16. března 2011

Photo - Živá voda


Snílkové!
Jsem nesmírně ráda, že v dnešním článku můžu prezentovat fotku Metteorwy! =) (http://metteorwa.blog.cz/)

Tohle je jedna z mých šuplíkových fotek. Trochu jsem na ni časem pozapomněla, ale mám k ní určitý vztah, tak jsem se chtěla podělit tady, protože u mě na blogu zapadla hluboko do archivu. Její realizace byla trochu složitá a hlavně komická. Voda je obarvená obyčejnou temperkou. Kámen úrazu bylo tak trošku šplhání na starou, klavírní stoličku, která je trošku rozbitá a vratká a póza nohou tím pádem dost napjatá a krkolomná. Doteď mi vrtá hlavou, jestli sousedi z protějšího okna měli to štěstí a mohli mě pozorovat, jak si vylévám mezi nohy modrou vodu. A komu to připomíná reklamu na vložky, není první. Nakonec ještě jeden komentář, který byl k fotce kdysi napsán: "Ještě že Terezka není šlechtična - a tím pádem to není krev!"

 No já nemám co dodat, prostě se mi to líbí =) (Sussanah)
***
Chcete se taky podělit o nějakou svou fotku? Juk sem! =)

35 komentářů:

  1. Jo Metteorwa je umělkyně, fotka zaujala na první pohled. Líbí!

    OdpovědětVymazat
  2. To se mi hodně líbí! Já bych sletěla na zem hned

    OdpovědětVymazat
  3. fotka je opravdu dost dobrá a originální   

    OdpovědětVymazat
  4. Fotku znám :) Páni, spojitost s krámama by mě teda nenapadla Ale souhlasím s komentářem, pobavil ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Túto fotku som okamžite spoznala :) Asi je to tým, že fotografie od Metteorwy nechajú zo seba kúsok v človečej mysli. A to je dôležité pre umelca, aspoň si tak myslím :P

    OdpovědětVymazat
  6. Tak metteorova že, co jinýho čekat než dokonalost, její fotky a "malůvky" mám dokonale prolezlí :))

    OdpovědětVymazat
  7. Musím ocenit ten originální nápad. Vypadá to zajímavě!

    OdpovědětVymazat
  8. wow, to je úžasný
    Jen lituju toho, co to pak musel uklízet

    OdpovědětVymazat
  9. Zajímavé a zvláštní... taky tu fotku dobře znám

    OdpovědětVymazat
  10. Tú fotku som si u nej už pozerala aj vtedy ma veľmi zaujala. Tu bola použitá samospúšť? Príde mi dosť zložité robiť vlastne niečo také, že sa to nemôže opakovať, ale spraviť to na prvý šup samospúšťou.
    A slovo menštruácia mi teda nenapadlo, len mi to troška pripomína videoklip voda živá od Anety Langerovej.

    OdpovědětVymazat
  11. Ta fotka je dokonalá! Reklama na vložky by mě vážně nenapadla

    OdpovědětVymazat
  12. Fotka je úžasná, má nápad... prostě je originální a šíleně se mi líbí ..
    Reklama na vložky mě při pohledu na ni teda nenapadla .

    OdpovědětVymazat
  13. Velmi povedené, tvé fotografie prostě miluji :)

    OdpovědětVymazat
  14. wow :)).. Tak to je opravdu krásný :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tahle slečná má můj obdiv. Nádherné a originální, od prvního kousku v její galerii po poslední. Co víc říct..

    OdpovědětVymazat
  16. Tohle je jedna z mých nejoblíbenějších fotek od Metteorwy. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tút poznám :) ... všetky ftky od tejto autorky sú super

    OdpovědětVymazat
  18. k tomu nemám co dodta. snad jen WOW!!!

    OdpovědětVymazat
  19. Něco neuvěřitelného, tahle Metteorwa.

    OdpovědětVymazat
  20. Páni,ta příprava musela být...složitá je slabé slovo =D

    OdpovědětVymazat
  21. pod názvem ´Živá voda´ jsem si představovala úplně něco jiného.. ale TOHLE? tohle je nad moji představivost! zajímavý oroginální nápad, vůbec mi to hlava nebere jak někoho může napadnout vyfotit se na klavírní stoličce v síťových punčochách jak na sebe leje modrou vodu...    skvělý!   
    a tak mě tak napadá.. šla ta stolička umejt?

    OdpovědětVymazat
  22. Moc povedené!! A hlavně zajímavý nápad... ta černá s modrou vypadá úžasně

    OdpovědětVymazat
  23. Takovéhle fotky mám ráda... Má nápad, kvalitu a není to jen takové to "něco vidím, tak to vyblejsknu"... je vidět, že to vyžadovalo přípravu a spoustu přemýšlení nad tématem.

    OdpovědětVymazat
  24. co říct,metteorwa má už dlouho můj obdiv

    OdpovědětVymazat
  25. Nevím co dodat, je to úžasné!

    OdpovědětVymazat
  26. Moc děkuji na hezké komentáře. Technicky byla stolička ve velkém kýblu, co máme na čisté prádlo, jediné, co bylo potřeba trochu umýt, byla stěna a dveře. Jinak je to focený ještě na můj starý foťáček, u kterého bylo možné nastavit samospoušť dohromady s několikanásobným snímáním, tak to nebylo zas tak těžké chytnout ;)

    OdpovědětVymazat