13. března 2011

Jedenáctý týden - Spolupráce

články na téma minulého týdne - Poušť:
Milí snílci, opět jsem se zpozdila, omlouvám se (ne že bych na vás kašlala, ale nečekaně se mi sešly tři akce po sobě, takže od čtvrtka až do dneška jsem měla pořád co dělat)... Moc děkuji za všechny vaše příspěvky. Tentokrát jsem zadala těžké téma, a ještě jsem po vás chtěla, abyste se je pokusili ztvárnit jako obrázek. Asi i proto se sešlo trochu míň příspěvků než minule, ale každý z nich je povedený, takže myslím že si počtete a pokocháte se stejně jako já.
A co se nám tu tento týden sešlo? Zdenina poslala obrázek pyramid a oázy, Naru povídku o legendě o ztraceném městě, Agrrr fotku písečné duny, Opti-Mystique originální pouštní komix, Dubious cat zasněnou básničku, a básničku poslala i Labanda. U naší okřídlené lištičky Fox jsem si poslechla písničku Sahara od mé oblíbené skupiny Nightwish, s tabletovou kresbou ztroskotaného letadla se přidala veruce, a s kresbou pyramid a velbloudů Charlie.

Takže, ještě jednou děkuju za vaši keativitu i za trpělivost se mnou, a vyhlašuju nové téma na další týden. Tím tématem je spolupráce. Můžete opět psát, kreslit, tvořit grafiku, jak je vám libo. Ale i tentokrát bude jeden způsob tvorby mít přednost, a to... spolupracující. Zkontaktujte si vašeho známého nebo oblíbeného blogera, a zkuste vytvořit cokoliv (na libovolné téma, ale nejlépe z oblasti lidských vztahů, přátelství, společnosti atd.) společně. Můžete společně napsat povídku. Nebo ji může napsat jeden z vás, a ten druhý k ní vytvoří ilustraci. To už nechám na vás...
A ještě poznámku na závěr: toto téma vzniklo také spoluprací, nevymyslela jsem ho sama, byl to Bereničin nápad dotvořený v diskusi s ostatními správci. Přejeme vám pěknou a plodnou spolupráci :)

vaše Lenny

Technické poznámky: Odkazy na vaše dílka i případné dotazy dávejte prosím opět pod tento článek. Další možnost kontaktu je na našem klubovém mailu klub.snilku(a)email.cz, do předmětu pište TT.
Posílejte i návrhy na další témata, o kterých byste třeba v budoucnu chtěli něco napsat, nebo jakékoliv další nápady...
Kontrolujte si, co tu píšu a kam vedou odkazy, a popřípadě reklamujte, jestli je něco špatně, nebo jestli jsem třeba na někoho zapomněla...

POZOR !!!
Na vytvoření společného (nebo i samostatného, není to podmínka) článku vám tentokrát dám o trochu víc času - až do pondělí 21. března večer.

13 komentářů:

  1. jé já na tu poušť dočista zapomněla spolupráce zní zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Muhehe, mě něco napadlo, doufám, že bude dost času to zrealizovat, sice nebudu s nikým spolupracovat, ale snad to nebude tolik vadit, já na tu týmovou práci zas tolik nejsem

    OdpovědětVymazat
  3. tak, kdo se mnou bude spolupracovat? a nehlaste se všichni!(poušť... bohužel, ale v tomhle počasí moje fantazie tímhle směrem neubíhá, i když se to zlepšuje)

    OdpovědětVymazat
  4. Kdo shlédl můj výtvor, tak zjistil, že já a kreslení k sobě prostě nejdeme dohromady. Leda tak něco abstraktního. Takže kdo se hlásí k mé spolupráci?

    OdpovědětVymazat
  5. Já tu poušť nestihla a štve mi to..
      a pochybuju, že na tohle téma něco vymyslím   

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: A na mě zapomínáš? Nějakou HP povídku společně bych docela brala, když ty budeš chtít psát se mnou.Jinak myslím, že na tohle téma ode mne bude víc příspěvků. Určitě budu psát s Illian (pokud budeme mít obě čas) a s Karolin bych mohla taky dokončit společnou povídku...

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Moc tě neznám, ale potřebuji znát někoho z blogařské elity! Takže se hlásím, pokud mě někdo nepředběhl a pokuud nedáš přednost někomu jinému :)

    OdpovědětVymazat
  8. tak co, snílci, už máte s kým spolupracovat? nebojte se aktivně oslovit toho, kdo je vám sympatický, třeba získáte kamaráda nejen na tento týden, ale napořád...

    OdpovědětVymazat
  9. Ještě se najde nějaká volná duše ku spolupráci?

    OdpovědětVymazat
  10. První část zaměřená celkově na spolupráci - práci v týmu je hotova, ještě přibude jeden článek http://blog.veruce.cz/psychika/psychologie/prace-v-tymu-spoluprace/

    OdpovědětVymazat
  11. Tak snad mě Ill nezabije. Je to ode mne (odkaz v liště, ale myslím, že víš ) a Illian (polcerova.blog.cz) a odkaz je Ztracenych.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: Škoda, že Bastett zrušila svůj blog. Chtěla jsem si přečíst znovu první díl

    OdpovědětVymazat