13. března 2011

Aurora - Ukončení desátého kola + zadání jedenáctého duelu

Ahoj Snílci!
Je načase, abych ukončila ukončila desáté kolo a zadala jedenáctý duel. Těšíte se? No, máte na co.
Tento týden byla jako téma koláž. Každý den měli přihlášení Snílci vyfotit jednu věc, rostlinu či zvíře, které je nejvíce zaujali, a následně z nich vytvořit koláž. Ta tedy obsahovala pět fotek.
Co jsem se různě dívala na díla Snílků, velice mě překvapila rozmanitost a rozdílnost. Avšak - teď už je načase vyhlásit vítěze desátého duelu. Tak jdu na to.


V duelu byly dvě dívky. A to sice Labanda a Opti-Mystique. Nebudu to dále napínat, výsledek vypadal v anketě více než jasně.
Vyhrává Opti-Mystique, se svou koláží o čaji (s čajem? xD) Lipton.



Tak tentokrát musím hodně gratulovat, Mystique. Tvoje koláž mě zaujala už na začátku. Nápad s čajem byl opravdu výborný, a jak vidíš, zajistil ti vítězství. Ještě jednou gratuluji.
Labando, ty nemusíš vůbec smutnit. I tvá koláž se mi velice líbila, a nebyla jsem sama. Krásně jsi to všechno k sobě sladila, a to se povede jen málokomu. Takže gratuluji i tobě.
Koláže ostatních Snílků:

http://fantaghira.blog.cz/1103/tydenni-kolaz - Koláž Fantagiry - Výborný nápad, v těch kruzích to vypadá velmi zajímavě.
http://koktejl.xf.cz/kolaz.png - Koláž Lily - DOPORUČUJI ... Opravdu moc krásné :)
http://img.janforman.com/KolazodBillieJean9lai.jpg - Koláž Billie Jean - Ty jablka tam vypadají moc hezky.



Zadání jedenáctého duelu
Táákže mládeži! Jelikož zde už máme po dlouhé době jaro a krásně teplo, práce nám jde jen od ruky. A Snílkům dvojnásobně. Tentokrát dám šanci i básníkům na naší Vzducholodi. Ano, uhodli jste správně. Téma na příští týden bude báseň, na téma jaro. Ale tentokrát to ještě něčím okořením.
Požadavky:
- Báseň musí mít minimálně tři sloky
- V básni se musí objevit tato slova - kvítí, vánek, poupě.
Hlásit se může maximálně deset snílků básníků, dva nejrychlejší z nich jdou do duelu.
Máte čas do pátku 20:00.
Vytvořené básně posílejte na klub.snilku@email.cz
Můžete začít!

17 komentářů:

  1. Jaro moc nemusím a básnit neumím, na díla ostatních se ale těším a gratuluji vítězce!

    OdpovědětVymazat
  2. Jááá se hlásím
    Snad to stihnu splácat ještě před čtvrtečním odjezdem do Anglie

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych to zkusila :)
    Mě víc zaujala ta druhá koláž, ale tato není taky špatná.

    OdpovědětVymazat
  4. HLÁSÍM SE! A tentokráte snad dodám včas

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju za uveřejnění odkazu i přes to, že jsem to neodeslala přesně do uzávěrky
    Básničku raději vynechám.

    OdpovědětVymazat
  6. Sice nejsem básnický typ, ale zkusím něco uklohnit. Takže se dobrovolně hlásím.

    OdpovědětVymazat
  7. Ještě jsem chtěla říct že ta koláž je moc pěkná.

    OdpovědětVymazat
  8. mrkni na www.poznavat.cz a staň se fanouškem na FB...díky moc

    OdpovědětVymazat
  9. Jéééé :) Tak to je bezva :) Děkuji všem, co pro mě hlasovali :)
    Mít básnické střevo, tak se přihlásím i do tohodle Ale jelikož nemám, tak mi nezbývá nic jiného než počkat na další

    OdpovědětVymazat
  10. Hlásím se! Tentokrát jsem se snad do limitu deseti lidí vešel ..

    OdpovědětVymazat
  11. Tak som počítala a asi sa ešte do tej desiatky zmestím ak dobre rátam. A ak nie, tak nevadí,  aj tak to napíšem, lebo mám rada takéto zadania :)

    OdpovědětVymazat
  12. tak ten čajík vážně chybu nemá já koukám,že jsem se sem dostala vůbec tak napíšu si to,ale nepošlu,bo asi je už plný počet nebo pošlu ale řadit mě nemusíte

    OdpovědětVymazat