemné.^^
Destinaetus praví: Musim pochálit Sinead za parádní lay. Ale tu tady neřešíme :D No, ale k tobě toho stejně nemám moc co říct, jak říká Sus, sídlo snílka :) ANO
Sussanah doplňuje: Dess s Heathem! =) Blog je v začátcích, ale už má v dessu pevně zakomponováno, že jde o blog, na kterém sídlí snílek =)

Chcete se také přidat? Napište si do ZDE

28 komentářů:

  1. Vítej Kokotko, Dragel a Stvoření .

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji vám, je mi ctí ^^Lily to sice není má to být yamashi, ale jelikož má být Lily podobná (aby nastala situace- vypadáš přesně jako ona) tak to říkám vlastně jen aby... nevím proč... díky. ^^

    OdpovědětVymazat
  3. Mno, celkem jsem se bála, že mě s blogem nevezmete, že je to jen samej deníček
    Chci se zeptat, dá se k mému jménu přiřadit ještě jedna webovka? (koutek.ic.cz) :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné! Tolik nových snílků! Tak vítejte mezi námi

    OdpovědětVymazat
  5. Destinaetus, Aditum09 ledna, 2011 16:42

    [5]: Je to tam

    OdpovědětVymazat
  6. Moc děkuji za přijetí. Jsem ráda, že patřím do tak skvělého klubu.

    OdpovědětVymazat
  7. Díky...díky díky díky moc! *culí se tak, že to svět ještě neviděl*

    OdpovědětVymazat
  8. Nezbývá než všem přijatým pogratulovat a za mě hlavne Abyss a cocottce

    OdpovědětVymazat
  9. Děkují!! Moc a moc!
    a souhlasím... cyber-snílek xD xD xD

    OdpovědětVymazat
  10. 23 snílků?! Sakra! To číslo je všude!

    OdpovědětVymazat
  11. Jsem ráda, že jste přibrali dalšího mého oblíbence, tentokráte Lennieho Heroin

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji mockrát za přijetí

    OdpovědětVymazat
  13. Páni, to už je nás tolik? super :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ďakujem za prjatie. Fakt som prvá slovenka vo vašich radoch?

    OdpovědětVymazat
  15. Nesmírně děkuji za přijetí!
    A za takový krásný, potěšující komentář. Hned, co skončí hektické období konce prvního pololetí, budu se snažit aktivně působit v klubu na všechna ta jako moje sny rozvětvená témata! Už aby to bylo.

    OdpovědětVymazat
  16. [24]: vítej chlupáčku. Moc ráda tě tu vidím! Dáš si štrúdl od mé babičky?

    OdpovědětVymazat
  17. Jé :) Děkuji za přijetí :) a určitě jsem nečekala, že to bude tak brzo! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ďakujem za prijatie :) Aj sa hanbím, že som to zbadala až dnes a pritom sem chodím každý deň. To asi fakt treba občas zo zasneného stavu prepnúť do reality a začať trošku vnímať. :)

    OdpovědětVymazat