5. března 2011

Aurora - konec devátého kola

Zdravím, Snílci!
Po náročném a tentokrát překvapivě teplém pracovním týdnu nastává sobota, a sní i Aurora. Pokud si pamatujete, v nedělním vydání Aurory byla změněna pravidla tak, aby již nenastaly žádné problémy. Na e-mail mi dorazily drabbles v pořádku, a nebyly jen dvě. Jsem ráda, že zúčastnění Snílkové se pustili do práce s nadšením. No, a co bylo vůbec tento týden za téma? Již jsem to řekla - Drabbles, se slovy Ruka, Záclona, Láhev, Stůl, Mušle. Byla jsem celkem zvědavá, co z těchto slov vytvoříte. Přeci jen, nemají spolu žádnou souvislot. Nu, dost řečí, podíváme se na dva soutežní Drabbles.

Drabbles č. 1

Sen
Seděla v malé místnosti. Zasněná. Zasněná do představ o svém milém princi na bílém koni. Její představy se uchylovaly ke krásnému azurovému moři a příjemně hřejivou písčitou pláží plnou mušlí všech tvarů a velikostí. Ona a její vysněný běželi a běželi - neznámo kam. Až najednou se zastavili. Spíš zakopili. Zakopli o láhev se vzkazem uvnitř. Když už chtěli poznat to tajemství - možná kapitána lodi, piráta - dívka ucítila ruku spočívající na jejím rameně. Ta ruka jí probudila zpět k realitě. Celou dobu seděla za stolem a bezduše koukala na záclonu, kterou díky otevřenému oknu nadnášel volně vanoucí větřík.


Nádherně napsané, přesně to vystihuje mou náladu. Takové romantické :)


Drabbles č. 2


Shake twice, pomyslel si Joey když končil svou činnost u mušle. Umyl si ruce a koukl do zrcadla. Prohrábl si vlasy, usmál se. Já bejt ženská, jdu do sebe. Vyšel ze záchodků a rozhlédl se po místnosti. Blonďatá kočka u baru ho okamžitě zaujala. Několik láhví stojících před ní svědčilo o opilosti. Snadné až k uzoufání. Pár slůvek a už jeli domů. Doma blondýnka vášnivě shodila všechny věci ze stolu. Zlobivá kočička. Ve vteřině byla nahá a laškovně se schovávala za záclonu. Přiblížil se k ní a ona ucouvla. A pak byla pryč. A otevřeným oknem dovnitř pronikal chlad.
Aha. Zapomněl jsem zavřít okno. To bude zase peněz za topení.

Velice zajímavé a pvedené. Všechna slova máš v textu skvěle použita, a ta perverzní atmosféra =D

17 komentářů:

  1. Obě povedené, hlasuji však pro ten druhý, protože tento význam slova mušle mě po celý týden nenapadl a docela mě dostal

    OdpovědětVymazat
  2. Mne osobne sa páčia obidva texty, ale ten druhý s tou perverznosťou a vnútornými monológmi je taký sviežejší a pestrejší :)A teda odkaz na svoje drabble dávam zatiaľ sem do komentov, lebo neviem kam by som ho mala napísať, tak nech sa páči: http://country-of-nobody.blog.cz/1103/drabble

    OdpovědětVymazat
  3. I mě se líbí oba dva výtvory.
    Dlouho jsme přemýšlela komu dát hlas.
    Ikdyž jsem se hodně pobavila u druhého a použitý význam slova Mušle mě překvapil ( já bych na to nepřišla)
    Moje romantické já nakonec kliklo pro Drabble číslo 1

    OdpovědětVymazat
  4. Tak teď se nerozhodnu, musím ještě dloouho přemýšlet.
    První má příjemnou atmosféru a je to krásně vykreslené, ale nic moc se tam neděje.
    Druhý je zase akční, zajímavý a pěkně napsaný, ale nějak mi tam nesedí ten konec.Dobrá hlasuji pro dvojku a moc se omluvám jedničce, má to moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  5. První je pěkně romantické, ale já jsem dala přednost druhému zvrhlému. O:)

    OdpovědětVymazat
  6. Jakožto zvrhlík dávám hlas č.2, ale obě dvě jsou nádherné :)
    Mě ten význam slova mušle napadnul, ale nevěděla jsem, jak bych to napsala dál, tak jsem se ani nepřihlásila

    OdpovědětVymazat
  7. I já volím to druhé. Sexuální tematika vládne světu
    Jednička je taktéž velmi hezká, ale poslední dobou jaksi nejsem na romantiku.

    OdpovědětVymazat
  8. Pro mě vyhrává to druhé - výborné, vtipné, zvrhlé. Jak už kdysi někdo řekl - The je zpustlík a zvrhlík!
    Ale první drabble je také povedené.

    OdpovědětVymazat
  9. Líbily se mi obě mini povídky - nebo jak chcete drabble, ovšem druhá se mi líbila více. Jsem velký sexista - možná proto.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak jsem svůj hlas věnovala dvojce, ač obojí je povedené.

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem romantik, takže první. Ale musím uznat, že ta druhá má lepší úvod :)

    OdpovědětVymazat
  12. Dvojka mě pobavila, jednička je sladká... Obě jsou krásná a jen těžko lze vybrat lepší... Volím dvojku proto, že mě pobavil ten závěr

    OdpovědětVymazat
  13. Líbí se mi obě dvě,bylo to těžké,ale... hlasuju pro dvojku . Rozhodla to poslední věta

    OdpovědětVymazat
  14. V tom druhom drabbli (jak sa to skloňuje?! ) mi prišli tie slová prirodzenejšie použité.

    OdpovědětVymazat
  15. Obě jsou pěkné, ale to druhé mi víc sedlo do noty. Hlavně po dni stráveném sledováním Přátel mě ten Joey dorazil

    OdpovědětVymazat
  16. Jednoznačně dvojka! I když jednička se mi líbí víc Jsem já to podivný člověk, ale když ono jednička je prostě romantická (blizoučko k mé dušičce) ale téma a zpracování dvojky je hodně dobře pojaté!

    OdpovědětVymazat
  17. číslo 2 je skutečně skvělé!

    OdpovědětVymazat