14. března 2011

Creatio - Velká A´Tuin


Milí Snílkové,
již po druhé vás zdravím a přináším další úžasný obrazek od dalšího nadaného Snílka. Obrázek je tak Snílkovský, že už to víc snad ani nejde (pokud podle vás nemám pravdu, překvapte mě ;-)).
Dnešní příspěvek nám zaslala Vysmátá z blogu http://excentrique.blog.cz/.


Přispívám do Creatia tady v KS právě tímhle obrázkem, protože pokud tenhle není pro snílky, pak už není pro nikoho. Je na něm vyobrazena Velká A´Tuin, která putuje vesmírem a na svém krunýři nese čtyři slony, kteří svými zády podpírají kotouč Zeměplochy. Kdo z té věty nerozuměl ani slovo by si měl povinně přečíst alespoň jeden díl ze série Úžasná Zeměplocha od Terryho Prattcheta. Já osobně všechny jeho knížky zbožňuju a nedalo mi to, abych alespoň něco nevytvořila. Vzhledem k tomu, že mi kreslení nikdy nešlo, jsem na sebe dost hrdá, ale chápu že se to nedá srovnávat s obvyklou úrovní tady  Je to jenom tužkou č. 2, takže moc stínovat nešlo a taky se to skenováním trošku znekvalitnilo, ale co. Je to přeci jenom Velká A´Tuin 


Chcete se s námi také podělit o svoje umění? Podívejte se SEM.

30 komentářů:

  1. Další Zeměplošský maniak, super! Nejlepšé knižní série ve vesmíru, co si budeme povídat. A obrázek je perfektní. Nač stínovat, když se ti tak povedla složitá perspektiva;)

    OdpovědětVymazat
  2. Prattchetovi jsem sice nidky nepřišla na chuť, ale kdo by neznal tenhle základ ... Povedené! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Právě čtu Zeměplochu a jsem na ní naprosto závislá x)... Velká A´Tuin se ti moc povedla =))

    OdpovědětVymazat
  4. Zeměplocha je prostě skvělá. Vážně povedený obrázek.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné, moc se ti to povedlo... kdo by neznal Prattchetovu Zeměplochu?

    OdpovědětVymazat
  6. Zeměplochu miluju, a tohle je vážně povedené!

    OdpovědětVymazat
  7. Když jsem se dneska byla podívat na nějaké boty, zrovna hráli písničku od Olgy Lounové a zpívá tam něco jako: "jsi vtipný jako Terry Pratchett", teď je tady Ó velká Velká A'Tuin (která je opravdu povedená). To vůbec není navádění k vykašlání se na učení. Stále mi chybí přečíst si Pravdu.

    OdpovědětVymazat
  8. tu želuvu už jsem u majitelky obdivovala, oprAVDU dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
  9. To je úúúúúžasný ! Přesně tak nějak jsem si to pokaždé představovala :)

    OdpovědětVymazat
  10. Že ti kreslení nešlo? Je to dokonalý (a rozhodně ne proto, že jsem zeměplošský maniak :))

    OdpovědětVymazat
  11. Aaa Zeměplocha! xD To je úžasný Opravdu... xD
    Kreslení ti nešlo? xD No, jaksi se mi tomu nechce věřit. xD Tak nebo tak... Velká A´Tuin se ti povedla ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc povedený obrázek! A ještě dobře, že je černobílý To já ráda! Tleskám!

    OdpovědětVymazat
  13. Pratchetta jsem objevila někdy před sedmi lety a nakazila jsem tím docela dost lidí Obrázek je skvělý, nevím, na co si stěžuješ

    OdpovědětVymazat
  14. woow, takhle kreslit, tak jsem také Vysmátá :)

    OdpovědětVymazat
  15. To je super spravené. Dobrý nápad.

    OdpovědětVymazat
  16. Tohle je opravdu unikát. Úžasná kresba.

    OdpovědětVymazat
  17. Zeměplocha FTW :). A´Tuin si nemohla vystihnout lépe :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ah, já ji miluji už teď... Pokud by byla bílá na černém pozadí tak by se s tvým svolením pravděpodobně ocitla v záhlaví mého blogu!

    OdpovědětVymazat
  19. uz som ten obrazok u nej mala statsie vydiet, je paradny

    OdpovědětVymazat
  20. O tom jsme se učili v literatuře, pěkné.

    OdpovědětVymazat
  21. krásně nakreslené, ale docela mě dostává ta planetka v tom rohu..

    OdpovědětVymazat
  22. Super, zeměplošský obrázek chválím!

    OdpovědětVymazat
  23. [25]: ta je tam proto, aby bylo jasné že to není suchozemská želva, ale vesmírná

    OdpovědětVymazat
  24. Musím jenom koukat a obdivovat :)

    OdpovědětVymazat
  25. [13]: aj ja tlieskam Vysmátá je proste šikula vo všetkom

    OdpovědětVymazat
  26. až na tu planetku v zadu jestli to ma teda ukazovat ze je to ta vesmirna tak bych to pojala nejak jinak

    OdpovědětVymazat