6. března 2011

Desátý týden - Poušť

články na téma minulého týdne - Osudový hrdina:

Zdravím všechny snící i spící bytosti :) Minulý týden jsem se vás zeptala, kdo je váš osudový hrdina. Napsali jste toho hodně, proto budu stručná. Hodně stručná. Udělám vám tu takový seznámek vašich osudových hrdinů, chcete?
Paní Yasuo - Pekelná dívka
NoBoDy - fantom opery (básnička)
Sussanah - Cyrano a Ivory
Zdenina - David
Fantaghira - Sirius
Labanda - Cloud (grafika)
Ratuska - nejmenovaný hrdina
veruce - hrdina stojící na hradbě (povídka)
Opti-Mystique - Irma, Hamlet a další
Vysmátá - Terry Prattchet, Jan Werich, Margaret Thatcherová a Spock (kresba)
Zlatka - Edward Cullen
Temprence - Karel Arazým, Lyra Zlatoústá, Robin Hood, Eragon a Glee
Rue - Fredík (s fotkou)
Ettelëa Dragons - Aragorn a další
marieke - Irena Sendlerová, Nicholas Winton, Antonín Holý, Stephen Hawking, Lance Armstrong, Milada Horáková, Arnošt Lustig, Aun Schan Su Ťij, A.Č.Bhaktivédanta Svámí Prabhupáda, Dalajláma, Karel Kryl a "hrdinové všedního dne"
Illian - šíleně se smějící hrdina (povídka)
Majda - nedoslýchavý hrdina (básnička)
Alexandra Altaïrez Gryffin- Fox, okřídlená lištička - Andrej Bolkonskij, Samuel Elánius, Smrť a Krysáček, Geralt z Rivie, Santiago Nasar, Sirius Black a Orlando Bloom
Charlie - Irma, Jacob, Oliver Twist, Lakomec a další
Dark Angel - hrdina, kterému osud nepřál (povídka)
J.T. - kniha
Nel-ly - Harry Potter, Richard a Kahlan, Naruto (s obrázkem)

Pokud vám jména nic neříkají, nebo je naopak znáte a chcete vědět, co o nich tito Snílci napsali, zajděte si na jejich blogy a počtěte si. Stojí to za to, vážně :)
Já za sebe můžu říct, že jsem se dokázala ztotožnit skoro se všemi vašimi názory. Nemám jednoho konkrétního hrdinu, většinou je mým hrdinou ten, o kterém si zrovna čtu a tak prožívám jeho příběh. Speciálně mám velmi kladný vztah třeba k Rumcajsovi, Cyranovi z Bergeracu, Columovi O'Harovi, kteří pro mě představují hloubku, ale i tragiku nenaplněné lásky, Smrťovi a Bábi Zlopočasné ze Zeměplochy, "invalidním sourozencům" A a B, Forestu Gumpovi, a nechci zapomenout ani na reálné postavy, třeba na Jana Palacha, Dalajlámu, a všechny ty "hrdiny všedního dne", o kterých tak pěkně píše marieke. A speciálně na Ježíše z Nazareta, který je pro mě asi tím nejvýraznějším hrdinou. A potom ještě na několik mých "soukromých" hrdinů, kteří zasáhli do mého osudu, něco důležitého mě naučili a pomohli dát mému životu nový smysl. Ti "hořící", kteří zapálili i mě - moji učitelé, šéfové (nebo spíš šéfky), přátelé a kamarádky...

Děkuji vám všem za příspěvky, jsem ráda že se téma tak líbilo, a teď už téma na příští týden: poušť. Asi mě k tomu inspirovaly zážitky z posledních dní, které jsem strávila prací na vyprahlém poli. Poušť, žhavé slunce a žízeň. Ale možná taky oáza nebo orientální tanečnice...
Tentokrát bych byla ráda, kdyby přibylo víc obrázků, fotek a grafiky. Vím, že to není snadné, proto to nechci dávat jako podmínku, klidně pište i povídky, básničky nebo úvahy. Ale kdo z vás raději kreslí, zkuste něco vytvořit. Třeba nějaké to pouštní zvířátko, duny, putující karavanu, cokoliv. Doufám, že vám to půjde stejně dobře jako dosud :)
A nezapomeňte: "Poušť je krásná právě tím, že někde skrývá studnu," řekl malý princ...

kreslete, tvořte, pište a sněte...
vaše Lenny


Odkazy na vaše dílka i případné dotazy dávejte prosím opět pod tento článek. Další možnost kontaktu je na našem klubovém mailu klub.snilku(a)email.cz, do předmětu pište TT. Posílejte i návrhy na další témata, o kterých byste třeba v budoucnu chtěli něco napsat, nebo jakékoliv další nápady...

