28. února 2011

Inventor - jak to tedy je?


Moji Snílci,
ptáte se, co všechno vlastně můžete do Inventoru posílat a k čemu tahle rubrika vůbec slouží?
To je vskutku jednoduché! Tahle rubrika je tu na drbání vašeho ega ;)

Myslím, že můžu obsah rubriky zhustit do dvou bodů:

  • Vaše výtvory - Máte v počítači fotku něčeho, co jste sami vytvořili a jste na to hrdí? Sem s ní! Nebo se vám na stole válí vlastnoručně vyrobené cokoliv? Vyfoťte to a fotku mi pošlete =)
  • Rady, nápady a návody - Chystáte se vytvářet něco nového svým vlastním specifickým postupem? Jste ochotní se o ten postup podělit? Nafoťte ho, popište a pošlete mi to. Nemusí to být váš vlastní postup, může to být třeba překlad ze zahraníčního serveru (ale nejlíp s vlastními fotkami). Nebo prostě jen návod na přišití knoflíku =)

Přišel mi mail s dotazem, jestli by bylo možné zveřejnit v Inventoru i hudební nahrávku. A odpověď? Ano! I pro takovou tvorbu je tu místo.
V podstatě je to tak, že co se nehodí do rubriky Photo, Creatio nebo Principio (prezentace vaší literární tvorby), se hodí sem. Do Inventoru.
A kdybyste náhodou ani po tomto článku netušili, kam se svým příspěvkem, není nic lehčího, než nám to prostě poslat s tím, že fakt nevíte a my si s tím poradíme =)


Co by měl mail do Inventoru obsahovat a kam ho poslat?
  • klub.snilku@email.cz předmět Inventor
  • přezdívka a blog
  • váš příspěvek (fotka výtvoru, návod, hudební klip na TyTubě...)

Těším se na Vaše maily! =)

12 komentářů:

  1. Pořád se chystám, že něco pošlu, ale moje lenost je nepřemožitelná. O víkendu se k tomu už dokopu

    OdpovědětVymazat
  2. fakt nic neumim už předtím mi bylo celkem jasné, co všechno se "vyžaduje" a bohužel... stále nic (díky bohu za to Principio! i kdyý kdoví? že umím psát si jen říkám, někdy)jo, jednou se mi povedlo upéct muffiny :-O z prášku...ale těším se, líbí se mi koukat (slyšet, cítit), co všechno jiní lidé dokážou (hlavně, když pro mě to zůstává tajemstvím)

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: [2]: chci to vědět! [3]: no vidiš, na recepty jsem zapomněla!   

    OdpovědětVymazat
  4. V nejbližší době se chystám poslat jeden návod. Jen ho sepsat :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mohla bych něco poslat :)
    A mám menší dotaz, který se týká/netýká této rubriky. na začátku února byla vyhlášena soutěž s návody a tak nějak jsem o ní už delší dobu neslyšela.... stále se s ní počítá nebo jsem zase slepá?

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem ráda, když si zvládnu přišít knoflík, natož abych něco vyrobila. A stále nechápu, jak je možné, při tom počtu laboratorních cvičení co máme, že jsem ještě nic nevyhodila do vzduchu

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to se těším, až se do toho pustím. Už mě napadlo víc věcí, ale čas a nálada nejsou furt že jo...

    OdpovědětVymazat
  8. napadlo mě, že jediné, co se mi občas povede je nějaký ten recept.. třeba ty výše zmíněne muffiny mi myslím docela jdou a né z prášku možná něco pošlu až se zase jednou dokopu do kuchyně

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: i recepty? Hmmm... to bych se možná dokopala dříve než o víkendu

    OdpovědětVymazat
  10. [4]: jestli chceš recept na muffiny z prášku, tak se ráda přidám ale jinak...

    OdpovědětVymazat
  11. Tak když i recepty, tak bych také mohla něco zaslat :)

    OdpovědětVymazat