5. března 2011

Dvanáctá vzducholoď se snílky

Tak a máme tu výsledky prvního hlasování. Ti, jež dostali palubní lístky, nechť nastoupí a ke hvězdám do našich hvězdných přístavů.


Ihned přijatí snílkové:
1) Snílek kappa - nihil-sub-sole-novi.blog.cz
Lebo občas sa aj ja zasnívam
Destinaetus praví: Určitě ano. Bloger, co má své názory a celkově mám dojem, že takhle by měl blog vypadat.
Bruneta dodává: Super názory, a ta výtvarná díla! O_O Nádhera, stoprocentní Snílek =)
Sussanah doplňuje: Ta fotka v záhlaví, tak ta je dokonalá! =)

2) Snílek Bels - clamor.blog.cz
Toš původní blog tu je, ten aktuální by tu moh být taky ^^ Snílek jsem, však mě znáte :)
Destinaetus praví: Ano, známe :) Jedna ze spoluzakladatelek KS. Vítám i tvůj nový blog :)
Bruneta dodává: Známá tvář :) Máš opravdu krásné fotky Bels :)
Sussanah doplňuje: Vítej =) Opět =D

3) Snílci Ewil a Nins - www.taylor-jocelyn.blog.cz
Tohle je blog o dvou postavách z RPG, které se promítly do příběhu. Ten se stal naším snem, jejich snem a může být i váš. Sníme přece všichni. Často a rádi. Pomáhá nám to udržet se.
Destinaetus praví: Byl bych fakt blbec, kdybych vás hned nevzal.
Bruneta dodává: Další povídkáři :) Ráda Vás u nás uvidím x)
Sussanah doplňuje: Snad je ta neaktivita už zažehnaná =)

Ihned nepřijatí snílkové:
1) Snílek Kiara - sparkling-zone.blog.cz
Proč sem patřím? Protože tohle je jediné místo,kde může snílek jako já patřit. Sním často a ráda a nenávidím ty chvíle kdy se z této činnosti musím probrat do nudné bezbarvé reality.... :-)
Destinaetus praví: Nevím. Sem asi tvrdý, ale stejně jako Venom tady toho vidím málo, co bych chtěl v KS mít.
Bruneta dodává: Moc se mi nezdá ten článek o hodnocení blogu... A ty citáty jsou sice krásné, ale pochybuji žes je vymyslela ty...
Sussanah doplňuje: Mě se zase nelíbí krátké informace o vzhledu a soutěžích, články s diplomky...

2) Snílek Kutka - kutka.blog.cz
Já jsem snílek od jakživa. Realita je příliš nudná a tak kreslím a píšu (povídky začnu zvěřejňovat až v březnu).
Destinaetus praví: Mám dojem, že blog máš jen z nudy. Až začneš přidávat povídky, kderé slibuješ, tak to zkus znovu :)
Bruneta dodává: Mhmm... nevím nevím...
Sussanah doplňuje: Přidávám se k Desovi, až budou povídky, zkus přihlášku znovu. Vím, že březen je sice za pár dní, ale stejně.

3) Snílek DragonTazi - not-realistic-life.blog.cz
Tak třeba..všimli jste si názvu mého blogu,že? :P nebo..to jméno..není moje jsem češka..a snít..snění je nejlepší věc jak se odreagovat od reality..ehm od reality která mě vůbec nebaví..!
Destinaetus praví: Tvůj blog na mne moc snílkovsky nepůsobí.
Bruneta dodává: Co ta bleskovka?
Sussnah doplňuje: Chápu, že někdo nemá čas pořád sedět u internetu, ale většina článků je psaná strašně narychlo, s překlepy a vulgarismy. Plus nepřiměřené používání tří teček. To se mi prostě nelíbí.

Ti, o kterých jste rozhodli Vy:
1) Snílek Billie Jean - www.na-nazvu-nezalezi.blog.cz
Takový blog, jako je tenhle hledám již dlouho. Nesnáším zmalované puberťačky ( konkrétně Natalie Sadness ) a její vrstevnice. Ráda sním, přemýšlím a píši... A proto miluji tenhle blog již teď a budu moc ráda, když se také stanu snílkem.
Ano 36 / Ne 22
Přijata

2) Snílek Hugo Bugo - www.hugobugo.hys.cz
Jsem básník, ať si říká, kdo chce, co chce. A mám hlavu v oblacích
Ano 25 / Ne 30
Nepřijat

