8. března 2011

Artium - Layout Close to heaven

Je vám povědomý? Tušíte správně. Je to jeden z dávných layoutů, který kraloval na mém osobním blogu. Je to už ale nějaký ten pátek a přišlo mi škoda, že jen tak hnije ve složce. Přiznám barvu, líbí se mi ten obrázek a chtěl jsem ho znovu použít :D Jen jsem osvěžil rámečky, komentáře a menu.
Menu může být dvojého typu. Buď klasické přes boxy. A nebo přes motto - k tomu slouží oddělovače.



Pravidla užívání:
1) Layout nesmíte vydávat za svou práci.
2) Je třeba zanechat credits na mou osobu www.self-hatred.blog.cz a Pozadí zápatí s odkazy na autory štětců.
3) Pokud máte problémy s nastavením, ptejte se na aurrius@seznam.cz. Rád pomůžu :)

9 komentářů:

  1. Vida. Layout díky kterému jsem teď možná tady

    OdpovědětVymazat
  2. *na chvilku strne v uchvácení* Že můžu,prosím,prosím,prosííím. Já ten layout nechci,já ho potřebuju ^^. =D Smím ho použít? *dělá psí oči*

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Klidně. Je volně k použití Jen na mě ponech odkaz plíz

    OdpovědětVymazat
  4. krásnej, ten už sme u tebe viděla, mimochodem des? nechceš s emi taky do ěnjakýho pustiit? třeba nějak vymyslet ten s dethstars? :P

    OdpovědětVymazat
  5. na mě je trochu děsivý ale to mu neubírá na kráse... vážně obdivuju, jak tohle někdo dokáža... moje patlání s obrázkama vypadá jak dětská hra :(

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se vždycky tyhle layouty hrozně líbili, někdo je umí opravdu skvěle. Tenhle bych si klidně dala na blog, kdybych ho ještě měla.

    OdpovědětVymazat
  7. Ach, škoda jen, že hnědá a zelená není zrovna můj šálek kafe. Jinak vyrábíš úžasné layouty, kdyby se jeden objevil v mých oblíbených barvách, neodolala bych

    OdpovědětVymazat