9. března 2011

Creatio - Nový správce!


Milí snílci,
do konkurzu na nového správce této rubriky se nám přihlásilo celkem deset z vás. Všem odvážlivcům děkujeme!
Po dlouhých a vášnivých debatách, jsme se shodli na tom, že na post zvolíme Nel-ly (http://nel-ly.blog.cz/).

Musím přiznat, že Nel-ly je oproti ostatním správcům znevýhodněna, protože narozdíl od nás, bude nejprve procházet zkušebním obdobím. Pokud se nám během dvou měsíců bude zdát, že svou práci nevykonává dobře (články nemají úroveň, mail je přeplněný nevyřízenou poštou...), bude vyzván náhradník, kterého máme připraveného, ale kterého nepovíme =)

A teď ještě pár slov o Nel-ly.
Nel-ly je jednadvacetiletá blogerka, a na svém blogu působí už rok a půl. Sice to není dlouho, jak sama říká, ale svůj blog má ráda.
Creatio ji zaujalo, jako skvělá příležitost ukazovat světu kreativitu ostatních snílků a touto cestou se i obdivovat jejich umění.

18 komentářů:

  1. Gratuluji Nel, jsem si jistá že budeš svou práci odvádět skvěle a se zápalem který vkládáš do svého blogu. Už se těším jak tu rubričku povedeš.

    OdpovědětVymazat
  2. Výborně Gratuluju, Nel-linko Těším se na tvé články

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju, budu dělat, co budu moct.(Suss nechce prozradit náhradníka... bojí se, že bych ho zastrašila stejně, jako jsem si připravovala svojí reklamní kampaň která se nakonec nekonala )

    OdpovědětVymazat
  4. gratuluji a přeji mnoho úspěchů :)

    OdpovědětVymazat
  5. ne nemám tě ráda, nebos píše suss? :/ měli ste mi dělat reklamu bééééé :'(

    OdpovědětVymazat
  6. Teď nevím, jestli jsem slepá nebo ne, je tam psáno, kam posílat tvorbu? Stále na klub.snilku@email.cz?

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: já se to snažila naznačit (nenápadně ukazuje prstíkem na Suss), ale musím sekat dobrotu, vždyť víš

    OdpovědětVymazat
  8. Nel-y bude určitě ta pravá! :

    OdpovědětVymazat
  9. gratuluji :) věřím že to byla správná volba a že se Nel svého úkolu zhostí se ctí

    OdpovědětVymazat
  10. nojonojo psala jsem to já
    mail je stále stejný pro všechny rubriky a já jsem ta nejzlejší

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělé, věřím, že to s tebou půjde víc než dobře:)

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: ano suss, si ta nejzlejší, nechtěla si nám s The tam dát reklamu :(

    OdpovědětVymazat