12. března 2011

Creatio - Venuše

Kreativní snílkové!
Dnesk vám přináším vskutku velký příspěvek. Zrození Venuše =)
Poslala nám ho Mihayi z blogu http:/kiss-me-goodbye.blog.cz.


Zdravím všechny snílky!

Nakonec jsem se tedy také odvážila přispět svým výtvorem ^^
Na fotce je část obrazu Zrození Venuše od Sandra Botticelliho. Kreslila jsem ho minulý rok, od té doby to viselo ve škole na zdi, a teď, jak se mi dostal zpátky do rukou, na něm vidím spoustu chyb, ale i tak ho považuju za své dosavadní nejlepší výtvarné dílo.
To kreslení temperama bylo hrozné, nesnáším tempery!
Ještě bych chtěla upozornit, že veškeré digitální přístroje nesnáší mě a já nesnáším je, takže ta fotka se jenom vzdáleně podobá originálu -__- Ale i přes to doufám, že se vám bude líbit ;)


***
Chcete se s námi také podělit a nějakou svou malbu? Juk sem! =)

12 komentářů:

  1. páni skutečně originální, to by mě něnapadlo ankreslit :) nemůžu si pomoct, ale připomíná mi to takové ty barokní obrazy, takže předpokládám že ten původní obraz bude barokní. Ten pán zní italsky Italské baroko v čechách Povedené :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zrození Venuše? Zajímalo by mě jak by to vypadalo celé.

    OdpovědětVymazat
  3. tak ale, proč neumím kreslit já? todle vypadá užasně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná kresba... Takhle nějak bych si jí představovala.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se ti to povedlo, malovat podle předlohy je dost těžké, lehčí je improvizovat podle svých představe - takže, obraz se mi moc líbí. Boticelliho Venuše je krásná dáma!
    Palec nahoru a pět hvězdiček!

    OdpovědětVymazat
  6. No jo, Zrození Venuše, ten jsme nedávno probírali a ta podoba, ta tam teda sakra je. Krásně zachyceno.

    OdpovědětVymazat
  7. Ou.
    Děkuji všem za milé slova ^^[1]: [2]: Předlohu můžete vidět tady http://www.wallpaperweb.org/wallpaper/drawing/1920x1200/Birth_of_venus.jpg, je vidět, že to není úplně přesné... -__-

    OdpovědětVymazat
  8. Bez komentára k maľbe som vedela, kto je tá pekná slečna :) Podarené!

    OdpovědětVymazat