23. března 2011

Photo - Lustr

O dnešní fotky se s námi podělila Barča z blogu http://barca-goldmannova.blog.cz/.

Ahojky Snílci, tak jsem si řekla, že když už jsem v klubu, tak bych mohla něčím přispět. A čím, že to přispěji? Samozřejmě fotkama, když to je do rubriky Photo =) Nejsem ve focení žádný expert, takže nečekejte nějaké dechberoucí fotky a navíc jsem to fotila mobilem, takže to podle toho vypadá. Tak se mějte. Pa Barča  








Na té druhé fotce, to vypadá jako nějaká hlava O_O (Sussanah)
***
Chcete se s námi také podělit o nějaké fotky? Juk sem! =)

16 komentářů:

  1. Není to špatný, ale mě osobně to ničím nějak moc nendachlo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta předposlední fotka je zajímavá :) Připomíná mi nějaké těleso ve vesmíru :)

    OdpovědětVymazat
  3. Asociuje mi to UFO. Moc pěkný nápad.

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou docela pěkné, jen se mi zdá, že jsou všechny o tom samém... takové... prostě skoro stejné.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý nápad. Druhá fotka mi připomíná světlušku .

    OdpovědětVymazat
  6. První co mě napadlo-nejsme tu sami...xD

    OdpovědětVymazat
  7. Zajímavé fotky, líbí se mi ten nápad :)
    ... podobný lustr máme v obýváku

    OdpovědětVymazat
  8. Jednoznačně se mi nejvíc líbí ta poslední fotka. x)))

    OdpovědětVymazat
  9. WoW! Ty fotky jsou úžasné. Plné magie a tajemství, ale také krásy! TLESKÁM!

    OdpovědětVymazat
  10. Chtělo by to alespoň digiťáček, takhle tam jsou různě čáry, krapet mi to vadí.
    Jinak zaujala mne poslední fotografie, ta vypadá opravdu dobře ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Všem děkuju:) Jak čtu ty komentáře, tak koukám, že většině z vás některé fotky připomínají UFO To by mě fakt nenapadlo

    OdpovědětVymazat
  12. Ta poslední je ais nejlepší.

    OdpovědětVymazat