25 komentářů:

  1. já to stíhala ještě během noci, nějak mi vždycky krachnou plány a pak to napsala pod starý článek
    http://nel-ly.blog.cz/1103/osudovy-hrdinove

    OdpovědětVymazat
  2. áá, já chtěla napsat osudový hrdina, ale pak jsem si to rozmyslela a pozdě opravila chybu.. vážně, na blogu to vidět není :( jen v adrese se to nezobrazíjinak poušť? no... budu přemýšlet

    OdpovědětVymazat
  3. Fuj poušť, jen si představím to vedro a už je mi špatně Nicméně obrázek by se spáchat snad i dal, na fotkách či kresbách mi tolik písku nevadí

    OdpovědětVymazat
  4. Co znamená ta anketa ohledně Babe?

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Tu jsem dalo já, ale pšt

    OdpovědětVymazat
  6. na focení na téma poušť nejsou zrovna podmínky vzhledem k tomu, že by mělo následující týden mrznout... ale těším se na obrázky, ty budou krásné :)

    OdpovědětVymazat
  7. [5]:   
    poušť? hm mám nápad, ale uvidíme jestli bude čas ho stvořit

    OdpovědětVymazat
  8. Teda Babe, co mi to děláš? Samozřejmě že tě tu chceme![1]: přidám to tam, ale asi až večer

    OdpovědětVymazat
  9. Nemalo by sa takýto článok písať až po nedeli? Veď týždeň ešte neskončil.

    OdpovědětVymazat
  10. háhá, no tak zatím si věřím a chystám se nakreslit, vybásnit i napsat :) snad mi to vyjde, a bude dost času :)

    OdpovědětVymazat
  11. Oho já a kreslit...to není moc dobrý nápad. Asi zůstanu u své staré dobré povídky

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: náš týden začíná i končí o půlnoci ze soboty na neděli (díky za připomenutí, připíšu to tam)

    OdpovědětVymazat
  13. Páni, pořád se zapojuje víc lidí.. Já teď na témata moc nepíšu, možná trochu škoda..

    OdpovědětVymazat
  14. To jsem ráda, že se články líbily, rozepsala jsem se jak divá A stihla jsem to tak tak, o den poději mě skolila ošklivá chřipajzna, takže jsem 20 hodin denně spala a v hlavě měla úplné prázdno

    OdpovědětVymazat
  15. Tak jsem tedy na toto téma zkusila něco nakreslit, ale nic moc to tedy není. Já vím, že kreslit neumím, ale snaha byla a to se cení, ne?
    http://muj-svet-zdenina.blog.cz/1103/oaza-u-pyramid

    OdpovědětVymazat
  16. Táááák. Vyštrachána, publikováno . Mruhehehheeee http://agrrr.blog.cz/1103/poust   

    OdpovědětVymazat
  17. Tak jsem něco uklohnila Nejvíc mě ale zarazilo, že v rozcestníku u rubrik je u TT něco o psaní a o počtení Můžou se na téma týdne kreslit i obrázky (v mém případě komix), že jo?
    Zde je odkaz ;) - http://opti-mystique.blog.cz/1103/den-v-pousti

    OdpovědětVymazat
  18. Sakra, zase jsem prošvihla dobré téma :) Ale nevadí. Poušť je taky super. Nejspíš se pustím do vymýšlení.

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, konečně jsem si našla čas na Snílkovské příspěvky :)
    Zde jest má Zasněná  poušť :http://what-up.blog.cz/1103/zasnena-poust

    OdpovědětVymazat
  20. První předpříspěvek na toto téma. Chystám ještě jeden, ale kdo ví, jak to bude s časem. :)
    http://gryfo-listicka.blog.cz/1103/sahara-nightwish

    OdpovědětVymazat