26. března 2011

Soutěž: Navrhni signaturu pro povídku


Jak jsem slíbil, je to tu.
V zadání první soutěže bude, abyste vytvořili signaturu pro povídku (někteří to označují za banner). Je jen na vás, jak si s ní dáte záležet, ale měla by se vztahovat k povídce. Proto si ji prosím nejdřív přečtěte :D Za poskytnutou povídku děkujte Temnářce, které i já děkuji za pomoc :) Počítal jsem i s tím, že někdo není graficky zdatný, proto jsem pro vás našel pár návodů, které by vám mohli pomoci.
Návody jak vytvořit efekty, jak pracovat se světlem a pomoc s písmem. A Venom tvrdí, že se jí zalíbil i web Justgraphic, takže se i tam můžete porozhlédnout :D
Pokud nemáte Photoshop, tak si můžete legálně stáhnout portable verzi přes torrent ZDE. Případné dotazy směřujte na Venouška :D
A abyste věděli co to ta signatura vůbec je, tak jsem pro vás udělal jednu jako ukázku:

A zde animovaná:



Pravidla:
+ Každý soutěžící smí poslat libovolný počet signatur
+ Soutěžní anketa bude anonymní a ani vy nesmíte prozradit, čí práce je vaše. (Abychom se vyhnuli hlasům díky sympatiím)
+ ZÚČASTNIT SE MOHOU I LIDI MIMO KLUB SNÍLKŮ. Je mi jasné, že tu není tolik grafiků, proto budeme otevření veřejnosti :)

Podmínky:
+ Rozměry musí být 400x120 pixelů
+ Musí se tématicky vztahovat k povídce
+ Výherní signatura bude plně k dispozici autorce povídky

Průběh soutěže:
+ Práce zasílejte na klubový mail klub.snilku@email.cz. Do předmětu napište Artium-soutěž a zašlete mi svou práci.
+ Uzávěrka soutěže je do 30.4. (to je podle mě času až až)
+ O výherci se bude rozhodovat v anketě, která bude trvat jeden týden.

Povídka od Temnářky ZDE

Dodatek: Pozdě mi došlo, jak je neštastné použít signaturu Emilie Autumn jako příklad u povídky, kde je jméno Emílie :D Emilie Autumn je zpěvačka. S Emílií v povídce nemá žádnou spojitost :D

10 komentářů:

  1. Grafika je můj živel (ikdyž zatím moc nevynikám). Ale určitě to zkusím.

    OdpovědětVymazat
  2. Ha, já si zrovna říkám, škoda že nejsem v klubu... takhle se teda možná zůčastním taky, jestli se najde čas :).

    OdpovědětVymazat
  3. Legalne stahnout portable verzi Photoshopu pres torrenty... to je dobrej vtip... pokud nemas licenci, program krades... ale zalezi na svedomi kazdyho. Moje doporuceni je GIMP portable. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Času dost, myslím, že též něco spáchám :)

    OdpovědětVymazat
  5. No já popravdě jsem v tomhle tak trochu hodně nešikovná, takže nevím. . Uvidíme :).

    OdpovědětVymazat
  6. Zajimavý, ale nejsem v tom dobrá a přes torrenty nestahuju...

    OdpovědětVymazat
  7. ehm.. já a grafika do tohohle se radši nepustím :)

    OdpovědětVymazat
  8. To je dobrý nápad... Kdyby náhodou někdy byla nějaká soutěž na tvorbu vzhledu, hlásím své stránky jak vhodnou oběť...   

    OdpovědětVymazat
  9. chtěla bych se zúčastnit, ale nějak nevidím ty slíbené návody? já už jsem totiž vše z photoshopu zapoměla   

    OdpovědětVymazat
  10. Some time ago, I really needed to buy a car for my corporation but I didn't have enough cash and could not purchase anything. Thank God my comrade proposed to take the <a href="http://bestfinance-blog.com/topics/business-loans">business loans</a> from reliable bank. Thence, I did so and used to be satisfied with my short term loan.

    OdpovědětVymazat