20. března 2011

Ukončení jedenáctého kola + zadání dvanáctého duelu

Milí Snílci!
Než vyhlásím vítěze a následně zadám další téma, chtěla jsem se Vám omluvit za to, že jsem zde včera nebyla. A tím pádem nehorázně děkuji Dariel, že to za mě převzala.
V tomto týdnu byla zadána báseň na téma jaro. Měla mít minimálně tři sloky, a v jejím textu se měla objevovat určitá slova.
Já jsem si obě básně četla, a abych řekla pravdu, nemohla jsem se rozhodnout. Proto jsem se zdržela hlasování. A jak to vůbec dopadlo?


Duelu se zúčastnily Maruška a D@ve. A která báseň vyhrála?
Báseň Přišlo jaro, jejíž autorkou je Maruška! Gratuluji. X)

Sluníčko nám krásně na nebi svítí.
Na stráni nám začalo růst první jarní kvítí.

Každé ráno mě z postele vykope ptačí zpěv,
a v tu ránu mě opouští veškerý hněv.
V krvi mi z celého počasí začíná optimismus kolovat,
ale i smutné vzpomínky chci si v sobě uchovat.

Studené a hrozivé větry vystřídal jemný vánek.
Probuďte se, zima je pryč, skončil nám spánek.

Mrzutý medvěd opouští své vyhřáté doupě
a ihned kráčí pro nějaké poupě,
jímž by si zkrášlil noru
a odehnal z ní kupu škvorů.

Blíží se večer a pomalu se začíná smrákat,
poslední havran nám přestal krákat.
Dobrou noc a opět krásný den,
doufám, že se vám zdál krásný jarní sen.
Opravdu krásná báseň, to musím uznat. Jak řekla Dar, je plná optimismu. Nádhera, gratuluji! =)
Básně ostatních Snílků:
Zadání dvanáctého duelu
Moji milí Snílci! Máme zde zadání dvanáctého duelu. A co jsem si pro Vás připravila? Tentokrát se bude opět psát. Takže povídka. A máte na výběr. Povídka buď začne romanticky a skončí depresivně, nebo začne depresivně skončí romanticky.
Požadavky:
- Povídka buďto začne romanticky a skončí depresivně, nebo obráceně.
- Povídka musí mít alespoň dvě stránky ve wordu.
- Povídka musí obsahovat stopu násilí.

Tak, jdeme na to x)

21 komentářů:

  1. Tak to se hlásím, napadlo mě něco už teď, stopa násilí je výborný požadavek

    OdpovědětVymazat
  2. hm, kdybych uměla psát tak ybch tio možná skusila :d ale radši ne, sem moc brutální

    OdpovědětVymazat
  3. Kolik té romantiky tam musí být? Stačil by jeden odstavec? Víc ze sebe nedostanu ani náhodou

    OdpovědětVymazat
  4. i já se hlásím, i když ještě nemám páru, o čem budu psát..

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: Ono to tak možná nevyznělo, ale hlásím se, jen nezaručuju, kolik tam zvládnu nacpat té romantiky

    OdpovědětVymazat
  6. Já se taky hlásím Myslím že stopa násilí nebude problém

    OdpovědětVymazat
  7. Dnes dokonalé zadání! Jak krásně by se mi na to psalo, ale neodvážím se přihlásit, protože počítám s tím že bych to nestihla :/ Nicméně těším se na výtvory ostatních snílků! =)

    OdpovědětVymazat
  8. Jestli mi to vyjde s časem, zapojím se. Téma je fajn

    OdpovědětVymazat
  9. Taky se hlásím :)
    Ale nejspíš to nestíhám...

    OdpovědětVymazat
  10. škoda, že nemám čas, hlavně když jde o násilí, achjo :/

    OdpovědětVymazat
  11. Násilnosti? Hmmmm, to se mi líbí Teda to téma né násilí tak všeobecně Je pravděpodobné, že něco vytvořím :)

    OdpovědětVymazat
  12. No, vypadá to, že i já něco vytvořím Mám holt násilnické sklony

    OdpovědětVymazat
  13. Pravděpodobně, pokud mi to čas a škola dovolí, bych taky něco napsala. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ačkoli nepatřím do KLUBU SNÍLKŮ, přesto mě téma zaujalo. Násilé, deprese, o tom se píše nejlíp. Takže: Můžu se inspirovat  a taky něco málo slepit?

    OdpovědětVymazat
  15. Lákavé, lákavé, ale Lenny nestíhá, nestíhá...

    OdpovědětVymazat
  16. O něco se pokusím... snad. Podle toho jestli zbyde čas. Doufám že ano - vypadá to velice zajímavě.

    OdpovědětVymazat