30. března 2011

Creatio - Západ slunce v Africe


Milí Snílci,
nastal čas na další Creatio. Tentokrát vám přínáším příspěvek od velice mladé a nadané autorky -Taychi z blogu http://cinis.blog.cz.



Zdravím :). Píši protože mě baví kreslení a hrozně ráda bych vám ukázala jeden obrázek malovaný ve výtvarné výchově.Měla jsem půl hodiny ma přemýšlení a hodinu na vytvoření. Je to na A3 a také zařazené do soutěže. Má to vyjadřovat západ slunce v Africe.Musím říct že se mi to moc nepovedlo ale i tak :). Snad se najde nějaká duše které se to líbiti bude.

A pokud budete chtít pro Taychi hlasovat v soutěži, podpořte ji.


Chcete se s námi také podělit o svoje umění? Podívejte se SEM.

10 komentářů:

  1. Páni :), to se jí moc povedlo :)! a myslím že těch duší, kterým se to bude líbit, bude rozhodně víc :)!!

    OdpovědětVymazat
  2. to je hezké, líbí se mi to :) 5*

    OdpovědětVymazat
  3. ano soutěž si pamatuju! Já prosím pěkně hlasovala! Jijnak je to hzeké :))

    OdpovědětVymazat
  4. U nás na škole dělali nižší ročníky také typově stejné malby, moc mě to fascinuje a přemýšlím, že to taky udělám, až dokreslím mého zprzněného Muchu XD

    OdpovědětVymazat
  5. Je to hezké. Barevnost je nádherná.

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavé. Sice ten strom má trochu divný tvar, ale jinak hezké :)

    OdpovědětVymazat