25. března 2011

Creatio - Modly slovanských bohů


Milí Snílci,
znovu vám přinášíme ukázku vašeho umění. A znovu jde o něco nového a nápaditého, na co bychom (nebo já určitě) jen tak nenerazili. Obrázek nám zaslala Veruce z blogu http://blog.veruce.cz/


Zdravím,
tentokrát se chci podělit o jednu ze svých kreseb tužkou. Jedná se o
modly slovanských bohů - Velese, Svantovíta a Peruna.


Chcete se s námi také podělit o svoje umění? Podívejte se SEM.

16 komentářů:

  1. Krásne...
    A len tak..ja nechápem prečo sme vymenili slovanských bohov za kresťanstvo. Bolo to oveľa zaujímavejšie...

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné, velmi mne to oslovilo...[1]: souhlasím

    OdpovědětVymazat
  3. moc hezky nakreslene :)[1]:: a v čem jsou pohanští bohové zajímavější než Ježíš Kristus?

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: a v čem je zajímavý Ježíš Kristus? :Oje to moc krásné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hluboká poklona autorce obrázku.[3]: třeba ve větším výběru

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: džízs je jen směsice všech možných pohanských zvyků a božstev, a proto je to debil :P.

    OdpovědětVymazat
  7. ako sa môžem stat členom??

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Extra pro Tebe (i pro případné další zájemce) jsem napsal článek s odpovědí: http://kucerad.blog.cz/1103/a-v-cem-je-zajimavy-jezis-kristus :)

    OdpovědětVymazat
  9. A já věřím v božstvo lam..

    OdpovědětVymazat
  10. [14]: Já jsem sele. Vládnu lamám.

    OdpovědětVymazat