28. března 2011

Aurora - zadání kola třináctého


Moji snílci!
Dnes vám přináším vyhlášení dvanáctého kola. Zadáním bylo napsat povídku, s těmito podmínkami:
- Povídka buďto začne romanticky a skončí depresivně, nebo obráceně.
- Povídka musí mít alespoň dvě stránky ve wordu.
- Povídka musí obsahovat stopu násilí.
V duelu se utkaly Fantaghira a CC. A vítězkou se nakonec stala...

ANI JEDNA! Počet halsů je stále vyrovnaný, tak se podívejte na jejich povídky a ještě hlasujte! =)

V tomto článku obvykle bývá vítězné dílo, ale to zatím nemáme. A protože jsem v emailu našla ještě básničku od Atyiy, která se nějakým nedopatřením nedostala do seznamu v minulé Auroře (báseň o jaru), zveřejním jí tady =)

Probuzení

Dej mi sílu, co potřebuje svět,
když z poupěte se rodí květ.

Když tráva opět zelená,
ty víš, co to znamená.

Nesmělý první paprsek slunce
a odraz tváře v lesní tůňce.

Šeptám vánku potají,
co srdce mé si vybájí.

Více světla tepla, síly,
vídat v hájích tančit víly.

Vídat opět luční kvítí.
Moci klidně ve dne sníti.

Jaro samo - krásný sen.
Vždyť stačí vyjít z domu jen.

Čerstvý vzduch, deštěm provoněn,
člověk sám, jen krásou obklopen.

Seznam povídek, které se nedostaly do duelu:


ZADÁNÍ TŘINÁCTÉHO KOLA
Jelikož je třináctka mystické číslo, rozhodla jsem se i pro takové zadání.
Formát - povídka
Rozsah - max 3 stránky ve Wordu (písmo 12, řádkování jednoduché)
Povinné položky - mystická atmosféra, záhada, při které mrazí v zádech (klidně s racionálním vysvětlením, to nechám na vás), konec podle vašeho uvážení =)
***
A znovu připomínám, nejprve posílejte povídky na mail klub.snilku@email.cz a teprve po mém emailu, že jste se do duelu nedostali, povídky zveřejňujte u sebe na blogu. Je to kvůli anonymnímu hlasování =)

7 komentářů:

  1. Mhm další povídkování, to si nechám líbit, hlásím se

    OdpovědětVymazat
  2. to zadání zní trochu jako romaneto. Možná něco napíšu, pokud budu mít čas (to znamená, že se hlásím)

    OdpovědětVymazat
  3. To se mi líbí. Uvidíme co se mi povede vypotit.

    OdpovědětVymazat
  4. Nu... že bych to konečně zkusila? Ok, nebudu dělat drahoty, snad něco sesmolím

    OdpovědětVymazat
  5. Nooooo, tak to je síla Já napsala předevčírem "povídku", která by se dost možná mohla hodit do toho kola Ale už jsem ji zveřejnila na blogu ^^ Ale třeba mě napadne další....

    OdpovědětVymazat
  6. Teď jsem koukala, že CC má o jeden hlas víc, tak bych to nechala tak, že vyhrála, ne?
    Zadání zní zajímavě, ale teď nějak moc nestíhám, takže se radši nehlásím, ale někam si to zapíšu jako nápad

    OdpovědětVymazat