30. března 2011

Photo - Východ slunce

Dalším přispivatelem, respektive přispivatelkou, je Dragita z blogu http://dragg.blog.cz/.
Ahoj Sussanah
V úterý na praxi jsem vážně nedolala a musela si vyfotit ten nádherný východ slunce nad Brnem. Měla jsem jen starý mobil s 2mpx, tak tam nejdou vidět všechny barvy, ale i mě se ty fotky moc líbí a navozují ve mě pocit klidu a míru. Nebe zářilo od modré, přez žlutou, zelenou, oranžovou až po fialovou barvu dokud se slunce neodpojilo od obzoru a nestalo se samostantým poutníkem na cestě světem. Foceno v 15.patře a schválně jestli uhádnete odkud
Dragita





Já teda nevím odkud, ale fotky se mi líbí =) (Sussanah)
***
Chcete se s námi také podělit o nějaké své fotky? Juk sem! =) 

9 komentářů:

  1. Neuhádnu odkud :), ale fotky jsou překrásné! :)

    OdpovědětVymazat
  2. co všichni maj z východem a západem slunce? Jinak fotky sou zajímavé, něco podobného sem viděla včera večer ale šlo to do šedý :) A nevím, nejsem brnačka, ani nevím kde se tam co nachází

    OdpovědětVymazat
  3. místo focení taky nepoznám, ale fotky jsou vydařené prostě východ a západ slunce je kouzelný

    OdpovědětVymazat
  4. Krása, krása, krása. Být tam tak s Nikonem :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné. Už asi vím kde brát inspiraci na příběhy .

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné, líbí se mi i ty barevné paneláky, jak jsou tam naskládané vedle sebe a barevně sladěné

    OdpovědětVymazat
  7. Ach ano...to mi chybělo. Východ slunce nad zakouřeným městem. Líbí se mi.

    OdpovědětVymazat
  8. Ta fotka působí tak zvláště... příroda nad technikou, slunce nad smogem... zajímavé .

    OdpovědětVymazat