26. března 2011

Imaginarius - Třetí iluze

Příběhy o druhých iluzích



Venomkovi se výběr pěkně dařil, dnes jsem si něco přichystal já. Tak nějak jsem nevěděl který vybrat, doufám že vás tedy něco napadne. A jelikož nevím jakou omáčku okolo napsat tak mlčím a nechám vás psát :)
Odkazy na své články posílejte na mail klub.snilku@email.cz a jako předmět napište Imaginarius


Autor/ka: FrozenStarRo

6 komentářů:

  1. Něco málo mě k tomu napadá, tak uvidím jestli budu mít čas to sepsat.

    OdpovědětVymazat
  2. Co když už jsem k tomu nevědomky něco napsala tak před rokem? ne... dobře, třeba tím překročím svojí krizi - i když nejspíš ne :(

    OdpovědětVymazat
  3. hm, zajímavý chmurný obrázek, možná ze mě něco kratšího vypadne   

    OdpovědětVymazat
  4. tak tenhle obrázek vypadá perfektně, že bych vážně něco zkusila? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, tak tohle mě uvěznilo v mé mysli. Jak to vypadá něco se v mé zvrácené hlavě rodí.
    A k pochmurnosti: mě tak nepřijde. Sice mi z něj přejel mráz po zádech ale to nic neznamená

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný obrázek, třeba má můza podnikne návrat ze Sybiře a já něco sepíšu

    OdpovědětVymazat