6. března 2011

Artium - Layout Violent


Měl bych jít příkladem a proto přihazuju po dlouhé době nový layout pro veřejnost. Jako první jsem stvořil obrázek a k němu doladil zbytek layoutu. Takže je celý takový...hnědý. A já fanda hnědé nejsem. Nicméně někomu se třeba bude líbit a použije ho. Po všech těch "promakaných" layoutech, co tvořím k sobě, sem dostal chuť na něco jednoduchého, proto je takový strohý.



Pravidla užívání:
1) Layout nesmíte vydávat za svou práci.
2) Je třeba zanechat credits na mou osobu www.self-hatred.blog.cz a Pozadí zápatí s odkazy na autory štětců.
3) Pokud máte problémy s nastavením, ptejte se na aurrius@seznam.cz. Rád pomůžu :)

9 komentářů:

  1. krásný, škoda jen, že jsem nedávno lay změnila

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to promakaně, i když tvrdíš, že je to jednodušší .

    OdpovědětVymazat
  3. Inu Desovy layouty mám v oblibě, co říct

    OdpovědětVymazat
  4. Povedené... a evokuje to ve mně vzhled a vůni kakajíčka s mlíčkem jen Venomek by layout sežral že jo...

    OdpovědětVymazat
  5. Já fanda hnědé jsem, takže se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavý lay :) Takový... snílkovský ;) Vyražuje z něj teplo... a mám chuť na opečená jablíčka

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tenhle layout je vážně pěkný! Možná jej někdy použiji.

    OdpovědětVymazat
  8. Páni. Když jsem na něj poprvé mrkla, myslela jsem si, že jde o web... a ono blog. To je prostě něco :).

    OdpovědětVymazat