2. března 2011

Photo - Noční Praha


Dnes nás svou fotkou poctila Kitt-c z blogu kitt-c.blog.cz.

Ahoj,
ráda bych taky prispěla svou troškou do mlýna (tedy spíše do rubriky :))
Takovouhle fotku jsem chtěla vyfotit už dlouho a konečně se mi to při jednom výletu do Prahy podařilo. Stativ, noc, projíždějící auta a 10 sekundová expozice to jistí :)
Kitt C.


Jak už jsem psala autorce, taky mám chuť vyfotit něco takového, ale po setmění už se do města moc nedostanu... (Sussanah)
***
Pokud se s námi také chcete podělit o nějakou svou fotku, juk sem! =) 

34 komentářů:

  1. Nádherná. Neviem čo iné by som k toum povedala.

    OdpovědětVymazat
  2. Je skvělá... Miluju tyhle fotky, ještě když jsou pozadím historické Prahy...

    OdpovědětVymazat
  3. To je úžasné... takové fotky mě fascinují, vypadá vážně krásně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná fotka. Já strašně ráda fotím z auta, ale mé fotky na tuto nemají. Smekám .

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná fotka, tyhle typy jsou fascinující

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné, až si někdy pořídím foťák, naučíš mě to .

    OdpovědětVymazat
  7. tyhle fotky jednoduše milju..   

    OdpovědětVymazat
  8. Můj oblíbený fotonámět, povedené

    OdpovědětVymazat
  9. já hlavně nikdy nepochopím, jak se tohle fotí

    OdpovědětVymazat
  10. nádhera... ktomu se snad nic jinýho říct nedá... :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nádhera. Skutečný obdiv patří autorce, fotka je jako živá. Nebo jako by se zastavil čas :)

    OdpovědětVymazat
  12. Parádní fotka! Vychází z toho ten duch velkoměsta. :)

    OdpovědětVymazat
  13. To je nádhera. Nejdřív jsem si myslela, že jde o fotomontáž .
    Jako v nějaým scifi... krásný :).

    OdpovědětVymazat
  14. Och to je úžasná fotka. Nevím, co říct.

    OdpovědětVymazat
  15. Fantastická fotka
    Hrozně se mi líbí ta rozmázlá šmouha - je to doufám rozmázlá šmouha?

    OdpovědětVymazat
  16. To je nádherné! Vždy sa mi páčili také rozmazané pohyby na fotkách.

    OdpovědětVymazat
  17. je to skvělé! líbí se mi, že je tam jak pohyb auta, tak stojící lidé an přechodu, pěkný kontrast. taky bych se ráda pustila do podobných fotek ,ale chybí mi k tomu zásadní věc - stativ. Z ruky by to bohužel asi zrovna dobře nešlo

    OdpovědětVymazat
  18. Tiež chcem niečo také vyfotiť, ale akosi sa mi nikdy nedarí.
    Je to fakt podarené :)

    OdpovědětVymazat
  19. Děkuji moc všem, pěkně jste mi podrbali ego
    Bylo to focené na manuál, clona 22.0, čas 10 s, foťák na stativu. Nic složitého, dobrý výsledek zaručen ;)

    OdpovědětVymazat
  20. Wow, opravdu úžasná fotka. Taky bych chtěla, ať se mi někdy něco takového podaří

    OdpovědětVymazat
  21. Pěkný. Ale chtělo by to víc :) Myslím, že kdyby lidi posílali těch fotek víc najednou, byly by ty články zajímavější. A taky by si udělali lepší reklamu.

    OdpovědětVymazat
  22. Na tyhle "míhací" v noci mám slabost :) Krásné, někdy se to třeba taky naučím

    OdpovědětVymazat
  23. Jo jo, dlouhé časy dělají divy :)

    OdpovědětVymazat
  24. Tyhle fotky miluju! :) ale šance, že si je kdy budu moct zkusit vyfotit je malá :/

    OdpovědětVymazat
  25. Kráná, životní fotografie.

    OdpovědětVymazat