1. března 2011

Inventor - Prolínání obrázků


Snílkové =)
Návod na grafiku nám poslala Labanda z blogu http://labandasjana.blog.cz/.
Vzhledem k tomu, že Labanda ve svém návodu používá i ten fígl s malým náhledem obrázku v článku a jeho zvětšeninou kdesi, dám vám sem jenom odkaz na dva Labandiny články. Oba se věnují grafickým programům a úpravě obrázků. Jeden je dokonce tvořen na mé přání, tedy pro grafického troubu =D
Doufám, že vám tahle forma nebude činit žádné potíže ;-)
  • Návod na prolínání dvou obrázků najdete ZDE
  • Návod na colorizaci ZDE
  • A vlastně si projděte celou rubriku Grafické =)
Upozorňuji, že Labanda má dess vlastní výroby a mě osobně se načítá trochu dýl, než ostatní blogy, tak se tím nenechte odradit =)
***
Chcete se s námi také podělit o svůj um? Juk sem! =)

4 komentáře:

  1. jé děkuju moc zajímaví, že mě se načítá asi jediné normálně bude to tím, že je to můj blog asi, ale není mé výroby, sice grafiku umím a objednávky se jen hrnou, ale šaty mi obléká Dincie, protože je pro mě mojí bohyní grafiky a to co umím umím jen díky ní byla mi inspirací

    OdpovědětVymazat
  2. Jistě se na to podívám... potřebuji ušít svému blogu nový kabátek

    OdpovědětVymazat
  3. skvěle, to prolínání mě vždycky zajímalo :)

    OdpovědětVymazat