26. března 2011

Třetí výdej palubních lístků

Jste si počkali že? :D No, první část snílků byla hotova ve stejný den jako předešlá vzducholoď, ale nebylo dost lidí. A když jsem si dal pauzu minimálně 2 týdny, tak se naopak nakupilo až moc lidí. Nyní je v anketách 12 snílků. Snad si najdete čas je všechny projít a zahlasovat :)


Ihned přijatí snílci:
1) Snílek Lady Darielka :o* - lady-dariel.blog.cz
Za a) sem snílek za b) lenny bych chyběla a za c) kdo by po vás zbíral odpatky na srazu že? :D Takže asi takhle :D
Destinaetus praví: Jedna z našich spoluzakladatelek a bývalá správkyně Creatia. Takže pokud tu smrdí protekce, čucháte správně :D

2) Snílek Rabe - greenelf.blog.cz
Protože někdy je život jako jeden velký sen
Destinaetus praví: Prostě na mě působíš jako snílek, nemůžu si pomoct :)

3) Snílek Lilithen - www.lilithen.blog.cz
Mrtvý není člověk, jehož srdce přestalo být. Mrtvý je ten, který přestal snít. A podle tohoto já jsem zřejmě nesmrtelná :-D
Destinaetus praví: Pokud už tu jednou seš, tak vítej znovu :)
Monica Otmili doplňuje: Tak tady nám naše Lilithen přesídlila, na eblogu se jaksi nelíbilo? No, každopádně patříš k nám, vítej. :)
Ihned odmítnutí snílci:
1) Snílek Anie - anceska.blog.cz
Snít snít snít= žít :D:D
Destinaetus praví: U rubriky Diplomky for you se mi protočily panenky. Dál neřešim.

Ti, o nichž rozhodnete Vy!
1) Snílek Scary cat - www.scary-cat.blog.cz
Snění je celý můj život. Díky snům žiju nebo alespoň přežívám, protože realita je kolikrát dost krutá. Pomocí snů vytvářím svá malá dílečka na které jsem pyšná:) Bez snění by to nešlo:)
ANKETA UZAVŘENA

2) Snílek Turmë - zazrakykolemnas.blog.cz
Protože už mi nezbývá nic jiného než snít. (Psáno v malé, lokální, snad dočasné depresi)
ANKETA UZAVŘENA

3) Snílek Antanie - originaldream.blog.cz
Protože nesnáším,když mě vytrhne ze snění stereotypní realita...
Protože sním každou sekundu ve svém životě...
Protože jsem často někde jinde...A tam,se mi líbí...
ANKETA UZAVŘENA

4) Snílek hakuka - terra-magica.blog.cz
Nu, já jsem takový podivný snílek s hlavou v oblacích a nohama na zemi. Většinou jsem neskutečně ironická a někdy nepředstavitelný cynik. Jsem odhodlaná brodit se tím bahnem, kterému říkáme svět. Třeba někde na ostrůvku najdu květinu. :-D
Mám slabost pro pohádky a příběhy s dobrým koncem. Ráda utíkám někam do jiných světů, kde dobro ještě vítězí nad zlem. Miluju trosky svých vzdušných zámků a hodlám je opečovávat lépe než kdejaká památková péče. Svoje velké sny jsem zavřela na devět západů, aby mi neutekly a jednou je snad proměním ve skutečnost. :-)
ANKETA UZAVŘENA

5) Snílek Luc Foxie - rawwrrr.blog.cz
Keďže realita je krutá, každý z nás si vytvorí svoj ideálny, rozprávkový sen, do ktorého uteká, keď ho realita priveľmi zraňuje, svet, v ktorom môže každú hrozbu odstrániť a problémy sa v ňom dajú ľahko vyriešiť - svet, v ktorom je všetko, čo máme radi.. a časť môjho sveta poodhaľujem na svojom blogu, je to výpis mojich obľúbených vecí, mojich myšlienkových pochodov..
a prečo by som tu mala byť?
na 100% viem, že ak sa všetko kazí, všetko je na nič, tak viem.. že dokážem snívať.
ANKETA UZAVŘENA

6) Snílek Amy - www.tudorrose.blog.cz
Protože i zlomené duše dokáží stále snít? :-) Už jsem jednou členkou byla, ale kvůli rekonstrukci blogu o vyřazení požádala. Nyní se blog ale opět probral k životu a i když je stále pouhé děťátko, rozjede se zakrátko. Proto se ptám nesměle, jestli (znovu) chcete mě :-)
ANKETA UZAVŘENA

7) Snílek Wendy A. Darling - zatraceni-snilci.blog.cz
Proč? Sny jsou mou nedílnou součástí, mým útěkem od smutné a bolestné reality do mého světa, kde jsem svobodná. Avšak i mé sny jsou plné chmur a tmy, však občas prozářené slunečními paprsky. Vidím se jako šílence a snílka. To je můj důvod.
ANKETA UZAVŘENA

8) Snílek Adikova - koralkovysvet.blog.cz
Protože snění a představy jsou dobrý způsob jak utéct před nelítostnou realitou, která číhá všude. A proto se i já často a ráda vydávám do říše snů :)
ANKETA UZAVŘENA