3) Snílci Zaffy & Teffy - www.Zaffety.blog.cz
My dvě si nemyslíme, že jsme snílci. My to 100% víme. Tedy...dobrá, tolik si věřit nebudeme. Máme tendenci snít. Kdekoliv a kdykoliv! Už název klubu má určitě něco společného s naší povahou. Proč to tedy nezkusit...snít?
Jsme bláznivé autorky, píšící na blog. Píšeme vše, naše zážitky, myšlenky, smyšlené příběhy. Žijeme uměním. Umění je o fantazii, o snění. Celý ten náš snový svět je spojen vtipem. Když si my dvě píšeme, pořád se smějeme a blikající zprávy zobrazují další řádky smajlíků. Když už jsme u toho…my dvě jsme se hledaly, až jsme se našly. Nejspíš vás nezajímá, jak to bylo každopádně, jsme jedna hadrová panenka, která se ani moc nemění. Nemusíme tajit to, že jsme kreativní, rády píšeme, malujeme, kreslíme, čteme, zajímáme se o hudbu (ať už hrajeme na hudební nástroje zpíváme nebo jen posloucháme nové album naší oblíbené celebrity) a sem-tam i divadlo. Vlastně to spíš dáváme najevo. Jsme takové, jaké jsme. Nejsme dokonalé, máme i špatné stránky (Teffy je například hrozná egoistka a příšerně jí to štve), ale sny a snění, všelijaké fantazírování, nás všechny spojuje, ať už jsme, jací jsme. Proto si myslíme, že sem patříme. Chceme být součástí vysněného celku... :)
Ano 38 / Ne 33
Přijati

4) Snílek Sikar - sikar.blog.cz
Proč? Protože mým cílem je měnit snění v realitu a tu poté v úhledných zmuchlaných kuličkách házet do sklepa plchům, kteří se o ni poperou. Ghoulashi povoleni.
Ano 60 / Ne 17
Přijat

5) Snílek Hajdance - http://hajdance.blog.cz
Pretože aj ja sa z času na čas zasnívam do môjho vnútra
Ano 31 / Ne 28
Přijata

6) Snílci Ms. Scriptum a Hok Wolker - histoires.blog.cz
Jsme snílci s vlastním světem, protože tenhle svět nám nestačí.
Ano 23 / Ne 24
Nepřijati

7) Snílek Ordi Fellien - www.psychoexistence.blog.cz
Každý tady píše, že je snílek. Těžko říct, jaký důvod napíši já, jelikož jsem snílek který věří, že jeho sny jsou realitou a proto nemůže říct, že je snílek. Mnohdy je těžké odlišit sny od reality. Někteří jako já to ani odlišovat nechtějí. Proč? Protože snění je lepší než realita. V naší říši snů můžeme být tím, čím bychom být chtěli. Realita zdá se býti těžší než snění. Ale ve skutečnosti, když jste snílek, tak ani skutečnou realitu nepotřebujete. Stačí vám vaše sny, které považujete za svou realitu. Myslím si, že patřím mezi silné snílky. Usuzuji tak díky tomu, že když jsem byla malá, chtěla jsem umět lítat jako ptáci. Vylezla jsem proto na strom, roztáhla ruce, zavřela oči a skočila. Žel bohu, jediné co z toho vzešlo byl vymknutý kotník. Ale i přesto do teď věřím, že mám křídla :)
Ano 36 / Ne 21
Přijata

21 komentářů:

  1. Vítám všechny nové snílky!

    OdpovědětVymazat
  2. [3]: jéj, o tvém komentáři jsem nevěděla, omlouvám se za stejný komentář

    OdpovědětVymazat
  3. vítám nové snílky mezi námi

    OdpovědětVymazat
  4. Ach, holky z Histoires znám a celkem mě mrzí, že neprošly. Jinak ať se novým snílkům mezi námi líbí.

    OdpovědětVymazat
  5. jé děkujeme... chvilkami jsme to už vůbec nečekaly :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vítám všechny nově příchozí ;) :)

    OdpovědětVymazat
  7. Sakra, ani hlasovať som nestihla! Ale každopádne gratulujem všetkým prijatým.

    OdpovědětVymazat
  8. Mrzí mě,že to nevyšlo.Chtěla jsem tady patřit,ale jsou tu blogy o hodně snílkovštější než je ten můj,takže to chápu ;)
    Gratuluju přijatým

    OdpovědětVymazat
  9. Škoda, že Histories neprošly, jejich blog mě zaujal, ale jinak všem příchozím gratuluji! :)

    OdpovědětVymazat
  10. tak hlasování bylo nakonec mírnější než já i když jsem se někde neshodla...
    no, ať žije vůle SnílkůVítejte

    OdpovědětVymazat
  11. mě se hrozně líbil HugoBugo, ale škoda no.. hlas většiny byl pro NE.
    gratuluju a vítám všechny ostatní přijaté snílky

    OdpovědětVymazat
  12. jee ja som prijat supeer len mi je ľúto histories ten 1 či 2 hlasy taká škoda a
    tak isto hugobugo
    Ano 25 / Ne 30
    škoda

    OdpovědětVymazat
  13. cítím se poctěn, že jste přijali i noční můru...

    OdpovědětVymazat
  14. Do you acknowledge that it's high time to get the <a href="http://bestfinance-blog.com/topics/home-loans">home loans</a>, which will make your dreams come true.

    OdpovědětVymazat