12. března 2011

Aurora - Konec desátého duelu

Ahoj Snílci.
Pracovní týden je opět v tahu, a my zde máme víkend. Konečně, že?
Na dnešní duel Aurory jsem se nehorázně těšila. Hlavně na vaše díla.
Na e-mail mi oproti minulému týdnu přišlo docela málo dílek. Je to sice škoda, ale nedá se s tím nic dělat. No, a co bylo vůbec tento týden za téma?
Koláž. Každý den měli Snílci vyfotit jednu věc, zvíře, květinu, která je zaujala. A tak se koláž má skládat z pěti fotek. Jelikož já koláže miluji, děsně jsem se těšila
A teď už přejdu k samotným dílkům.


Koláž č. 1



Nádherné :) Musím chválit, jak do sebe všechno krásně zapadá. Ty kameny a západ slunce jsou nádherné. Moc povedené 

Koláž č. 2

Krásné páteční odpoledne (pro mě předprázdninové 
Posílám koláž  A všechny fotky se týkají jediné věci - poslední dobou strašně ujíždím na čajích a nevydržím bez tohoto horkého nápoje jediný den ^^ Zvláště Lipton jsem si oblíbila - a z tohoto výběru není moje kapesné vůbec nadšené 
Tak snad se má koláž líbí :) Strašně mě bavilo to fotit
(s)mějte se 



Když jsem otevřela e-mail od tebe, a viděla tam Lipton čaje, zazářila mi očka. Čaj miluji, sice Pickwik, ale Lipton mi také chutná. A... děsně mě baví fotit hrnečky =D Tvoje koláž mě příjemně překvapila, je nádherná a originální.

Která koláž je bližší Vám?

24 komentářů:

  1. Ne, že by se mi jednička nelíbila.
    Ale dvojka má prostě nápad.

    OdpovědětVymazat
  2. Obě jsou moc krásné, ale ta dvojka je taková, pozitivní a veselá, :) ale i první je moc pěkná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jednička je kouzelná, dvojka vypovídá o mojí náladě... Takže dvojku... Ale jednička je taky krásná.

    OdpovědětVymazat
  4. obě jsou pěkné, ale čajíky miluju takže dvojka :)

    OdpovědětVymazat
  5. líbí se mi nápad dvojky :) já to nějak nestihla včas, včera jsem měla trochu moc práce, ale pošlu jí stejně, když už jsem to dělala :)

    OdpovědětVymazat
  6. já zas miluju Teekane    takže jsem pro hrnečky

    OdpovědětVymazat
  7. Koláž č.1 mi přijde kýčovitá, 2 je veselejší a originálnější.

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem škeble nepozorná, měla jsem za to, že uzávěrka je až dneska. :/ Líbí se mi dvojka, i když osobně "ovocné" sáčkované čaje nemám v lásce. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Á, ta čajová se mi líbí - já ujíždím na čajích celý život . Takže druhá u mě vyhrává.

    OdpovědětVymazat
  10. Můj hlas má první ;)
    Dvojka je ale taky nádherná

    OdpovědětVymazat
  11. Hlasuju pro dvojku, úplně na mě z té koláže dýchá optimismus a jaro!

    OdpovědětVymazat
  12. obě jsou krásné, ale ta druhá... jak čaj nemám ráda a nepiju ho, tak tady jsem na něj dostala chuť

    OdpovědětVymazat
  13. Ten první je docela dobrý, ale ten druhý mi absolutně kazí ten nápis, kdyby tam nebyl byla by to krásná koláž.

    OdpovědětVymazat
  14. Já se dostala do Aurory? Paráda... Mimochodem, hádejte, co právě dělám? Piju čaj
    A koláž mého "soupeře" se mi velmi líbí ^^ Umět to tak s grafikou, tak skáču metr do stropu :)

    OdpovědětVymazat
  15. Také jsem se chtěla snažila zúčastnit. Nevím, zda byl můj komentář u článku se zadáním desáté Aurory přečten, škoda.Jinak myslím, že dvojka je o něco lepší, avšak jednička je také skvělá.

    OdpovědětVymazat
  16. ÁÁ. Právě jsem si přečtla komentář na mém blogu. Děkuji za něj. Ok... Nechápu, jak je možné, že mi mail nešel odeslat. No nic, tak snad příště :)

    OdpovědětVymazat
  17. ahoj, nedaří se mi poslat mail, tak alespoň sem vkládám svůj pokus o koláž, když už jsem jí dělala :)
    http://koktejl.xf.cz/kolaz.png

    OdpovědětVymazat
  18. Jelikož jsem čajo-holik, hlasuji pro číslo dvě x)

    OdpovědětVymazat
  19. Hlasujem pre druhú koláž.
    V prvej sú pekné fotky, ale akosi mi nepasujú dokopy, možno keby boli ostrejšie tie fotky naľavo tak, ako aj tie napravo :)

    OdpovědětVymazat
  20. obě jsou krásné, ale nakonec jsem hlasovala pro dvojku :)

    OdpovědětVymazat
  21. [23]: já tady nebyla, byla jsem u miláčka

    OdpovědětVymazat
  22. svíčka a potok, taky mi nešlo to poslat až jsem zkusila jiný email a už to šlo a dala bych hlas 2. má to vážně nápad, já o tom duelu četla až déle a zrovna jsem každý den něco nafotila proto jsem to zkusila byla to jen náhoda bez nápadu

    OdpovědětVymazat