2. března 2011

Petice za záchranu knih


Buďte pozdraveni. Byla mi vyčítána dlouhodobá neaktivita, tak abyste věděli, že tady ještě jsem.
A jsem tu hned s peticí.
Ti z vás, kteří sledují zprávy, jsou jistě obeznámeni s návrhem zvýšení DPH na knihy. Ti, kteří je nesledují, to zjistili teď.
Nabízím petici.
Jedná se spíše o výzvu. Na obranu knih, stojí psáno. Bude předložena vládě. Na facebooku už se tento odkaz vyskytl, ale aby ho viděli všichni, měl by být i tady. A opovažte se na něj mít nějaký kecy, na knihách přece záleží všem!
Hlasujte. Šiřte petici dál. Buďte čtiví.

Vaše všemi milované Babe ^^

33 komentářů:

  1. [3]: Mám pocit, že zase u článku uděláme komentáře jen my, jako u mého očka, z cesty, koupíš mi teda ty pastelky? ~^^]

    OdpovědětVymazat
  2. [4]: Nemám za co, ale kdybych měl, koupil bych

    OdpovědětVymazat
  3. [5]: Takže něco seženeš a koupíš, nesnaž se mi to vymluvit. Z druhé cesty, také se bavíš tím, jak si někdo myslí, že na to je mnoho ohlasů a potom zjistí, že se tu bavíme o mém uměleckém talentu?

    OdpovědětVymazat
  4. Já zase sebrala v knihovně papíry a už jsem dva plné poslala, jak sháním podpisy všude možně xD

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, tu už jsem podepisovala... Zdražení knih přece nemůžou myslet vážně!

    OdpovědětVymazat
  6. Když už se bavíte o pastelkách, nechtěl by mi je někdo taky koupit? Dneska jsem utratila svých posledních devět kroun za croissant, jsem na mizině a můj umělecký talent chátrá.
    Mimochodem Babe, tvůj talent se nezaptře.A že jsem to já, tak ti udělám radost. O tom zvýšení DPH slyším prvně, televizi moc nesleduju.
    A vážně nevím, co se tím sleduje. Z mého laického pohledu je to jenom další způsob jak zhoršit už tak bídnou vzdělanost našeho národa a utnutím veškerých snah školství, aby vůbec někdo něco četl.

    OdpovědětVymazat
  7. Vím o tom a petici rozhodně podepíši!

    OdpovědětVymazat
  8. Já osobně jsem velkej milovník knih a když mi někdo cpe, že se daj číst věci v počítači nebo pocketbooku, tak se mi obrací žaludek, ale... napadlo někoho, kolik hektarů lesa na ty knihy ročně padne? Napadlo někoho, kolik z toho navíc padne úplně zbytečně, protože se ten papír potiskne nějakým totálním brakem? Záchrana čtení a knih, to zní všechno moc hezky, ale co ekologie? Když nad tím tak přemýšlím, mám chuť stáhnout svůj podpis. Ale ono to asi stejně nejde :P

    OdpovědětVymazat
  9. Podepsala jsem už včera a odkaz mám na blogu:) Pěkně mě s tím naštvali, zdražovat knížky a kulturu! Oni fakt chtěj, aby byli všichni uplně pitomí.

    OdpovědětVymazat
  10. Tohle už jsem podepisovala minulý týden, hned jak se to objevilo. [13]: Tak papír není potřeba jenom na knihy a stromy se nekácejí jenom kvůli papíru. Myslím, že knihy jsou zrovna sortiment, který mi z hlediska ekologie vadí nejméně.

    OdpovědětVymazat
  11. Hned jdu tu petici podepsat taky, děkuji Babe Nevěděla jsem o ní...Už takhle jsou knihy drahé až hrůza, ještě aby podražily, to tedy ne... :-/

    OdpovědětVymazat
  12. Podepsala jsem, pastelky koupíte mě a odcházím :3

    OdpovědětVymazat
  13. Ano, petice! Už jsem o tom zvýšení DPH slyšela, ale na petici jsem doteď nenarazila. Už se běžím podepsat.

    OdpovědětVymazat
  14. Myslím že je to pěkná snaha, ale v našem státě naprosto zbytečná. Nemáme nárok nic chtít. Co jsme si zvolili, to máme.

    OdpovědětVymazat
  15. Už jsem to podepisovala, donutila jsem i sestru

    OdpovědětVymazat
  16. Petice podepsána. Už takhle si hodně vybírám, která knížka stojí za to, abych si ji koupila. Jenže ono je tolik zajímavých knih, jak se tedy mám rozhodnout? Nesmím chodit do knihkupectví, protože jsem schopná se zruinovat.
    A to jsem zaregistrovaná ve čtyřech knihovnách!

    OdpovědětVymazat
  17. podepsala jsem...knihy jsou přece fajn

    OdpovědětVymazat
  18. Mruheheheee já už hlasovala minulý týden!!!

    OdpovědětVymazat
  19. Už jsem se s tím setkala před pár dny. Podepsáno

    OdpovědětVymazat
  20. Podepsáno. Po hubě jím dát za takový nápady. Knížky nejsou levný ani teď a nechtěla bych to vidět po tom jejím  úžasným zdražováním:/

    OdpovědětVymazat
  21. Vím o tom, podepsala jsem už o víkendu

    OdpovědětVymazat
  22. [13]: ..hm ekologie, já konkrétně nelituju toho, že se pokácí nějakej ten strom na nějakou DOBROU knížku. spíš mě mrzí stromy co jsou papírem na.. letáky! 1000 a 1000 letáků, který většina normálních lidí projede očima a hodí ho do koše...
    zbytčený..
    retardovaný supérmarkety a jejich jarní/letní/podzimní/zimní slevy!!
    leták sem, leták tam a prales i s opicema je v prdeli (pardon) ...

    OdpovědětVymazat
  23. Rpzhořčeně podepisuju. O zdražení jsem slyšela, o petici slyším prvně. Jsem ráda, jako vášnivá čtenářka, že se proti tomu bojuje. Mě nikdo knihy zdražovat teda nebude!

    OdpovědětVymazat
  24. [28]:*rozhořčeně. Ach, ty písmenka..

    OdpovědětVymazat
  25. Už dávno jsem podepsala, knížky jsou drahé už teď a nechci vidět, za kolik by se prodávaly potom.

    OdpovědětVymazat
  26. Podepsala petici a napsala na svém blogu nový článek na podporu knih. Edith

    OdpovědětVymazat
  27. souhlas!(mrk. na můj web o knihách)

    OdpovědětVymazat