9. března 2011

Photo - Bílá růže


Moji Snílkové!
Už jsem měla trochu strach, že nám rubrika usne, ale nestalo se tak =)
Dnes máme zahraniční účast! Fotku poslala prudent.wolf z blogu http://smalldiary.blog.cz/

Ahoj,

tak aj ja by som chcela prispieť kúskom zo seba.

Táto fotka vznikla potom ako si niekto spomenul, že zbožňujem biele ruže.

S pozdravom

prudent.wolf

 Moc pěkná fotka =) Už aby bylo léto! (Sussanah)
***
Chcete se taky podělit o nějakou svou fotku? Juk sem! =) 

23 komentářů:

  1. Zaujala, líbí se mi pozadí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, pozadí je vskutku hezky zvolené, ale ta bílá tam trošku zaniká, kdyby byla červená nebo třeba oranžová, tak by tam byl pěkný kontrast
    Ale ta fotka se mi líbí hlavně proto, že je tak krásně prosluněná...

    OdpovědětVymazat
  3. ¨víc jak ruže se mi líbí pozadí :) ale je to celkově hezké :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná... Žluté houpačky zbožňuju...

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná fotka, je taková usměvává, ale u s nádechem tajemna...Člověk si říká, kdo jí tam ais nechal? A pro koho byla? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jak od profesionála :). Povedlo :).

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná :) Připomíná mi šťastný konec :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nevím proč, ale ta fotka mi prostě připomněla samotu. Je to nádherné. Docela by mne zajímalo jak by ta růže vypadala na šedivém pozadí...jestli mi tu někdo rozumí

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělá. Já však preferuji růže rudé...

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné je slabé slovo - nádherné.

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné, takové nevinné. Růže jsou mé oblíbené květiny. ^ ^

    OdpovědětVymazat
  12. wow, naozaj skvelá fotka! :)
    a ďakujem :)

    OdpovědětVymazat
  13. moc krásná, je z toho cítit tradice a elegance - asi díky květině a staršímu dřevu

    OdpovědětVymazat
  14. nádherná fotka, velice pozitivně na mě působí, vzhledem k mému rozpoložení A má nádech takového tajemna. Nevím proč, prostě z ní něco takového cítím.

    OdpovědětVymazat
  15. Já jako dvanáctá dávám pět hvězd. Překrásná fotka! Není nad voňavou růži, že?

    OdpovědětVymazat
  16. aj ja mam rada biele ruze, krasna fotka

    OdpovědětVymazat
  17. Krásná fotka:)
    Můžu se zeptat jestli došla Sussanah fotka,kterou jsem ji posílala.

    OdpovědětVymazat
  18. Pozadí poutá více něž růže - někde je chyba. Chtělo to kontrastnější barvičku, takhle to bohužel splývá. Škoda, jinak je ta fotka moc pěkná

    OdpovědětVymazat