9) Snílek Werí - flyingdestiny.blog.cz
Protože ve snech dokážeme všechno, co v realitě nelze. Přesně proto sním :)
ANKETA UZAVŘENA

10) Snílek Frim - eyebrow.blog.cz
Proč si myslím, že jsem snílek? Nosí snílci sluneční brýle v dešti? Vysvětlují si snílci princip obrazovky za pomocí permoníků v různobarevných tričkách? Sní o přijetí i s pouhými osmi články? Utíkají od reality do vysněných světů plných duh a jednorožců? Pokud ano, hrdě se hlásím! (Počkat, opravdu se snílci snaží zaujmout pouze poukazovním na vlastní šílenost. Sakra. Jo, taky umím kreslit (frim-the-faun.deviantart.com) a možná se i trochu vyjadřovat a tak. Ano, vím, tohle už nezachráním. )
ANKETA UZAVŘENA

11) Snílek Uzavřená - www.finsilence.blog.cz
Protože se snažím o vlastní tvorbu, ráda kreslím, fotím, ikdyž nejsem žádný profesionál snažím se i o povídky.
ANKETA UZAVŘENA

12) Snílek Caroline - www.carolines-dream.blog.cz
Proč si myslíte že k nám patříte :)// Ráda sním s otevřenýma očima, ráda přemýšlím a dumám..už se mi dokonce stalo párkrát, že mi několik lidí řekl, že jsem hotový snílek. No, ale uvidí se, zda jsem toho hodna..:)
ANKETA UZAVŘENA

Chcete se také přidat? Napište si do ZDE

25 komentářů:

  1. Dnes mě tak vytočili, že hlasování si havránka schová na jindy

    OdpovědětVymazat
  2. Dneska je to teda drsné. Jdu si uvařit kafe a pak to projedu.

    OdpovědětVymazat
  3. připadá mi, že hlasující u toho moc nepřemýšlí.. někdy blog otevřu a řeknu si, že vzhled mi není příjemný (z různých důvodů) nebo že styl se mi nelíbí, ale pak se podívám a i když se mi to nelíbí, tak je ten obsah plně autorský, vlastní a snílkovský. I když to není můj šálek kávy, musím dát přece ano. A to si myslím spousta lidí nedělá. Měli bychom rozhodovat podle blogu, ne podle osobních pocitů a sympatií. Protože pak by tu někdo nemohl být jen proto, že by se třeba moc vymykal tomu, co se lidem líbí.. a přitom by snílkem byl víc než jiní.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Ono těžko být v tomto směru objektivní... Ale když otevřu blog a hned na úvod na mě vyskočí:
    "Ahojda, lidi, jak se máte? Já se mám fajn <3."
    Tak poněkud ztrácím chuť se nějak hlouběji obsahem stránek zabývat, klikám na ne a odcházím o dům dál. Bohužel. Jsem jenom člověk a nejvíce dám právě na první dojem, přiznávám bez mučení.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: chápu, že dáš ne, když je tím faktorem něco takového.. ale myslím třeba když se někomu nelíbí design a proto dá ne. Nebo někdo nemá rád gothic a ten blog zrovna takový je, tak dá ne. Nebo někdo (a těch je tu mnoho) nemá rád růžovou a blog je zrovna růžový a jeho autorka sice nevede bleskovky a podobné věci, ale zveřejňuje třeba články o svých modních outfitech, kromě toho třeba i povídky a básně, ale ten člověk dá ne, protože je to částečně růžové..
    takhle to myslím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem pro jednoznačné přijetí Scary cat!

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Myslím, že tady na Libere jsou lidé spíš přemýšliví a snaží se dostat pod povrch věcí. Samozřejmě, najdou se tací, co se na blog ani nepodívají a hlasují podle toho, jak hlasovala většina, tací, co mají špatný den a všude kliknou na NE. Nebo jak říkáš lidé, kteří se podívají na desing a téma blogu a podle toho hodnotí celek. Tak jako tak se domnívám, že jsou zde v menšině a že  blogy, o kterých lid rozhodne, že sem patří, sem patří oprávněně a zbytek je prostě mimo.Kdybych měla blogy vybírat já, byla bych třikrát tak přísnější, než jsou momentální správci a pustila bych ze všech výše zmíněných blogů do anket tak tři-čtyři, zbytek bych vyrazila rovnou. (Nic osobního, prosím vás.) Jsem prostě náročná a mám svou vlastní vizi snílkovského blogu, proto jsem ráda, že v anketě hlasuje tolik členů klubu, protože se názory nás kruťáků smísí s pohledem těch méně náročných a výsledek bude jakžtakž objektivní.Mimochodem, myslím, že lay-out obvykle dobře koresponduje s obsahem blogu. Kvalitní povídkář a básník si nenastaví na blog třpytivý blykající vzhled a tak dále...

