1. března 2011

Creatio - Ohnivý tanec

Tak, tentokrát máme do Creatia, trošku jiný příspěvek, než obvykle. Je to malba akrylovými bravami od Lucerny z blogu http://ciernyhrad.blog.cz/. Musím říct, že se mi to strašně moc líbí :) Připadá mi to jako od nějakýho umělce :)


Ahoj, sledujem kolko krasnej tvorby posielaju snilkovia a rozhodla som
sa ze sa svami tiez o jedno moje dielko podelim. Je to cerstvo
dokoncene a moja uplne PRVA malba akrylom. Nie je to take ako som si to
predstavovala.. napr. oci mi moc nevysli, ale aj tak mam stoho radost,
ze to neni uplana machlanina a chcem sa snou s vami podelit :D. Obraz
rozmermi je dost maly.. 27,5 a 16,5 cm, je to kreslene na platno.
Neviem ci poznate Labutie jazero, alebo ste vydeli film Cierna labut.
Obrazok ma znazornovat baletku z ohnivymi kridlami. Biela labut
premienajuca sa na ciernu.., podla coho ma aj nazov - Ohnivy tanec



Chcete se s námi podělit o nějaký svůj výtvor? Juk sem! =) 

18 komentářů:

  1. Vypadá to jako starý obraz... kreslit akrylkou není lehké... máš můj obdiv :)

    OdpovědětVymazat
  2. Film Black Swan jsem viděla nedávno a byl fascinující. Ne takový, že by člověk měl chuť vidět jej dvakrát, protože skutečně velmi silně působil na nervy Rozhodně byl ale nesmírně kvalitní a úžasně zpracovaný. Autoři dosáhli svého cíle stejně, jako Lucerna ve své malbě. Skutečně pěkné dílo.

    OdpovědětVymazat
  3. Lucernička ta umí to se o ní už ví mě namalovala nádhernou labuť je to šikulka šikovná

    OdpovědětVymazat
  4. Je to úžasné, opravdu jak už psala Moon-Lustre, vypadá to jako starý obraz. Je to nádhera

    OdpovědětVymazat
  5. Lucerniny obrazy a obrázky miluju, a tento si opravdu zaslouží ne pět, ale deset hvězdiček. Vypadá jako starý obraz, má duši. Jsem moc ráda, že se tu objevil...

    OdpovědětVymazat
  6. To je nádherný, obrázek mi evokoval Černou labuť, i když jsem film neviděla, takže soudím jen podle obrázků, co jsem někde zahlídla.
    Opravdu nádhera :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ještě bych k tomu přidala tu perokresbu, ta je taky úchvatná .

    OdpovědětVymazat
  8. 5*, jak jinak :) moc šikovná umělkyně

    OdpovědětVymazat
  9. Zmůžu se jen na obdivný pohled a potlesk. Vážně úžasné (stejně jako film Černá labuť :))

    OdpovědětVymazat
  10. dakujem vsetkym za krasne slova mam snich radost a moc si vazim vasu pochvalu, diik

    OdpovědětVymazat
  11. nádhera,úžasné a  tak dále, nevím co ktomu říct ani bych se nedivila kdyby to bylo vystavený na nějakém zámku..

    OdpovědětVymazat
  12. Přiznám se, že komentář od Lucerny jsem si přečetla až po shlédnutí obrázku a hned jak jsem se na něj koukla představila jsem si black swan... Tu část filmu ve které baletcce narostou černá křídla a skoro celá se promění v labuť...

    OdpovědětVymazat
  13. Je to tak zvlášnte ale v tom dobrom zmysle. Nádherné a fascinujúce.

    OdpovědětVymazat
  14. Tak první malba akrylem, říkáš? V tom případě máš přirozený talent!

    OdpovědětVymazat
  15. Moc hezké, takové živé a přesto chladné zároveň.

    OdpovědětVymazat