5. března 2011

Creatio - Kimono


Milí snílkové!
Ještě než nám Dar odešla, přišlo jí na mail krásné Kimono od Chloë Noir z blogu sinister-death.blog.cz.
Já malovat neumím, takže se mi v podstatě všechno líbí. A tohle se mi líbí hodně =)



Ryuu - Kimono

Tak som sa rozhodla podeliť sa s nejakou novšou kresbou.
"Dračica" Ryuu bola skrotená :D Taký nežný a pokojný výraz je u mojej ústrednej postavy rozhodne raritou. Žeby to bola láska? :)


***
Chcete se s námi také podělit o nějakou svou kresbu? Juk sem! =)

15 komentářů:

  1. Hezké :) Sice nejsem fanoušek mangy, ale tohle je povedené :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ačkoli mangu nemusím, tohle se mi líbí. A ten výraz je opravdu tak trochu zamilovaný

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se líbí spíš ty vlasy...

    OdpovědětVymazat
  4. Ty, že neumíš malovat? Blázníš? Je to skvělé!

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Špatně čtu. Neřekla jsi, že neumíš malovat. Promiň. . Každopádně platí to, co jsem řekla. je to skvělé.

    OdpovědětVymazat
  6. Na první pohled jsem se do toho kimona zamilovala... Je dokonalé...tvá ruka je dokonalá...ty jsi dokonalá. *klaní se*

    OdpovědětVymazat
  7. Vždycky když se podívám do článků z Creatia,chytnu menší depku. Já chcii taky umět malovat!
    =D
    Hrozně se mi líbí její výraz, vypadá tak...zamyšleně a pokojně =))

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné, takové jemné. :) Moc se mi líbí její vlasy.

    OdpovědětVymazat
  9. ááá nééé omlouvám se! ujela mi ruka a máčkla jsem na 4,5 hvězdičky! Já říkám za pět hvězdiček, vážně se to moc povedlo

    OdpovědětVymazat
  10. Dakujem všetkým :) som skutočne rada, že sa páči :)[10]: Ja mám depky keď naleziem na Deviantart...vidím niektoré kresby, maľby či fotky a hneď klesá moje sebavedomie

    OdpovědětVymazat
  11. Chloë vždeycky uměla nádherně kreslit. Poklonka.

    OdpovědětVymazat
  12. ach jee... nádhera
    já už depky nemám, prostě jen zírám a mlčím
    a ty barvy a vůbec vybarvení, těžko věřit, že je to fakt ručně - i když je to na tom vidět a dává to obrázku ještě větší kouzlo

    OdpovědětVymazat