5. března 2011

Co vás čeká a nemine

Chystám pro vás dvě nové rubriky

První rubrika bude zaměřená na grafiku.
Takže pokud jste grafici a máte nějaké návody, tak se s námi budete moci podělit (protože já návody prostě psát neumim :D). Nebo jestli zde budete chtít zveřejnovat své layouty či jinou grafiku ke stáhnutí, též můžete. Chystám zde soutěže typu "Vytvořte banner k povídce" nebo "Vytvořte layout pro člena XXX".

Druhou rubriku budu vést společně s Venomem.
Bude to obdoba TT, ale tématem nebudou slova, nýbrž obrázky. Každý týden vyhlásíme jeden obrázek/kresbu/fotku a vaším úkolem bude napsat k němu povídku, básen, či cokoli jiného. V prvním vyhlášení budou dva obrázky, jeden ode mě a druhý od Venom. V dalších týdnech se budeme střídat :)

Doufám, že se vám naše nápady zalíbily a budete se účastnit :)

14 komentářů:

  1. Rozhodně to vypadá zajímavě. O grafice si určitě ráda přečtu a co se týče té druhé rubriky, třeba se o něco na téma nějakého obrázku pokusím . Jinak o snílcích se nedá říct ani náhodou, že by jim chyběli projekty a nápady .

    OdpovědětVymazat
  2. mě se líbí obojeprvní by mohl pomoci, protože návodů neni nikdy dost
    a druhý je zajímavá výzva O hlavně tedy při představě obrázků od Venom

    OdpovědětVymazat
  3. Mně připadají oba dva nápady skvělé. S grafikou nic nedělám, protože jsem na tohle naprostý antitalent, ale třeba budou návody tak polopatické, že z toho něco pochopím .

    OdpovědětVymazat
  4. Tak na oboje se tedy těším :). Možná i (konečně ) něco pošlu...

    OdpovědětVymazat
  5. Oba nápady se mi moc líbí. V grafice se sice nevyznám, ale i tak mi přijde výborné, že bude něco podobného možné a psaní na téma obrázků mě také zaujalo, toho se rozhodně budu účastnit

    OdpovědětVymazat
  6. Nápady se mi líbí. S grafikou se teprve učím a umím jen pár věcí, ale i to mále můžu dát k mání.
    Vlastně nemůžu, tady bych se musela přihlásit a být schválená...?

    OdpovědětVymazat
  7. Oba nápady se mi líbí, ale pro mě bude spíše ten první. Zkusím někdy v budoucnosti poslat třeba nějakou grafiku ke stažení, zajímalo by mě, jestli se to někomu bbude líbit a třeba si to stáhne

    OdpovědětVymazat
  8. To zní zajímavě...a k té obdobě TT, kde budete brát ty obrázky? (samozřejmě mě to jenom prostě zajímá, žádná přednáška o bla bla bla)

    OdpovědětVymazat
  9. Jelikož to s grafikou neumím, líbí se mi více druhý nápad, ale oba jsou skvělé...

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Budeme je brát od svých oblíbených autorů. Ať už známých, nebo neznámých :) kdo mě a Dese trochu zná, tak ví jak asi budou vypadat

    OdpovědětVymazat
  11. Tak druhý nápad se mi obzvlášť zamlouvá

    OdpovědětVymazat
  12. to zní velmi zajímavě

    OdpovědětVymazat
  13. jů obě pro mě jste mysleli na mě že?

    OdpovědětVymazat