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: *blikají[6]: U Scary cat mě zarazily některé ultrakrátké články víceméně o ničem http://scary-cat.blog.cz/1103/dalsi-akce. Většina deníku je taktéž psána formou "Dneska jsem dělala to a to a to", což je možná autorské, ale už to není snílkovské. Prostě v tom nevidím nic hlubšího.
    Jinak samozřejmě proti autorce samotné nic, je to sympatická osoba.

    OdpovědětVymazat
  9. Někde jsem si prostě nebyla jistá, tak jsem se zdržela hlasování..

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: jak psala Terka, ať sou rádi že tentokrát vybíral snílky jenom Des, a ne třeba s Venomem, u tý by taky nejmín další 4 leťeli hned...

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: jo, obdivuju, že si to tak dlouho brali an triko sami.. tohle je hrozně těžké.. člověku se nechce odmítat, ale zase vybírat se musí, kdo sem patří.. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Přiznávám, že jsem tentokrát byla asi vážně drsná...   Dala jsem ano jen ve čtyřech případech. Ne, že by některé blogy nebyly autorské, ale mít kupu článků o délce jednoho odstavce mi zkrátka nějak nepřijde snílkovské... Případně mít články dlouhé, ale mít jich málo... To samé deníkové zápisky ve stylu: "Dnes jsem měla k obědu..." Nic proti autorům, ale snílka si představuji zkrátka trochu jinak...

    OdpovědětVymazat
  13. Tak opět zahlasováno podle nejlepšího vědomí a svědomí... A přidávám se k Daletth v tom, že jsem taky často asi moc drsná...

    OdpovědětVymazat
  14. všechno jsem pečlivě prošla a u všech hlasovala. Udivují mě některé vásledky anket, které dle mého zcela neodpovídají výkonům dotyčných blogů... no co no, nic není ideální :)

    OdpovědětVymazat
  15. [10]: je to smutný, ale tentokrát mě doopravdy nezaujalo vůbec nic (tak, abych byla joo nadšená, což jsem u minulých bývala a měla k tomu co říct) :( a že na blozích prolejzám, co můžu....Ha, a Darielka prošla... překvapení , abych se začala obávat, co... blahopřeju :-*

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: pech, to že sem prošla nic není, stejně sem vám furt do všeho kecala

    OdpovědětVymazat
  17. Zo začiatku to vyzeralo tak sľubne. Som dávala samé prijať, ale potom od polovice to išlo dolu vodou.
    Ja si neviem pomôcť, ale hlasujem aj podľa toho, ako sa mi páči celkový vzhľad blogu. Či mi to neťahá oči, či by som tam dokázala niečo aj prečítať.
    Veľmi ma zaujal blog tudorrose a eyebrow.

    OdpovědětVymazat
  18. U všech jsem hlasovala. Některé jsou suprové.

    OdpovědětVymazat
  19. [17]: pravda, nejspíš žádnou změnu nezpozorujem
    chudinko :( chtělo by to udělat uvítací večírek pro tu, co nikdy neodešla :)

    OdpovědětVymazat
  20. [21]: jo taky si myslím tekže mě zvete napivo až bude sraz?

    OdpovědětVymazat
  21. Proč je Amy zařazena mezi blogy o kterých rozhoduje anketa a nebyla přijata zpět rovnou? Jinak jsem samozřejmě hlasovala pro ANO.

    OdpovědětVymazat
  22. nebudem hovorit, ze ma neprekvapilo, ze len siesti ludia u mna hlasovali za ano, lebo naozaj ma to trosku prekvapilo.
    nie som vsak typ cloveka, ktory by si to teraz vynahdradil tym, ze u ostatnych poklika na "nie" - za takyto pristup by som sa hanbila.
    hoci viem, ze do klubu sa nedostanem, ani mi to nevadi, ale ani nie som z toho stastna, jednoducho viem, ze snivam s otvorenymi ocami kazdy den, ze snivat mozem kludne aj dalej, ze svet sa neruca :') priznavam si sama, ze na blogu toho az tak vela nie je, ze nepridavam clanky kazdy den, viem, ze nenavstevujem vela blogov, nepisem vela komentarov s tym vypocitavym predpokladom, ze oni mi odpisu naspat. jednoducho, radsej si sadnem do kresla a pisem, kreslim, a sem tam aj nieco sfotim :')
    jednoducho, vela veci som este nepridala, ked ich popridavam, mozno si este raz sem pridam prihlasku (teda, ak sa to da :'D)
    ale urcitym sposobom som rada aj za vas nazor, lebo nikomu som nehovorila, ze sa do klubu hlasim - hlasovali teda ludia, ktori ked klikli na moj blog, videli ho prvy krat v zivote :')
    dakujem teda aj tym, ktory hlasovali za ano, ale aj tym, ktory hlasovali za nie, lebo taki ludia posuvaju do predu :')prajem vam teda, aby sa vam minimalne jeden velky sen vyplnil :') predsalen, keby sa vyplnili vsetky, o com by clovek snival?

    OdpovědětVymazat
  23. That is known that cash can make people autonomous. But how to act if somebody has no money? The one way only is to try to get the <a href="http://goodfinance-blog.com/topics/credit-loans">credit loans</a> and car loan.

    OdpovědětVymazat